2012/02/29

Loteria

Z okazji tej wielkiej liczby obserwatorów oprócz konkursów mam dla was także loterię, możecie wygrać całkiem sporą sumkę stardollarów i kilka ciuszków :) Zachęcam do wzięcia udziału. Aby się zgłosić trzeba być obserwatorem bloga (oraz wypełnić kilka warunków, opisane pod zdjęciem). Zgłaszać możecie się do 3 marca do godziny 15, a wyniki podam w tym samym dniu bądź dnia następnego. POWODZENIA!

Nagrody to:
3 x 100 stardollarów
2 x 20 stardollarów
10 x 10 stardollarów
5 x 15 stardollarów
oraz ciuchy:
http://img805.imageshack.us/img805/8404/beztytuutt.png

Aby się zgłosić trzeba:
- napisać w komentarzu pod tą notką swój nick i info czy jesteście ss/macie 2 sd na zakup ciucha
- wybrać który ciuch najbardziej chcielibyście dostać

374 komentarze:

  1. zgłaszam się
    mam 2 sd na kupienie ;D
    100 sd mo wszystkie rzeczy mam
    kopciuszek234

    OdpowiedzUsuń
  2. RoyalMiley27
    nie jestem ss, ale mam kilka stardollarków więc mogę kupić wygraną. Najbardziej chciałabym mieć HB Body z Bisou, ale innymi rzczami nie pogardzę (mam tylko torby z tych rzeczy)
    Kliknęłam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się :)

    karolina221096

    wybieram 100 sd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam sie felicityW

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się mam 2 sd na kupienie ciuszka nie jestem ss
    najbardziej podoba mi się ta kolorowa torebka lub złota sukienka
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się
    jestem ss
    100sd

    KeshaSabert

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się. dwa 2sd mam jestem ss.
    kliknelam. jak jets obrazek,to mam wszystkie te hb które są na dole. ;x


    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się ;]
    Nie jestem ss, chcę numer 2

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm... Ja bym chciała zieloną sukienkę albo kostium kompielowy.SD też by się przydały.
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie ciuchy mam lub miałam i sprzedałam, więc chcę stardolary : P

    all95day

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się ! Jestem ss i mam kasę.
    :) Sweeti210

    OdpowiedzUsuń
  13. -zgłaszam sie
    -jestem obserwatorem
    -jestem ss i mam sd na zakupienie ciuszka
    -najbardziej bym chciala nagrode pienieżna,lecz jesli ciuszek to zielona torebka lub bluzka obok niej

    Dominiulka270-na stardoll

    OdpowiedzUsuń
  14. Aleksis526 nie jestem ss i nie mam sd
    ( żadnych )

    najbardziej kolorową torebkę

    OdpowiedzUsuń
  15. mam 2sd i ss
    ciuch pierwszy
    kliknełam

    daruniafiolet11

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się i mam tylko tą torebkę kolorową.

    miss_kate_2

    OdpowiedzUsuń
  17. siemka!zgłaszam się!mój nick stardoll: StylowaAniula jestem ss (na razie) i mam 2 sd i jeśli bym mogła jakiś ciuch to bym poprosiła o tą żółtą sukienkę albo zielony kostium pozdro! =]

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się mam ostatnią rzecz ale chciałabym 100sd :)



    miley_785-

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się
    Chciałabym SD lub złotą sukienką
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się, jestem ss
    Najbardziej chciałabym sd, jednak z ciuchów wszystko mi obojętne

    Alicja98-89

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się!
    Najbardziej chciałabym 100 sd, a jeśli nie, to sukienkę ziloną z ćwiekami (?)
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się . :)
    tak jestem ss i mam sd na zakup
    ciucha :)
    najbardziej chciałabym czarny 'gorsecik' lub ciemno zieloną
    sukienkę z kwadracikami .
    już klikam w reklame .



    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  23. mam dwa sd na kupno

    torebka w paski

    doniczka.

