2012/02/19

Wyniki loterii

200 stardollarów - Olakola97
100 stardollarów - Patuti1721, DesignerNadine
20 stardollarów - filretka, pati-gabri, Polcia., zuzka19, Jagoda1985
10 stardollarów - sunflower, Vanessa1372, Nika256, singiel, ..Iga., kotka888MxD, BellaQul, Missnatka258, av-lavinge, keniura
30 stardollarów - ap193, Ashley_dzul1999, Natalia 171
Legginsy HB - selena55Cool
Żółta sukienka HB - oksia11
Sukienka DKNY - Misia11000
Spodnie HB - Ninka_Doll
Bluzka z kokardkami HB - ama210
Pasek HB - _Pink_Miley_
Czapka HB - SlicznaPanna454
Buty HB - fioliola
Poncho HB - Dominiulka270
Biała kurteczka HB z paskiem - jula145
RÓŻOWY ŻAKIET DKNY - Ania...8
SZARY PŁASZCZ DKNY - NiceSony77

Po stardollary zgłoście się na konto Gabisia9 a ciuchy wystawię zaraz na koncie DYAXX z rezerwacją.
PS: MAM PYTANIE, CHCECIE WIĘCEJ TAKICH LOTERII CZY WOLICIE KONKURSY?

100 komentarzy:

  1. ehhh.. jak zwykle nic nie wygrałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie,lubie tych konkursów nigdy nic nie można wygrać zawsze wygrywaja te same osoby
    Zrób taka dużą loterie dla osób które jeszcze nic na tym blogu nie wygrały
    juliaminka

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie wygrałam, ale u mnie to nic nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ee nie wygrałam ale sie nie martwie ;p nawet nie pamiętam czy się zgłaszam ale chyba tak.

    WOLE LOTERIE

    sweetxp

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic ;c
    Może następnym razem, ;D
    Loterie ,!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wole te loterie bo więcej osób wygrywa

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwycięzców ;]
    loterie :3
    blaugrana

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie wygrałam. Wolę loterię.

    izabelcia_1999

    OdpowiedzUsuń
  9. "Nie,lubie tych konkursów nigdy nic nie można wygrać zawsze wygrywaja te same osoby
    Zrób taka dużą loterie dla osób które jeszcze nic na tym blogu nie wygrały
    juliaminka"

    popieram juliaminka ;)


    Miss199878

    OdpowiedzUsuń
  10. Miss199878 - tylko że nie da rady sprawdzić czy ktoś coś wygrał czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, nigdy nie mogę nic wygrać ;/
    Ja wolę loterie :)
    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  12. Znowu nic ;( Szkoda, ale gratuluję zwycięzcom. Wolę loterie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba mam jakiegoś pecha... Nigdy nie mogę nic wygrać :(
    I gratuluję zwycięzcom :)
    megi_love_14

    OdpowiedzUsuń
  14. konkursy są lepsze :)

    kto pierwszy ten lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję missnatce258 i innym też
    i do twojego pytanie to jest tu wystarczająco konkursow i loterri to świetny blog żeby tylko tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  16. Mówmigaba - to może powinnyście (do redaktorek) stworzyć jakiś system, tj. listę, którą prowadzić będzie jedna z Was. Chodzi o to, że np. będą dwie rubryki: LOTERIE, MINI KONKURSY i zapisywane będą osoby, które właśnie w którejś z kategorii wygrały. Wtedy nie będziecie miały problemów z osobami, które wygrywają "za często", lub wcale. Co myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  17. ehh Nic nie wygrałam :/ Ale możesz robić więcej tych loterii, będzie większe prawdopodobieństwo, że się mi poświęci ! :P Czekoladka-XD

    OdpowiedzUsuń
  18. Wolę duże loterie chociaż też nic nie wygrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pewnie większość wie, że istnieje coś takiego jak "teoria prawdopodobieństwa", ale zawsze znajdą się też osoby, które na złość wpajać Ci będą do głowy, że "losujesz" osoby po zmowie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. http://stardollowezyciemisola123xddd.blogspot.com/


    giga loteria !!!!
    sprawdź
    1000 sd ubrania DKNY mogą być twoje

    OdpowiedzUsuń
  21. szkoda nic nie wygrałam :(

    ale gratuluje tym co wygrali !!

