2012/02/15

Licytacje


Kochani, jako że chciałabym przygotowywać dla Was więcej konkursów i zabaw, muszę zdobyć na to fundusze, dlatego postanowiłam zrobić dwa nagłówki, które dam na licytację, a dochód ze sprzedaży przeznaczę na bloga.

Oto one :
1.

Cw: 5sd
Mp: 5sd
Kt: ----

2. Dwie wersje do wyboru.




EDIT: Drugi sprzedany za 150sd

W komentarzach piszcie, który numer licytujecie c; Zwycięzca skontaktuje się ze mną i wtedy zmienię napisy na odpowiedni adres bloga. Więcej moich prac na roksetka.blogspot.com Miłej zabawy!

60 komentarzy:

  1. ee sory ale ten drugi to jakis zboczony na maksa ....

    OdpowiedzUsuń
  2. za 1 dam 50 sd ;D na razie XD

    OdpowiedzUsuń
  3. za 1 dam 70sd
    erikarm96

    OdpowiedzUsuń
  4. gdybyś dorobiła temu 2 spodnie to
    bym licytowała

    10 sd.

    rodzyneq

    OdpowiedzUsuń
  5. za 1 dam 100sd
    erikarm96

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dam za drugi nagłówek 60sd (bardzo mi się podoba :)

    Ola865Super (jak wylicytuje kupię z innego konta)

    OdpowiedzUsuń
  7. @54_redrose

    NO I TAKI MIAŁ BYĆ!

    OdpowiedzUsuń
  8. 54_redrose - e tam, na sztuce się nie znasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zz 1 dam 140sd

    OdpowiedzUsuń
  10. za 2 dam 100sd

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam, w wersji z sukienką nie ma paznokci u rąk, dla klienta je dorobie c;

    OdpowiedzUsuń
  12. za 2 dam 120sd
    erikarm96

    OdpowiedzUsuń
  13. za 2 dam 130 sd

    OdpowiedzUsuń
  14. ja do roksetki ile będzie trwało licytacja?

    OdpowiedzUsuń
  15. za 2 dam 140sd

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba do jutra c; Zależy jakie kwoty padną.

    OdpowiedzUsuń
  17. a mogę u cb zamówić nagłówek ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Na razie nie, poczekam aż te się sprzedadzą c;

    OdpowiedzUsuń
  19. mój numer gg to 40445680 jeżeli możesz to napisz bo ja cie zaprosiłam tyko nie wiem czemu nie da sie pisać do cb ;l

    OdpowiedzUsuń
  20. ale zamówie i poczekam na kolejke ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne nagłówki, ale nie licytuję. Z kaską krucho :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Erikarm, ale z licytacji się nie wycofujesz? I nadal licytujesz oba?

    OdpowiedzUsuń
  23. wiem z 1 nie udało mi się ale z drugiej czekam :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki zboczony?????Co wy gadacie?? ;)
    Mi się BARDZO podoba 2.Jest MEGA ^^

    magi2645

    OdpowiedzUsuń
  25. za drugi nagłówek dam 150 sd.
    rodzyneq

    OdpowiedzUsuń
  26. 1 ponieważ bardzo mi zależy na nagłówku,a nie mam zbyt dużo pieniędzy ponieważ mnie na to nie stać daję tylko 25sd. Wiem,że nie wygram,ale próbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  27. 1 ładny ale nie licytuje :)
    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne ale nie licytuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. O ile mi wiadomo, do licytacji to jest check-and-bid. Na tym blogu już się robi powoli bałagan.

    OdpowiedzUsuń
  31. 3 naj ładniejszy ;]
    daję 400 sm ;]
    jakby co to ty możesz se wymienic i będzie 40 sd ;]

    OdpowiedzUsuń
  32. to znaczy ten trzeci w ubraniu dla niejasności. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. wygląda na to ,że prawie każdy ma jakiś blog...

    OdpowiedzUsuń
  34. Super. Najlepszy 1
    Ale ten drugi jest lepszy w wersji w sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  35. szcerze to są straszne, nie licytuje.

    OdpowiedzUsuń
  36. zapraszam na mojego bloga ; )
    piszę opowiadanie.
    zachęcam do obserwowania i komentowania ; )
    http://the-friendship-important-thing-is.blogspot.com/

    zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. 1 lub 3 . :D
    ale nie licytuje,bo również brak mi funduszów.

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  38. @Clevleen97:
    Zgadzam się z Tobą jak najbardziej. Jakoś coraz mniej wchodzę na tego bloga-kiedyś był moim ulubionym. Mam nadzieję, że gabisia na nas nie naskoczy za tę ocenę c:.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochani, śmietnik? Jak dodajemy konkursy to jest dobrze, choćby było ich z 50 na godzinę, to dla Was byłoby super, mimo tego, że jest śmietnik. Ale zrozumcie, musimy skądś wziąć te stardollary na te konkursy! Proszę Was, postarajcie się też postawić z tej drugiej strony.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakoś nie widziałam, żeby Gabrysia, Nejtl, xylogolena czy VenusVirgin wykorzystywały bloga do swoich licytacji.

    OdpowiedzUsuń
  41. Tak wgl to nie ma jak darmowa reklama swojego bloga . c:

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładne, ale ja nie potrzebuję :)
    oksia11

    OdpowiedzUsuń