2012/02/05

HOT or NOT - jury

Przedstawiam Wam skład jury, które będzie przez najbliższe weekendy oceniać Wasze stylizacje. Chcę tylko powiedzieć, że to nie był konkurs, tylko casting i to ja decyduję kogo przyjmę do jury, a kogo nie. Nieważne, że ktoś być może miał lepsze stylizacje, może ktoś z Was uważa, że bardziej się postarał. Sprawdzając Wasze zgłoszenia przede wszystkim brałam pod uwagę ocenę stylizacji i styl pisania. Dopiero potem prace, a na końcu, kiedy zostało mi pięć osób wzięłam pod uwagę również konta tych osób, osobowość i moje subiektywne odczucia co do nich. Być może ktoś powie, że nie jest to profesjonalne, ale zależy mi nie tylko na tym, żeby osoba oceniająca umiała się dobrze ubrać. Poza tym, wydaje mi się, że osoby, które wybrałam zdecydowanie potrafią i znają się na modzie ;-)




Tlen

Proszę wyżej wymienione osoby o kontakt na gadu-gadu (2994090) lub ewentualnie na Stardoll.
Oceńcie następujące stylizacje: KLIK 

67 komentarzy:

  1. ja nie biorę udziału ale wszystkim powodzenia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie najlepiej ubrana jest Tlen ;-)
    natalalalaLove

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja się już boję . !!
    NiceSony77

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie mam żadnych zastrzeżeń ;)
    powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaskoczenia wielkiego nie było,cieszę się,że dwie(nie powiem kto)osoby z czterech przedstawionych w tym poście będą oceniać stylizacje,gratuluję wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie biorę udziału ..powodzenia!!!


    katttusia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 i ostatnia osoba - one najlepiej się ubierają i znają na tym. Nie oszukujmy się. Ale gratuluję wszystkim. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie 2 się nie nadają.
    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  9. miley1999_ - Nie oceniaj ich na podstawie jednej, przypadkowej stylizacji. Na mnie wszystkie cztery oceny zrobiły wrażenie i nie potrafiłam się zdecydować, więc zamiast trzech osób wybrałam 4.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie wiem kto zasłużył najbardziej. Myślę, że dowiemy się tego dopiero podczas zabawy. :) Gratuluję :*

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 - najlepsza osoba.
    2 - ...
    3 - osoba, którą najbardziej lubię z tego całego jury.
    4 - ...

    *... oznacza, że nic nie mam do tej osoby, ale też nie pieje do niej sympatią, po prostu jest, tak o. Nie znam, nie oceniam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście osoby które już na stardoll są znane. Uważam że jury powinno mieć różny styl. Niestety wszystkie cztery jurorki (oceniając po zdjęciach) są ubrane mniej więcej tak samo.. Oczywiście że umiejętność oceniania jest tutaj najbardziej istotna, ale wygląd chyba również ma jakieś znaczenie? Moim zdaniem najbardziej na miejsce w jury zasługuje Tlen.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że się nie dostałem :x No ale cóż, założę się że jolka222 nie przejdzie. Minerwaaa ma najmniejsze szance, nie licząc jolki, liczę że tlen się dostanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję,tym co się dostały.Myslę,że to osoby są długo na stardoll i mają doświadczenie więc się nadają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda ,że się nei dostałam :(,ale gratuluję tym co wygrali.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję ;) Moim zdaniem najlepszą ubraną z nich jest tlen a najgorszą minerwaaa ;0
    awrin

    OdpowiedzUsuń
  18. jaVka97 - Długo zastanawiałam się nad twoim zgłoszeniem, bo owszem, twoje konto i stylizacje na Stardoll są bardzo oryginalne, ale jednak oceny te osoby miały lepsze i stwierdziłam, że chyba jednak to się bardziej liczy... Zresztą, ten sam dylemat miałam co do Miss_Kasia98129.

    OdpowiedzUsuń
  19. ...Poza tym uważam, że stylizacje danej osoby wcale nie świadczą o tym, że umie/nie umie oceniać. Tutaj chyba liczy się ocena, a nie stylizacje owej osoby.

    No tak sądzę, to tylko moje zdanie,
    pozdrawiam & miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie Jolka ubrała się najlepiej ... :]

    missPaulinka114

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się najbardziej podoba Clevleen97.

    OdpowiedzUsuń
  23. Do 2 osób nie mam zdania...

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam nadzieję że Tlen się dostanie,bo ubiór jolki to elegancki kicz,kibicuję Tlen z całego serca!:3

    OdpowiedzUsuń
  25. @Flora-Kasia1998/Aoi-chan98
    Popieram twoje zdanie, choć wydaje mi się jolka222 to nie jest znana, bo pierwszy raz o niej słyszę i myślę, że tylko ona zasługuje na jury.