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się!
    jestem ss/mam sd

    najbardziej chcicałabym bluzkę czarną lub torebkę kolorowa hb.


    dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się
    Jestem ss mam na zakup ciuchu ;))
    Najbardziej zależy mi na tej złotej sukience, oraz tą bluzkę (?) obok torebki.
    koteq193

    OdpowiedzUsuń
  26. zglaszam się .;) jestem ss i mam 2 sd . najbardziej chciałabym sd oczywiście , ale jeśli z ciuchów to pierwszą sukienkę albo ta złotą.Może być też ta czarna bluzka lub kolorowa torebka .;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gig7 - jestem ss i mam pieniądze.
    Najbardziej chciałabym złotą sukienkę.
    Kliknęłam w reklamę.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się !!
    Jestem SS.Mam 2 sd na zakup ciucha. Bardzo bym chciała mieć ten top w kółeczka. Lub stardollary, ale z ciuchem obojętnie :)
    Olcia90000

    OdpowiedzUsuń
  29. zg się
    nie jestem ss
    nie mam sd
    sukienka złota albo kasa
    Miss809

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się, mam kilka sd na zakup ;D
    alexistexas99

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się! Nie jestem SS, ale podczas wyników prawdopodobnie będę. Chciałabym wygrać top koło stroju kąpielowego. Posiadam torebkę tęczową oraz sukienkę nad nią. W reklamę kliknęłam

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się
    Jestem ss/ mam 2 sd na zakup ubrania. Jest mi to obojętne :)

    Kara2411

    OdpowiedzUsuń
  33. - Lila11211
    - Tak jestem ss i mam 2 sd na zakup ciuszka (:
    - zależy mi na przedostatnim body z zapinkami oraz zielonej sukience z ćwiekami :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się
    jestem ss
    czarne body
    kliknełam
    NikitaSzafir

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się

    Mój nick na Stardoll to HannaLovePretty

    Posiadam status superstar

    Mam ponad 2 sd

    Co do nagród to nie jestem wybredna z prawie każdym stworzę udaną stylizację i z każdego będę się cieszyć równo

    Kliknęłam

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się :)
    -jestem ss
    -mam 2 sd na zakup
    -a chcem: złotą sukienkę lub 100 sd lub ten szary na lewo od kostiumu ciuszek lub kolorową torebkę

    cartman98

    OdpowiedzUsuń
  37. Zg się
    mam ss i 2 sd
    kliknęłam
    chciałabym dostać nagrodę pieniężną, ponieważ wszystkie ciuszki mam :)
    ola2221

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się :)

    Najbardziej chciałabym dostać zielony kostium (?) kąpielowy lub stardolary.Mam ss i sd na odbiór nagrody.

    Mormolyke

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się :P
    wszystkie ciuchy mam

    OdpowiedzUsuń
  40. Szowi SS i kaskę
    proszę o czarną tunikę z falen angel :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się!
    Mam 2sd na zakup ciucha, jestem ss.
    Najbardziej podoba mi się ta czarna, zdaje się, bluzka :)

    Fluttershyy

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się, najbardziej chciałabym złotą sukienkę lub sd :)) kliknęłam , popomx3

    OdpowiedzUsuń
  43. Ninka_Doll, w razie ewentualnej nagrody chciałbym dostać sd, ponieważ ubrania mam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się.
    Nick na Stardoll: kotka888MxD
    Jestem SS.
    Niestety nie mogę wybrać ciucha, bo posiadam wszystkie, więc jeżeli miałabym coś wygrać to tylko stardolary.
    Kliknęłam w reklamę.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  45. Queen.Dakota.
    jestem ss
    mam 2 sd
    chciałabym dostać przedostatni strój w kółeczka,
    kliknęłam

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się!
    Najbardziej zależałoby mi na 100 SD.

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się
    Najbardziej chciałabym jakby złotą sukienkę z czarną koronką i paskiem : ))

    EwelinkaMalwina

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się.
    Chcę 100 sd lub przedostatnią bluzkę.
    P.S. : Kolorową torebkę mam.
    _Felicia_

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się .
    Jestem ss, mam 2sd na zakup ciucha.
    Najbardziej chciałabym czarną bluzkę z rękawami 3/4 .
    Kredka.8.10

    OdpowiedzUsuń
  50. Clevleen97, nie wiem czy 3 marca będę ss. Mam kasę
    Nie chcę żadnego ciucha, wolałabym stardollary.

    OdpowiedzUsuń
  51. zg

    nie jestem ss
    ale mam sd na zakkup

    zuzeczek

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się .

    Chciałabym Hb sukienkę ( złotą ? )

    missPaulinka114

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się mam SS mam 2 sd i kliknęłam. Ciuch kolorowa torebka lub złota sukienka.

    kimama777

    OdpowiedzUsuń
  54. zgłaszam się. Nie jestem ss i nie mam stardollarów to chyba tylko mogę wygrać nagrody pieniężne :/

    OdpowiedzUsuń
  55. zgłaszam sie
    chciałabym 100sd lub pierwszą sukienkę HB
    mam 2sd
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się!
    - mam 2 sd na zakup ciuszka
    - chcę tą czarną, koronkową(?) bluzkę
    - kliknęłam

    _oO_Emmma_Oo_

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się :)

    nr. 2 lub 3

    Nika256

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się

    A tak wogóle to siemmmmaaa

    ja bym chciała złotą suknię. Jestem ss i bym miała sd na jej zakup i bym chciała kase dostać :]

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się :)
    Mam ss i na 2sd na zakup :)

    paula15-10
    Kliknęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się :) Nie jestem ss, ale mam aż 5 sd na zakup :D

    pati-gabri

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się, spełniam warunki, jestem ss :)Mam obie torebki oraz zielony strój kąpielowy :)Najbardziej bym chciała nagrodę pieniężną albo złotą sukienkę :)
    RockyDanceCece

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się , mój nick to : xMaaii
    nie mam sd na zakup ani nie jestem ss .

    Najbardziej podoba mi się ta pierwsza zielona sukienka .

    Kliknęłam w reklemę . :D ♥

    Jeszcze raz mój nick : xMaaii

    OdpowiedzUsuń
  63. A i chciałabym złotą sukienke lub kolorową torebke

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się, jestem ss. Najbradziej chciałabym sd/body/kolorową torebkę.
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  65. gilr1
    -mam 2 sd na zakup.
    -jestem ss .
    -chałabym tą czarną koronkową(?) bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  66. zgłaszam się, jestem ss, mam 2sd :)
    najbardziej chciałabym złotą sukienkę ;)

    melmana96

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się, jestem ss. Chciałabym 5 torebkę, lub sd. ;)
    irtaaa

    OdpowiedzUsuń
  68. Alice_0-0
    Jestem SS, mam Sd, i jest mi obojętne co mogłabym wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się, kliknęłam.
    Obojętne mi co dostanę, najbardziej chciałabym kasę : D. Nie jestem ss, ale mam stardollary na zakup ubrań.
    Loudwhisperx

    OdpowiedzUsuń
  70. Zg. się :D

    fivework

    Jestem SS i mam 2 sd.

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się. Jestem ss i mam 2 sd na zakup nagrody, chociaż i tak wiem, że nie wygram. Najbardziej zależy mi na stardolarach, ale wszystkie ciuchy są fajne. Mam pierwszą sukienkę czarną i złotą sukienkę.

    corni290

    OdpowiedzUsuń
  72. Jestem NSS, chcę dostać top nr. 7 (czarne, przeźroczyste
    OLECZKAFairy454

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się.
    Gabrysia1339 , mam ss , mam 2 sd XD
    Marzy mi się kolorowa torebka :3 .
    Kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam Się.!
    Angelaa13
    Przydałaby się kaska.. :P
    Ale z ciuszków wybieram nr. 7 .
    Jestem ss i mam 2 sd :)
    Kliknęłam w reklame :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszam się , obecnie jestem SS , wiec mam 2 sd na kupienie :d ,
    Ciuszek krtóry chciałabym najbardziej .? :)
    hmmmm . pewnie czarbe takowe body :d śliczne są.;d xd }
    roxii12
    klikam na reklame :d

    OdpowiedzUsuń
  76. Mam 2 sd na zakup ;)
    Najbardziej podoba mi się ten strój kąpielowy , ten obok tego jaskrawego zielonego , ale wolałabym stardolary ;P
    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  77. Mam 2 sd na zakup ;)
    Najbardziej podoba mi się ten strój kąpielowy , ten obok tego jaskrawego zielonego , ale wolałabym stardolary ;P
    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się!
    -Jestem ss
    -Chciałabym sukienkę złotą HB, albo 100 sd, ale dla mnie bez różnicy.
    -Kliknęłam.

