2012/02/03

Dzień Bezpiecznego Internetu - DZIEŃ 3

Dzisiaj kolejny dzień kampanii bezpiecznego internetu i kolejny prezent za udzielenie poprawnej odpowiedzi. Tym razem otrzymujemy jakąś kulę, dokładnie nie wiem co to jest... Poprawną odpowiedź zaznaczyłam na zdjęciu poniżej. Tutaj możecie wejść na stronę kampanii: http://www.stardoll.com/pl/campaigns/saferinternetday/
http://desmond.imageshack.us/Himg39/scaled.php?server=39&filename=44395900.png&res=mediumhttp://desmond.imageshack.us/Himg51/scaled.php?server=51&filename=20925507.png&res=medium

38 komentarzy:

  1. Wykorzystałam to coś jako wazon na paprotkę ;d
    To wygląda jak mega foremka na babeczkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiem na to pytanie. Zastanawia mnie jednak co to jest za prezent ; ]

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  3. Eee a ... a nie niewiem co to jest ; D

    olafaza

    OdpowiedzUsuń
  4. haha dobre pytanie.Ta kula ma ładny kolor tylko nie te coś przezroczyste i w środku nie było byłby wazon.

    Katttusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą ' doniczke ' (?) Ale pewnie jej nie użyje :D


    missPaulinka114

    OdpowiedzUsuń
  6. Co to w ogóle jest ?? ;P
    Olcia90000

    OdpowiedzUsuń
  7. zrobiłam, ale nie wiem co to jest? ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech ,główkuje na tym od 2 godzin (?),i dalej nic ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie dziwne...hahaha..
    Ale i tak wezmę udział :)
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet ładne to ,,coś" co się dostaje za dobrą odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam pojęcia co to, ale na razie jest honorowym gościem w moim schowku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też się zastanawiam co to.. Ale może kiedyś się przyda :)

    Kinia1718

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś się przyda :))

    Poli115

    OdpowiedzUsuń
  14. banalne te pytania ;d.. zastanawiam sie co to jest, ta darmowka?? :D haha

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  15. Omg, co to ?! haha ;D Ale zrobię:)

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mam pojęcia co to za kula !

    OdpowiedzUsuń
  17. mam :) ale poszło do schowka

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie podoba mi się rzecz, którą dostajemy..

    OdpowiedzUsuń
  19. śmieszny ten prezent a dwa poprzednie były dużo lepsze

    OdpowiedzUsuń
  20. nie mam pojęcia co to jest bezużytecznee : /

    adazielona

    OdpowiedzUsuń
  21. Admini się z tym nie postarali...Nie podoba mi się, jednak zrobiłam ten quiz bo chcę ss :)

    natalciaoraczek

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzisiaj się nie postarali :)
    kikadobkowska13

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziwne to jest. Odpowiedziałam na pytanie, aby przejść całą kampanię xD

    OdpowiedzUsuń
  24. a to nie jest czasem urna na prochy zmarłego? jakoś mi sie z tym skojarzyła :D

    OdpowiedzUsuń