    OdpowiedzUsuń
  22. Oo fajnie, że wygrałam ten sweterek :). Bardzo dziękuje.
    Szkoda, że to nie jest 200 sd, ale i tak się bardzo cieszę :).

    Loterie są bardzo fajne, ale ja chyba wolę konkursy :).
    oksia11

    OdpowiedzUsuń
  23. więcej wielkich loterii. i chciałabym zeby na blogu był taki kalendarzyk np tylko na niedziele.. i zeby się wygrywało albo pieniązki alo jakieś artykuły do wnętrza lub ubrania..

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję szczęściarzom!
    sama znowu nic.. ale cóż, w końcu to loteria dlatego chyba wolę konkursy wtedy ma się przynajmniej wrażenie ,że wygrana zależy od mojej inwencji a nie od "ślepego losu".

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie lubię loterii. Wolę konkursy, bo wtedy każdy ma równe szanse na wygraną. W loteriach natomiast trzeba mieć poprostu szczęście aby wygrać np 200 sd, za darmo niczego nie robiąc.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje ;)
    Wg. mnie lepsze są loterie, ale konkursy również są bardzo fajne ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo, mam 30 sd! :D
    dziękuję ; ) !

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki za sukienkę ;**
    Moim zdanie lepsze są loterie z sd i ciuchami.

    Misia11000

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zwykle nic nie wygrałam , chyba loterie wolę , Ale zgadzam się z innymi powyżej. żeby robiono listę kto np. już wygrał czy coś.

    OdpowiedzUsuń
  30. oo , wygrałam 10 sd xd
    wolę loterie :)
    Vanessa1372

    OdpowiedzUsuń
  31. Na tym twoim blogu jestem chyba pół roku,a wygrałam tylko 1 raz i to tylko 10 sd za wybór dnia. Zróbcie takie coś jakąś tabele i tam będziecie zapisywać kto wygrał i kiedy. Zgadzam się z innymi osobami że tak samo nie wygrywają bo są cały czas te same osoby.Ja zdecydowanie wole konkursy i mini konkursy.
    kopciuszek234

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak zwyykle NIE JA .. !! Wole takie loterie . może za 100 lat wkąncu coś tutaj wygram ..

    OdpowiedzUsuń
  33. Hmmm...Bardzo mi się podoba pomysł Yelle.Powinna być taka lista gdzie są zapisywane osoby te które już wygrały.Ja jeszcze nie wygrałam nigdy SD powyżej 50sd.Zawsze 5,10sd.Raz na innym blogu wygrałam buty HB a tak to nic. :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja wole takie loterie przynajmniej wygrywam co jakiś czas

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zwykle nic... no pech...

    aniaa555

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też takie wolę ;] Wygrałam czapkę HB ;]

    SlicznaPanna454

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak zwykle nic . ;/
    Rób wiecej loterii

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdecydowanie wolę loterie ;)

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  39. konkursy! zdecydowanie, że tak:) Trzeba zapracować na stardollary bądź ciuchy, a nie wylosować. Konkursy nas rozwijają, budują w nas kreatyność. KONKURSY!!!!!!!!!!

    Paulinka20074

    OdpowiedzUsuń
  40. OMG , wygrałam , ale czad . ;]]

    OdpowiedzUsuń
  41. Zajebiście,JAK ZWYKLĘ NIC.Cały czas wygrywają te same osoby typu:3siostry,Ania...8 żal blog robi się załosny xxddd

    OdpowiedzUsuń
  42. tak się zastanawiam co to byłaby za loteria gdyby były tabele (widzę ,że wiele osób podchwyciło ten pomysł)i zapisy, cały sens loterii polega na przypadku przecież.

    OdpowiedzUsuń
  43. Chcemy loterie :)

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  44. Podoba mi się pomysł minerwy , ponieważ mam wrażenie że loterie robione w ten sposób są ustawione nie wiem czy tak jest ale tak przeczuwam .Wolę konkursy .

    OdpowiedzUsuń
  45. Ojej jaka ja zadowolona ! Nareszcie coś wygrałam. Moje kochane szczęście mi dopisało <3 Pewnie, ja jestem za loteriami ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja osobiście wolę konkursy, bo nagrodę za coś dostaniesz, a w loterii to czysty przypadek. ludzie, którzy naprawdę zasługują powinni dostawać coś, a loterie od czasu do czasu, by słabsi mogli też wygrywać:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kasia-Jak byś chciała wiedzieć na blogu Stardoll i My wygrałam coś pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  48. Przykre, że obserwuję i komentuję bloga regularnie od niecałego roku, a ani razu nie wygrałam żadnej loterii ; ( ja wolę więcej loterii, Gratuluję!

