2012/02/28

Spoilery

Co myślicie? :)

34 komentarze:

  1. Pewnie darmówki, chociaż są całkiem fajne ^^

    RoyalMiley27

    O, pierwsza.!

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka się może do czegoś przydać ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. torba jest śliczna.
    karolusia22

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka wręcz cudowna,będzie się fajnie prezentowała na medollce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba torebka
    marcepanka89

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie darmówki. I fajna torebka :)
    megi_love_14

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba dość ładna. ;)
    irtaaa

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm omze dosanie sie to za udizal w jakims konkursie ? ine mam pojecia ale torba jest fajna bo tak ją se zakłada ze ejst miesce na ta reke - lubie takie torby lecz zadnej owej ine posiadam .:<

    OdpowiedzUsuń
  9. pewnie darmówki, z konkursu może?

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba jest super, właśnie takiej od niedawna szukam. Ciekawe, z jakiej będzie firmy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka jest nawet ładna a bluzka taka sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna jest ta torebka. Co do bluzki - zwykła, ale myślę, że może się przydać.
    Oby to były darmówki. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie jakieś darmówki ;) Torba jest ciekawa ;)

    Pati_98

    OdpowiedzUsuń
  14. eh... Bewnie to jakieś darmowki będą ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podobają mi się.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie podobają mi się te rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie za bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka jest bardzo ladna :)

    OliviaDool

    OdpowiedzUsuń
  19. fuj, fuj i jeszcze raz fuj

    miley_785-

    OdpowiedzUsuń