    MichowskaEmilia

    OdpowiedzUsuń
  79. ola033
    jestem ss
    mam 2sd
    czarne body!
    zgłaszam się
    kliknęłam; ]

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się :)
    Z tych rzeczy nie mam niczego.

    marti_xdd

    OdpowiedzUsuń
  81. Zg się, nie jestem ss ale będę 1 marca, chiałabym najbardziej złotą sikeinkę, mam sd i mój nick: jusia21

    OdpowiedzUsuń
  82. Jestem Ss stardollary mam.Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają więc nie ma dla mnie to wielkiej różnicy.

    Martissxx3

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się :)
    Kliknęłam w banner, jestem obserwatorką.
    Mam ss i 2 sd :)
    Najbardziej chciałabym dostać ten czarny, prześwitujący top HB, drugi od prawej z dołu :)

    miss_miley_van

    OdpowiedzUsuń
  84. Nie jestem SS 2 sd mam :). Najbardziej bym chciała złotą sukieneczkę. Jest śliczna. A byłabym zadowolona z obojętnie czego :) kliknęłam :)

    Sandrusia1496

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się NSS, mam SM, nr 7

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się :)
    Najbardziej chciałabym -
    czarną koszulkę, zielony koszyk lub czarny kostium

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się.Jestem ss i mam na zakup :)
    nr 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  88. chciała bym wygrać 100 stardollarów bo mi są potrzebne jeju jak chciałabym wygrać
    megagwiazda22

    OdpowiedzUsuń
  89. jestem ss. i mam parę SD
    megagwiazda22

    OdpowiedzUsuń
  90. Nie jestem ss,ale MAM 2 sd na zakup .Mój nick to:selena55Cool. .Chciałabym złotą sukienkę-tunikę.Spełniłam wszystkie warunki.

    selena55Cool

    OdpowiedzUsuń
  91. Jestem ss, mam kasę, Chciałabym złotą sukienkę , mam kolorową torebkę i chciałabym 100 sd :D

    Ashley_dzul1999

    OdpowiedzUsuń
  92. zgłaszam się.
    chiałabym wygrać 100stardolarów.
    jestem royalty.;p

    karolinkusia767

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się, jestem ss i mam 2 sd.
    Z ubrań najbardziej chciałabym mieć czarne body czy co to jest :3.
    Miss_Kasia98129

    OdpowiedzUsuń
  94. zgłaszam się ;]
    jestem ss, ale nie mam sd:D
    najbardziej chciałabym chyba stardollary :]
    blaugrana

    OdpowiedzUsuń
  95. Zgłaszam się
    Jestem ss
    Mam 2 sd
    Chcę sukienkę w paski
    albo czarną bluzkę
    Właściwie mi to obojętne :)
    Blanka.Weee

    OdpowiedzUsuń
  96. Zgłaszam się
    Jestem ss, mam 2 sd na zakup ciucha (gdybym ewentualnie wygrała)
    Chciałabym poszarpaną bluzkę lub strój kąpielowy ;D


    werko40

    OdpowiedzUsuń
  97. zg się, mam 2 sd
    najbardziej podoba mi się czarna jakby porwana bluzka.

    Olcia052

    OdpowiedzUsuń
  98. ZG

    Chciałabym 100 sd lub 1 sukienkę

    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  99. Zgłaszam się, jestem SS i mam pieniądze na kupienie. Najbardziej pożądam zielonej torby.
    karolusia22

    OdpowiedzUsuń
  100. zglaszam sie
    wybieram 100 sd ;)
    evalegi

    OdpowiedzUsuń
  101. Zgłaszam się.

    Domi_88

    Mam tę zieloną torbę hb.
    I mam kilka sd na zakup ciuszka jakbym wygrała.