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  49. gratulacje, ja bym wolała loterie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Loterie są fajne chociaż nic nie wygrałam ale i tak je lubię :D

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  51. O, w końcu wygrałem :>
    Zdecydowanie wolę loterie, są lepsze nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak zwykle mi się nie udało... Trudno. Gratulacje dla zwycięzców. Najbardziej mi szkoda tych płaszczyków DKNY :<

    OdpowiedzUsuń
  53. Wreście udało mi się :D
    Ja jednak wole loterie,niewiem czemu ?

    Missnatka258

    OdpowiedzUsuń
  54. Maciek nie gadaj, nie gadaj, ty też już parę razy wygrywałeś w loteryjkach.

    Mi obojętne, ja i tak nie mam szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  55. Więcej : ) Ostatnio nie mam szczęścia....
    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  56. jasne, że wolimy loterie :D

    No no, dzięki wielkie za te 100 sd, nawet nie wiesz, jak mi się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  57. hmm szkoda bo nic nie wygrałam może następnym razem
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  58. Ehh..szkoda :C
    Loterie i konkursyy :D

    OdpowiedzUsuń
  59. gratuluje zwycięscą!

    i tak chcialabym wiecej takich loterii ale konkursy też sa spoko :)

    Vercia15Girl

    OdpowiedzUsuń
  60. loterię ;) wygrałam coś! po raz pierwszy ;>

    OdpowiedzUsuń
  61. loterie

    kiedys w loterii cos wygralam, a w konkursach nie

    bifa2961

    OdpowiedzUsuń
  62. Trudno że jak zwykle mi się nie udało ale cóż : d . Gratuluję zwycięzcom . Chyba jednak wolę konkursy np. taki jak ostatnio z walentynkową wstawką : ] .

    Challaya

    OdpowiedzUsuń
  63. Troche tego troche tego bo w loteriach napiszesz swój nick i zgłaszam się a i masz spokój a w konkursach to mozna pokazać swój talent:0

    OdpowiedzUsuń
  64. nic nie wygrałam , konkursy , zgadzam się z minerwaa ^^

    missPaulinka114

    OdpowiedzUsuń
  65. loterię lepiej i gratki wszystkim zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jejku wygrałam ! :D
    Ja wolałabym loterie ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam takie loterie prosze o więcej i tym razem o wygranie czegoś cennego :DD

    1995Marcia1885

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja tam lubię loterie , wprost uwielbiam :DDD.Można wygrać fajne rzeczy i sd , więc chciałabym więcej takich loterii .Ale konkursy tez są spoko :P

    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  69. Cóż, gratuluję wygranym. Chociaż jak dużo osób mam wrażenie, że co drugą loterię wygrywają te same osoby.
    No i wolę konkursy. Moim zdaniem są o wiele lepsze od takich loterii. W konkursach przynajmniej się wysilisz, a w takich loteriach nie musisz nic robić i liczy się tylko fart.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  70. Loterie. Lecz wolę kiedy można wygrać ubrania, a nie stardollary.
    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  71. Wolę wygrać ubrania , ale jak zawsze i tak nic nie wygram , bo zawsze wygrywają te co są sławne i wydają kupę kasy na swoje konto ;(
    natalalalaLove

    OdpowiedzUsuń
  72. popieram juliaminka...

    wolę loterię.. a konkursy najbardziej lubię na makijaż.

    Chimiera

    OdpowiedzUsuń
  73. jak zwykle nic nie wygrałam:( ale wolę loterie

    OdpowiedzUsuń
  74. Nigdy jeszcze nie wygrałam - PECHOWIEC xd
    Zazdroszczę wam - gratuluję! :)

    Sara154Icy

    OdpowiedzUsuń
  75. Nigdy jeszcze nie wygrałam - PECHOWIEC xd
    Zazdroszczę wam - gratuluję! :)

    Sara154Icy

    OdpowiedzUsuń
  76. i dużo loterii i konkursów. :)

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń