2012/02/01

Dzień Bezpiecznego Internetu

Stardoll świętuje międzynarodowy dzień Bezpiecznego Internetu i wprowadza nową kampanię związaną z nadchodzącym świętem. Przez kolejnych siedem dni, zaczynając od dnia dzisiejszego na stronie kampanii będą się pojawiać pytania sprawdzające naszą wiedzę na temat bezpiecznego korzystania z internetu. Za każdą prawidłową odpowiedź otrzymamy prezent, a jeżeli odpowiemy prawidłowo na wszystkie 7 pytań, otrzymamy darmowe członkowstwo superstar na 24 h. Mi się ta akcja bardzo podoba, w dodatku to miła niespodzianka dla osób bez statusu ss. A Wy co o tym sądzicie? Weźmiecie udział w kampanii?


Prezentem za prawidłową odpowiedź na pierwsze z pytań jest niebieskie krzesło (wg mnie całkiem fajne).


42 komentarze:

  1. Juhu 1 raz jestem pierwsza ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. mi również bardzo się spodobał pomysł z superstar 24h, zachęcająco brzmi ta kampania, oczywiście wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. Oczywiście, że wezmę udział ; )
    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm, świetny pomysł. :D Jak dla mnie! ;) A krzesełko no sama nie wiem jak to określić, bezużyteczne bo tylko 1 mogli dać dwa, trzy to byłoby już lepiej, wolę Starmonety hannah879

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę was powiadomić, że wchodząc na waszego bloga pojawia mi się to (wiadomość od mojego antywirusa, wyświetla się dopiero od dzisiaj):
    http://imageshack.us/photo/my-images/513/sdimywirus.png/
    tak samo na uzaleznionych:
    http://imageshack.us/photo/my-images/833/uzaleznieniwirus.png/

    weszłam, ale przestrzegam, żeby lepiej nie klikać w treści od niejakiego "cpmprofit.com"
    Cpmprofit ułatwia bloggerom i właścicielom stron internetowych zysk, więc narażacie swoich czytelników na niebezpieczeństwo związane z wirusami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Krzesło fajne ;-) No pewnie, że wezmę udział. Ciekawe tylko czy jak jestem już Superstar to czy kiedy odpowiem doprze na wszystkie pytania to czy mi przedłużą status SS o jeden dzień ^^

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee

    OdpowiedzUsuń
  7. łoooo jak fajnie!! :D musze odpowiedziec na wszystkie pytania poprawnie! ;D

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  8. Super to kszesło odpowiem poprawnie na pytania !

    Katttusia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no pewnie że wezmę udział w tej kampanii ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem czy tylko u mnie tak jest czy co ale jak staram się wejść do mojego apartamentu pojawia się czarny ekran :( screen:
    http://imageshack.us/photo/my-images/705/47351466.png/

    Agnes24star

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam ss więc w sumie mi to obojętne czy jest ss za free ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. oraz jak chcem wejść do salonu piękności i starplazy :( co jest?

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie chociaż ja mam już ss więc mi to obojętne :D

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  14. Elegance_Cat - u mnie też tak jest

    A co do krzesła to fajne,już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. @emo-niunia- to pewnie dlatego, że gabisia9 korzysta z tych stron i zamieszcza ich reklamy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy tylko ja nie mogę wejść do apartamentu na Stardoll?

    OdpowiedzUsuń
  17. No ja tez nie mogę właśnie wejść do mojego apartamentu ;x

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że stardoll promuje bezpieczny internet. Pomysł na kalendarz podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. A mi wszystko działa w Apartamencie.. o_O

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie fajny pomysł :)

    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie, przyda się ss chociaż na 24h

    OdpowiedzUsuń
  22. Już usunęłam reklamę więc nie powinno być problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie przyda się ss ;*
    natalalalaLove

    OdpowiedzUsuń
  24. jest super ,już to pisałam jak było w spojlerach

    OdpowiedzUsuń
  25. super z tym darmowym SS ale tez trzeba sie na meczyc zeby dobrze odpowiedziec na te pytanka ;]]

    OdpowiedzUsuń
  26. mam tylko filimiki pokazane i o co chodzi z tą kampanią , ale nwm jak wejść w te pytania by odpowiedzieć wchdoziłam w konkursy chciałam wejść właśnie o tym bezpieczeństwie ale nic .

    OdpowiedzUsuń
  27. A gdzie to jest ? Bo w konkursach trzeba dać filmik.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super! Osoby bez ss mogą sobie pograć te 24 godziny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wzięłam już udział i bardzo podoba mi się ta akcja :)
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  30. Wezmę udział dla b.gustownego krzesła ^.^

    OdpowiedzUsuń
  31. U was tez tak jest .? Wchodzę do apartamentu i nie może mi sie nic załadowaći wyświetlić , tak samo z salonem pieknośći , starplazą , jak odwiedzam innych. Tak od dłuższego czasu. Wnerwia mnie już to x.x'' nie da sie nic robic.

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie też ,tak jest .
    Może jakiś błąd..?
    _______________________
    Wikcia0220

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja pier.dolę [ przepraszam, że się tak wyrażam, ale jest zbulwersowana]! Po co robić konkurs na wygranie ss, który jest tylko dla ss? o.O Admini w niezłe jajo zrobili urzytkowników, bo pewnie większość nss już się 'napaliła', że będzie fajne darmowe ss, a tu d u p a. :I KONKURS NA SS DLA SS?! ;/ pf. Stardoll schodzi na psy..

    podpisano kiwki14

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam to krzesło :D

    missPaulinka114

    OdpowiedzUsuń
  35. kiwki14 musisz wejść w wiadomości i tam będzie o tym klikasz na tą wiadomość i ciebie przenosi do tej kampanii

    OdpowiedzUsuń
  36. Super!! Krzesło jest nawet fajne. Szkoda, że dali tylko jedno. ;(( Ale jest za free więc wezmę udział. ;))

    OpnayCapake

    OdpowiedzUsuń