2012/02/25

Makijaż krok po kroku

Hej wszystkim, dzisiaj będę się streszczać, bo niezbyt dobrze się czuję, co znaczy tyle, że jestem chora.
Dzisiejszy makijaż jest szybki, ale mam nadzieję, że chociaż niektórym się podoba. Zapraszam. :)

Kosmetyki, których użyłam:
- cienie: żółć, fiolet, ciemny pomarańcz, jasny turkus, granat
- niebieska kredka
- czarny eyeliner
+ pomadka (pomarańczowa i cielista), róż do policzków, tusz do rzęs

Krok 1.
Za pomocą eyelinera tworzymy "rozdwojoną" linię

Krok 2.
Dodajemy warstwę cienia pomarańczowego

Krok 3.
Na poprzednią warstwę nakładamy fioletowy cień

Krok 4.
 Dodajemy niebiską kredkę i granatowy cień 
(chciałam w prawdzie zrobić taki makijaż, ale pomyślałam, że jest zbyt banalny)

Krok 5.
Nanosimy trochę żóltego cienia. W następnym kroku nanosimy wszelkie poprawki, a także pomadkę, tusz do rzęs etc.  
Efekt:
Jak tak teraz patrzę, to trochę straszny, ale aż tak źle nie jest. ;) A, bym zapomniała. Zgadzam się z waszymi opiniami, ostatnio zapominam o ustach... na następny raz postaram się je bardziej podkreślić (dzisiaj je malowałam, może tego nie widać). Do soboty. :)

35 komentarzy:

  1. Właśnie chciałam zobaczyć jak się robi taki makijaż. jest piękny ! <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest boski ! Na pewno wyprubuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny, ale jak dla mnie byłby ładniejszy bez żółtego cienia, wracaj szybko do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się podoba, szczególnie śliczny jest ten odcień niebieski.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż,strasznie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny, ale nie mam tylu kosmetyków.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  7. no wreszcie jakieś lepsze posty robicie i wgl.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez dodatku tego żółtego byłoby dużo lepiej .

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny ten makijaż, super! :)

    Sara154Icy

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie ten żółty tu pasuje- delikatnie i ładnie.

    Rubi6700

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny makijaż, chociaż lalka niezbyt piękna...

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny makijaż. Rzeczywiście trochę żółtego cienia daje lepszy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze ?
    Piękny !
    Ty same cudne makijaże robisz . :D
    Czekam z niecierpliwością na kolejne ;-)

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijaż! :D

    http://szafa-aleksandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczy mi się podobają. :

    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny makijaż.
    Może kiedyś zrobię podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepszy makijaż jak dotąd.

    OdpowiedzUsuń