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  26. @Wiktor
    "bo ubiór jolki to elegancki kicz", haha rozśmieszyło mnie twoje zdanie. Nie mam zamiaru tu się wyrażać, ale niezbyt mnie zadowala jury jakie zostało wybrane

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki;) Mam nadzieję, że dam radę. Jeśli nie spodobają Wam się moje oceny to mogę na wasze zawołanie odejść.

    jolka222

    OdpowiedzUsuń
  28. Super stylizacje.! Gratuluję dziewczyny :)
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję .


    Szkoda że mi się znowu nie udało.


    miss_kate_2

    OdpowiedzUsuń
  30. też mi się wydaje,że tutaj najlepszą stylizację ma 1

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję, ja i tak nie miałam szans.

    OdpowiedzUsuń
  32. cieszę się ,że jestem w wyróżnionej grupie

    OdpowiedzUsuń
  33. @Agnieszka: jolka222 jest znana z "zniszczenia" bloga uzależnieni od plotek

    OdpowiedzUsuń
  34. tez uwazam, ze pierwsza jest najlepsza ;dd

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  35. Tlen - odpowiednia osoba, na odpowiednim stanowisku. Co do reszty mam wątpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  36. Clevleen97 jest najładniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  37. jaVka97 :
    Oh, byłyśmy blisko do bycia w jury . :3
    Zgadzam się z Tobą jak najbardziej, ale stylizacja tlen jest raczej inna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Tlen i Clevleen97 mają świetny styl i życzę powodzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wcale nie znane osoby. Ja znam niektóre tylko "z widzenia", ale np. Tlen w ogóle nie kojarzę.
    I tak samo uważam, że wcale jej stylizacja nie jest najlepsza. Może to dlatego, że to nie mój styl. Ale wiem, że chodziło głównie o styl pisania i ocenę. ;> Jednak jestem pewna, że jolka222 sprawdzi się w roli jury. Stylizacja nie jest zniewalająco piękna, ale ma niesamowity makijaż, więc na resztę jakby przestałam zwracać uwagę. I podoba mi się stylizacja Clevleen97. Jest bardzo prosta i nie zbyt oryginalna, ale ładna.
    Życzę Wam powodzenia, dziewczyny ;)

    milka981

    OdpowiedzUsuń
  40. Miss_Kasia98129 :
    Oh, Ah. Byłyśmy tak blisko, haha :D
    Trudno, jeszcze się kiedyś uda ^-^

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję za wybranie i miłe słowa wsparcia!:) Mam nadzieję, że uda mi się wytrwać w ocenianiu;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję :)
    Nie wiem jak będziecie oceniać,ale myślę, że jeśli spośród tak wielkiej liczby zgłoszeń Wy zostałyście wytypowane, to na pewno się sprawdzicie ;)
    A ze stylizacji mnie najbardziej podoba się Clevleen97, ale reszta oczywiście też jest bardzo ładna.
    Z niecierpliwością czekam na pierwsze oceny, tym bardziej, że sama również zgłosiłam się do tej zabawy :)

    Weronika0508

    OdpowiedzUsuń
  43. No więc tak...
    -Clevleen97- jej stylizacja jest prosta, ale bardzo ładna, jej twarz równierz mi się podoba
    -jolka222- nie jestem zbyt do niej przekonana, ale jej nie skreślam, stylizacja jest ciekawa
    -minerwaaa- na początku nie wiedziałam co o niej sądzić, ale jak zobaczyłam jej nową stylizacje, byłam zachwycona
    -Tlen-moje ulubione konto na stardoll, kibicuje jej z całego serca, przepraszam, bo mogę być nielojalna wobec poprzednich kandydatek, ale dla mnie tlen jest najlepsza


    VenusVirgin, muszę Cię pochwalić, wybrałaś dziewczyny, które naprawde znają się na modzie :) doskonały wybór

    OdpowiedzUsuń
  44. ja mogę powiedzieć że tlen najlepsza i boje się już oceniania:\
    megagwiazda22

    OdpowiedzUsuń
  45. Clevleen może być fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję wszystkim co wzięli udział.
    Te co wybrałaś są w porządku,nie mam nic do nich. Nie udało mi się,nie mam tego za złe.. ponieważ zawsze można było spróbować i jeszcze raz gratuluję wam :)

    Paula3114

    OdpowiedzUsuń
  47. A moim zdaniem stylizacja minerwaaa oraz jolka222 są kiczowate :) .
    Cóż, to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  48. @Flora-Kasia1998/Aoi-chan98
    Dziękuję za wytłumaczenie, bo nie słyszałam o niej ;]
    PS: Do mnie Gunia35, nie Agnieszka

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie biorę udziału, ale tym którzy biorą powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  50. Powodzenia. (pierwsza stylizacja naj)

    OdpowiedzUsuń