    OdpowiedzUsuń
  102. Zgłaszam się
    Jestem SS. Interesują mnie Stardollary jak i złota oraz różowo-szara sukienka.
    Lola-chan

    OdpowiedzUsuń
  103. a, zapomnialam dodac, ze jestem ss i mam sd na zakup. ;)
    evalegi

    OdpowiedzUsuń
  104. sylkaxd5 .
    mam torbę tęczową.
    chciałabym przedostatni HB z dołu.
    jestem ss i mam sd :3 .
    KLIK :D .

    OdpowiedzUsuń
  105. Zgłaszam się.Jestem ss mam całkiem sporo kasy na koncie.
    Kliknęłam.
    Najbardziej podoba mi się torebka w jasnych kolorach

    Wiola_Angel

    OdpowiedzUsuń
  106. chętnie wezmę udział,

    backless

    OdpowiedzUsuń
  107. zgłaszam się
    mam 2 sd na kupienie ;D
    a mam tez torbę HB :(
    ale najbardziej bym chciała mieć stardolary lub obojętnie która rzecz jest mi obojętniej
    PS potrzebne stardollary bo chce kupić u was reklamę
    13dominika13

    OdpowiedzUsuń
  108. Zgłaszam się.

    Jestem SS i mam 2SD na zakup.

    Zależy mi na pasiastej torebce HB no i stardollarach. :)

    MissDirtyFresh

    OdpowiedzUsuń
  109. zgł się mam torebkę w paski,sukienkę z ćwiekami i strój kąpielowy ]

    marina034

    OdpowiedzUsuń
  110. jestem ss i chciałabym złotą sukienkę

    OdpowiedzUsuń
  111. mam strój kąpielowy i czarną "poszarpaną" bluzkę HB
    Kellseay

    OdpowiedzUsuń
  112. 1. oliwka.com ( jestem ss)
    2. torebka , czarna bluzka (3) i 1 sukienka :)
    3. ok

    OdpowiedzUsuń
  113. zg
    mam 2 sd, chciabym szary strój kąpielowy
    Izowirus

    OdpowiedzUsuń
  114. węzmę udział ^^
    _Voodoo_
    jestem ss
    wolałabym stardollary bo te rzeczy już mam ^^

    OdpowiedzUsuń
  115. Mam ss i sd. Zależy mi na przedostatnim ciuchu.

    diana_ona

    OdpowiedzUsuń
  116. zg się
    mam 2 sd na zakup ;)
    mam jedynie zieloną torebkę
    obojętne mi co ;)
    miley7898

    OdpowiedzUsuń
  117. Jestem ss.
    Mam kolorową torebkę .
    Chciałabym sd lub kostium zielony.
    Kennedy258

    OdpowiedzUsuń
  118. Jestem ss i roylaty :) będe miała sd na zakup ciuszku-chciałabym tą 2 sukienkę :) a jeśli chodzi o pieniądze to jasne że 100sd haha ;D

    SlicznaPanna454

    OdpowiedzUsuń
  119. Zgłaszam się! Chciałabym złotą sukienkę.

    Parada98

    OdpowiedzUsuń
  120. Zgłaszam się, jestem ss i mam kasę na zakup. Najbardziej chcę 100sd Z ciuchów to: torebkę w paski,czarne body i szarpana bluzkę, ale może byc cokolwiek, bo nic z tego nie mam.

    missluucy1990r

    OdpowiedzUsuń
  121. zg sie :))

    Najbardziej z ciuchów bym chciala nr 1 (tą sukienke zielona) a tak w2gl to 3 x 100 sd :DD

    MissEdka1

    OdpowiedzUsuń
  122. Zgłaszam się :)

    najbardziej chyba bym chciała 8, przed zielonym kostiumem

    dosia11

    OdpowiedzUsuń
  123. Nick: nacia7139
    jestem ss
    chciałabym gorset hb z bizou
    kliknełam w reklame

    OdpowiedzUsuń
  124. Zgłaszam się : )
    Mam 2 sd na kupienie .
    Chce sukienke nr.4 :)
    Mój nick na stardoll to olafaza .

    OdpowiedzUsuń
  125. Zgłaszam się.
    jestem ss.
    Chciałabym tą złotą sukienke.
    rodzyneq
    Kliknełam.

    OdpowiedzUsuń
  126. zgłaszam sie, nie jestem ss. kliknęłam w banner. :)
    Najbardziej chciałabym dostać czarną sukienkę z ćwiekami. :)

    zuzka19

    OdpowiedzUsuń
  127. dominika.r1 / jestem ss / mam 2sd na zakup ciucha

    Najbardziej chciała bym dostać czarną poszarpaną bluzkę.

    Kliknęłam w reklamę pod banerem bloggerki tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  128. zgłaszam się
    mam dużo sd
    jestem ss
    każdy ciuch mi się podoba i każdy bym chciała dostać

    zagadka98

    OdpowiedzUsuń
  129. zgłaszam się
    Faylor8
    jestem ss
    I wybieram 100 sd ;)

    Ps. kliknęłam na banner ;)

    OdpowiedzUsuń
  130. Zgłaszam sie
    Mam 2 stardolary
    Chce złota sukienke
    Jestem SS.
    SwetBlackStar

    OdpowiedzUsuń
  131. zgłaszam się:
    nick: domi99993
    jestem ss
    chciałabym złotą sukienkę lub przedostatnią bluzkę

    OdpowiedzUsuń
  132. Zgłaszam się , jestem ss i mam 2 sd na kupno , marzy mi się oczywiście 100 sd oraz pierwsza sukienka i ostatni strój HB ♥ : )

    Challaya

    OdpowiedzUsuń
  133. zgłaszam się .
    dagawr2 - jestem ss.
    chciałabym którąś z torebek . :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Zgłaszam się, mój nick na stardoll to Wera2110, jestem ss i mam 2 sd na zakup ubrania. Kliknęłam w reklamę. Chciałabym wygrać kolorową torebkę.

    PS: Gratuluję liczby obserwatorów!

    Wera2110

    OdpowiedzUsuń
  135. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  136. Zgłaszam się. Nie jestem SS ale mam 2sd. Myślę że przedostatnia rzecz jest najciekawsza. Kliknęłam i jestem obserwatorem( już tak długo)

    kiniusia001

    OdpowiedzUsuń
  137. jestemj ss .
    mam akse.
    bym chciała 1 albo 5 rzecz
    andzia00026

    OdpowiedzUsuń
  138. Zgłaszam się ; D
    Nie jestem ss a sd już wydałam : <
    TrendyBella...

    OdpowiedzUsuń
  139. Nie jestem SS, mam tylko 1 sd, no i najbardziej chciałabym stardolary za które wybrałabym jakieś prezenty :>

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  140. zgłaszam się, kliknęłam.
    jestemm ss i mam sd
    ciuszek przedostatni ♥

    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  141. Zg kliknęłam :)
    Nie jestem ss i mam 2 sd na kupienie .
    Sukienka w ćwieki jest super :D

    natixdoll

    OdpowiedzUsuń
  142. Zgłaszam się!
    Nie jestem ss, ale stardollary na kupienie nagrody mam jak najbardziej :)
    Najbardziej chciałabym wygrać tę pierwszą sukienkę z ćwiekami, a jeśli nie, to body. W innym wypadku ucieszę się z wygranych stardollarów :) (najlepiej jak największej kwoty)

    PS. Kliknęłam w banner.

    .Mio.

    OdpowiedzUsuń
  143. zgłaszam się jestem ss mam 2 sd na zakup ciuszka,kliknęłam, wybieram złotą tuniczkę s_miley196

    OdpowiedzUsuń
  144. Zglaszam sie . Jestem ss . Mam 2 sd na zakup . Najbardziej chcialabym dostac albo rozowo-czarna sukienke , zlota tunike lub czarna bluzke , bo reszte rzeczy mam :) . Kliknelam na reklame .

    OliviaDool

    OdpowiedzUsuń
  145. zgłaszam się . zależy mi na tym jakby kostiumie czy coś w pacyfy , ale jak wygram coś innego to nie będę smutna ;P

    kombosynaNK

    OdpowiedzUsuń
  146. Zg się , mam 2 sd ;)
    sukienka w paski rózowo szara ;)
    Sharon_13

    OdpowiedzUsuń
  147. Zgłaszam się
    Jestem ss i mam 2 sd na zakup
    Najbardziej chciałabym z ciuchów dziurawą bluzkę lub torbę w paski.

    LadyPrincesslov

    OdpowiedzUsuń
  148. AleksaPL
    nie jestem ss. Ale sd mam. Najbardziej chcialabym ta zlota sukienke.

    OdpowiedzUsuń
  149. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  150. zgłaszam się
    mam ss
    100 sd
    misskarolka334

    OdpowiedzUsuń
  151. almondcake

    mam stardolary

    najbardziej zależy mi na złotej sukience lub bieliźnianym topie

    OdpowiedzUsuń
  152. Zgłaszam się
    jestem ss
    najbardziej chciałam bym 100sd
    ale mi to obojętne
    oliwka7112

    OdpowiedzUsuń
  153. zg się
    jestem SS
    wybieram 100sd :)
    mam 2 torebki hb
    MegaNieznajoma

    OdpowiedzUsuń
  154. Zgłaszam się.
    Mam sd na kupienie, aczkolwiek chwilowo nie jestem ss, ale doładuję je sobie jutro lub pojutrze.
    Osobiście najbardziej chciałabym nagrodę pieniężną ;) ale z ciuchów najbardziej chciałabym bluzkę z dziurami, ponieważ resztę (poza kostiumem kąpielowym mam).
    Jull03

    OdpowiedzUsuń
  155. Zgłaszam się, klinęłam. Najbardziej chciałabym dostać czarne body pomiędzy torebką, a kostiumem kąpielowym

    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń
  156. zgłaszam się :)
    mam to co trzeba ( ss i 2 sd)
    mam już torebkę hot buys
    chciałabym ten jakby strój kąpielowy ( ten biały w czarne kółeczka) lub stardollary
    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  157. Zgłaszam się.
    Jestem ss.
    2 sd na zakup mam.
    Chciałabym wygrać stardollary lub ewentualnie sukinke z ćwiekami.

    Misia11000

    OdpowiedzUsuń
  158. Jestem ss.
    Mam 2sd.
    Chciałabym czarne body lub stardolary.

    Malinka97Shy

    OdpowiedzUsuń
  159. zg.jestem ss nan 2 sd ni wszystko obojętnie byle tylko nie tączerną sukienke HB z cekinami i torebke w paski bo je mam
    marcepanka89

    OdpowiedzUsuń
  160. 1.vouge-white, "jest" ss, "jest" 2 sd.
    2.ten przedostatni ciuch na naramkach,czarny :d
    3.reklama "jest". :D

    OdpowiedzUsuń
  161. zg się
    jestem ss, mam kasę
    wszystkie ciuchy mam
    chcialabym dostać stardollary ;)
    wera2222

    OdpowiedzUsuń
  162. Jestem stałym obserwatorem :)
    Mój nick to .Sascha.Strunin
    Ogólnie wolałbym sd ale jeśli chodzi o ciuch to tę złotą sukienkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  163. Zgłaszam się, jestem ss i mam sd na zakup ciucha. :P
    Najbardziej chciałabym pierwszą sukienkę z ćwiekami( lub stardollary )
    Kliknęłam w reklamę.

    FunnyLuthier

    OdpowiedzUsuń
  164. -Adula100
    -mam 2 sd
    -najbardziej chciałabym "podziarganą" bluzkę

    OdpowiedzUsuń
  165. Kliknęłam w reklamę
    Najbardziej chciałabym tę koszulkę (?) w kółeczka
    Mam 2 sd na zakup

    NataliaNarcyz

    OdpowiedzUsuń
  166. jako, że mam wszystkie te ciuszki, chyba najbardziej zależałoby mi na sd ;)
    anubis566

    OdpowiedzUsuń
  167. - nick: Sendy.., nie jestem SS, ale mam 2sd na zakup ciucha :)
    - najbardziej chciałabym pierwszą sukienkę z ćwiekami ;)
    - kliknęłam w reklamę! :)

    Sendy..

    OdpowiedzUsuń
  168. npmg
    jestem ss oraz posiadam sd na zakup ciuszka
    chciałabym kolorową torebeczkę w paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  169. Zgłaszam się
    Jestem ss i mam ciuszki nr. 1,3,4,5,6 i 7

    Milqa666

    OdpowiedzUsuń
  170. zgłaszam się
    kliknęłam w reklamę
    mam 2 sd
    złota sukienka
    bifa2961

    OdpowiedzUsuń
  171. zgłaszam się
    kliknęłam w reklamę
    mam 2 sd
    jestem ss
    złota sukienka
    bifa2961

    OdpowiedzUsuń
  172. zg się
    mam sd, jestem ss
    chciałabym stardolary lub tunikę w paski albo tą czarną poszarpaną bluzke
    kemi14

    OdpowiedzUsuń
  173. Lonaja

    Jestem SS .

    Najbardziej zależy mi na 100 sd lub zielonej ,,siatkowatej'' torbie .

    Kliknęłam .

    OdpowiedzUsuń
  174. zgłaszam się. chciałabym 100sd albo zieloną sukienkę.

    madzasta

    OdpowiedzUsuń
  175. jestem ss
    mam ponad 2sd
    najbardziej podoba mi sie 7 rzecz i 8
    nic to

    patunia19.10.99

    OdpowiedzUsuń
  176. chciałabym wygrać zielony strój kąpielowy lub SD
    jestem SS
    kicia_micia2210

    OdpowiedzUsuń
  177. Zgłaszam się.
    Ann0026
    mam sd na zakup, jednak wolała bym 100 sd, bo większość rzeczy posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  178. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  179. jestem SS chciałabym wygrac czarne body z takimi (nie wiem dokladnie co to jest)
    Mam sd na zakup więc proszę się nie martwic :)
    LadyGaGa_1999

    OdpowiedzUsuń
  180. Zgłaszam się.

    Jestem ss i mam stardollary.

    Ja poproszę bluzkę przedostatnią z kółeczkami.

    Laurus01

    OdpowiedzUsuń
  181. - missPaulinka114
    - Tak jestem ss i mam 2 sd na zakup ciuszka (:
    - Sukienka 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  182. Zgłaszam się.
    LadyYorkLove, jestem ss, mam 2 sd na zakup ciuszka.
    Najbardziej chciałabym czarną bluzkę z dziurami, ale nie pogardzę również 100 sd xD

    OdpowiedzUsuń
  183. zgłaszam się kliknęłam chcę
    zieloną torbę lub sukienkę w paski

    WeronikaGaga_6

    OdpowiedzUsuń
  184. zgłaszam się kliknęłam chcę
    zieloną torbę lub sukienkę w paski

    WeronikaGaga_6

    OdpowiedzUsuń
  185. hej!zgłaszam się,jestem ss i mam 2 sd a nawet 5 ;p
    z ubrań podoba mi sie czarna sukienka ale ja juz mam ;D
    kliknęłam w reklamę
    AniesDesing

    OdpowiedzUsuń
  186. zgłaszam się ,no cóż mam wszystkie rzeczy ale może poszczęści mi się i wygram sd
    minerwaaa

    OdpowiedzUsuń
  187. Może zielony kostium z cekinami:) lub Stardolary:)

    pstragal_11 (ss)

    OdpowiedzUsuń
  188. zg. się
    jestem ss ale do jutra ;(
    nie mam nic z tych ubrań

    zelkaaa___

    OdpowiedzUsuń
  189. zg sie jestem ss mam 2 sd na zakup ubrania najbradziej z ciuchów chce przed ostatni (czarny top ) a ogółnie to 100 sd
    spełniam wszystkie warunki :)
    mój nick to akukula

    OdpowiedzUsuń
  190. Zgłaszam się ;)
    To miłe, ze organizujecie takie konkursy ;)
    Nie jestem ss, ale mam sd.

    Najbardziej podoba mi się ta złota sukienka ;)

    Lupin_Tonks

    OdpowiedzUsuń
  191. Jestem Modna59 mam 11 sd, ale ich nie wydaję, ale jak chcecie mogę :D.
    Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  192. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  193. Zgłaszam się-Mishel37 mam 2 sd na zakup i jestem ss
    Chciałbym większość stardollary i odzież nr. 3

    OdpowiedzUsuń
  194. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń