2012/02/12

Loteria

Przygotowałam dla was dosyć dużą loterię, mam nadzieję, że chętnie weźmiecie udział :)
Jeśli chcecie coś zasponsorować możecie napisać na moje gg.

Do wygrania:
http://img15.imageshack.us/img15/9469/beztytuumda.pnghttp://img802.imageshack.us/img802/1139/1111g.png
oraz 1 x 200 stardollarów
2 x 100 stardollarów
5 x 20 stardollarów
10 x 10 stardollarów
3 x 30 stardollarów

Aby wziąć udział w loterii musicie:

- być obserwatorem bloga
- w komentarzu napisać swój NICK i info czy jesteście SS czy nie (SS, NSS)
- napiszcie co najbardziej chcecie dostać ( najlepiej piszcie min. po 2 rzeczy)

Loteria trwa do 18 lutego, powodzenia!

515 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 ostatnie rzeczy
    jestem ss
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się ;D

    Krysia12

    Chce te dwie ostatnie rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym różowy żakiecik...Przydałby się z pewnością do jakiejś stylizacji :33

    Zielonykapturek

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, jestem SS
    Najbardziej chciałabym dostać spodnie i ponczo.


    olunia_333

    OdpowiedzUsuń
  7. FelicityW
    SS
    Chciałabym 200sd lub rózowy zakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem lemongirll - ss a najbardziej chciałabym sukieneczke z DKNY i płaszczyk czarny na kńcu :) świetna loteria:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgł się
    Jestem SS
    MissDirtyFresh
    Kliknęłam
    Buty, Szary Płaszcz, Sukienka DKNY.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ss (Royalty)
    i bardzo chciałabym: ten różowy płaszczyk i bluzkę z 3 kokardkam :)

    heppy.Rein

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    Jestem nss,
    najbardziej chciałabym szary płaszczyk,tunikę DKNY, różowe legginsy lub czarną spódniczkę.

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  12. zg się jestem NSS

    Agnes24star

    chcę ten zielony płaszczyk (?)
    oraz przedostatnią rzecz

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej chciałabym dwie ostatnie rzeczy, buty i ponczo z pierwszego obrazka
    NSS
    NataliaNarcyz

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się . ! Jestem SS .
    Najbardziej chciałabym różowy płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej chciałbym dostać dwie ostatnie rzeczy i 200sd.

    Jestem nss ale niedługo będę

    ParisQueen1999

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)
    Jestem nss,
    najbardziej chciałabym tunikę DKNY, różowe legginsy lub czarną spódniczkę i biały top z kokardami:)

    filretka

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jestem SS, więc gram o stardolary.
    Jestem obserwatorem i kliknęłam:0
    LoudWhisperx

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się
    jestem ss
    LoveKejla
    szary płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się
    jestem ss ale za 3 dni mi się kończy sprubuje doładować
    najbardziej chciłabym 200 sd i 100sd
    na stardoll: olwka7112

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się (SS)

    AnuSskaxD

    żadnej rzeczy nie mam ,dlatego każdą chciałabym dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się
    Obserwuję bloga jako kislowa
    nick stardoll kislowa
    jestem NSS
    najbardziej chcę dotać tą sukienkę brązowo-niebiesko-białą i tą siwą bluzkę z czarnym paskiem

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się.
    Jestem obserwatorem, kliknęłam.
    Jestem ss, najbardziej chciałabym stardollary, pomarańczową sukienkę, brązową sukienką DKNY.
    MissKiss1404

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się i już kliknęłam i oczywiście jestem obserwatorem nie jestem ss
    najbardziej chciała bym dostać 200sd
    100sd
    Majka025

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się, cajlineczka1522
    chciałabym dostać czarny płaszczyk i różowy żakiecik *_*

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się

    Jestem superstar

    Chciałabym wygrać cokolwiek, jednak najbardziej zależy mi na stardolarach :)

    miss_kate_2

    OdpowiedzUsuń
  27. jestem nss
    2 ostatnie rzeczy(szary płaszcz i różowy żakiecik)

    LadyMiszel12

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się .
    Jestam nss.
    Najbardziej chciałabym dostać szary płaszczyk lub białą bluzeczkę z kokardkami.
    MissMalinka42

    OdpowiedzUsuń
  29. zglaszam sie ;)
    jestem SS
    ja bym chciala 200 sd , czapke , ponczo ,leginsy rozowe i rozowy zakiet ;)

    natasiakochasia

    OdpowiedzUsuń
  30. just.smileXD
    SS
    kasa albo szary płaszczyk
    kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jestem SS, mam sukienkę hb w kokardki, bluzkę z kokardkami i kurtkę szarą z czarnymi paskami
    Kellseay

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się. Jestem SS. Chcę czarny płaszczyk lub poncho HB.

    Miss_Gabrysia10

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się . Szary płaszczyk , jestem ss i kliknąłem

    Miss_Monika_2

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się.
    jestem ss. Najbardziej pragnę sukienke DKNY oraz bluzeczkę hb
    dzasta09


    kliknęłam.

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się .
    jestem ss
    ama210
    najbardziej chcę czarny płaszcz , różowy żakiet , białą bluzkę hb z kokardkami lub 200 / 100 sd .

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja jestem SS,chciałabym SD i płaszcz.


    Kennedy890

    OdpowiedzUsuń
  37. DesignerNadine (SS)

    Chciałabym szary płaszczyk i różowy żakiet

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się
    jestem SS
    chciałabym czarne spodnie albo któryś z żakietów tych na dole
    minerwaaa

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się .
    Jestem obserwatorem.
    Nie jestem ss.
    Najbardziej chce Ten płaszcz (?) Hb i czapke również hb

    MissPaulinka114

    OdpowiedzUsuń
  40. zg sie :d nie jestem ss ale mam stardolaty :p podobaja mi się wszystkie rzeczy bez wyjątku i nie umiem się zdecydować które z nich najbardziej... mam już czapkę i sukienkę DKNY

    miss88ania00

    OdpowiedzUsuń
  41. ZG!
    Kopcuszek234
    NSS
    Pończo i szary żakiet

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. szary i różowy żakiet.

    nie jestem ss.

    mika778 : )

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się.




    musiunia



    nss



    chciałabym to poncho
    lub bluzeczkę z kokardami :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się.

    Nie jestem SS ,ale mam sd.
    Chciałabym legginsy lub sukienkę.

    na stardoll jestem:selena55Cool

    OdpowiedzUsuń
  46. chce 2 ostatnie rzeczy
    jestem ss
    Mój nick to Alciaaa

    OdpowiedzUsuń
  47. zgałaszm sie ;) jestem ss ;D amm chciała bym te różowe spodnie i tą sukienke czarno- broząwo- niebieską ;) Moj nick to : pinkybear68

    OdpowiedzUsuń
  48. nick: kara_253
    status: SS
    obserwuję: kredka.

    szary płaszcz lub różowy żakiet

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się, jestem ss, najbarsziej bym chciała poncho, bluzkę z trzema kokardkami i stardollary : pp

    FunnyLuthier

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się, jestem ss, kliknęłam w reklamę, jestem obserwatorem a z rzeczy chciałabym jedną z dwóch ostatnich rzeczy, a najlepiej różowy żakiet;)))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  51. Dodoik(ss)
    Najbardziej chciałabym wygrać
    szary żakiet DKNY, lub nagrodę pieniężną w postaci 200 sd.
    Kliknęłam w reklamę ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. chcem 200sd lub 100sd haha
    jestem ss
    i kliknełam
    erikarm96

    OdpowiedzUsuń
  53. Jestem ss ^^
    Przydały by się sd ;D A podoba mi się sukienka czarno-niebiesko-biała jakieś legginsy :D
    Kennedy258

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się,
    jestem ss,
    najbardziej chciałabym 2 ostatnie płaszczyki :)

    Maatinaa

    OdpowiedzUsuń
  55. CudownaJulia
    Kliknęłam, jestem ss.

    Najbardziej chciałabym dostać 200sd i spodnie HB.

    OdpowiedzUsuń
  56. zgłaszam się
    Izabelwika ss jeszcze przez tydzień
    chciała bym wygrać sd oraz brązową sukienkę lub bluzeczkę z 3 kokardkami

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się :)
    Starpopx33 nie jestem ss.
    Najbardziej chciałabym mieć te 2 płaszczyki czarny i różowy cyz tam szary.xdd

    OdpowiedzUsuń
  58. zg się
    Kasia_456

    Chciałabym dostać 200 sd oraz sukienke DKNY lub tunike

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się
    jestem ss jeszcze 54 dni.
    Chciałabym sukienkę podajże DKNY 3 od lewej w 1 rzędzie , oczywiście 200 sd i różowy blazerek na samym dole.

    marlesia111 :P

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się, obserwuję bloga, jestem ss.
    Mam chrapkę na dwa ostatnie ciuszki, więc jeśli bym wygrała to mam nadzieję, ze własnie je ;)

    bysia2912

    OdpowiedzUsuń
  61. _Pink_Miley_
    Jestem ss
    pasek HB, żółta sukienka z kokardkami

    OdpowiedzUsuń
  62. joy2189
    SS
    jestem obserwatorką
    kliknęłam
    ponczo i sukienka DKNY

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się!
    Najbardziej chciałabym wygrać STARDOLLARY albo tę sukienkę czarno-niebiesko-brązową.
    Mam ss i kliknęłam ;)

    Misia11000

    OdpowiedzUsuń
  64. -jestem obserwatorem
    -olenka159, jestem SS
    -2 ostatnie rzeczy
    -kliknęłam

    OdpowiedzUsuń
  65. dominisia_kiss, SS

    100 stardollarów i płaszcz DKNY ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jestem obserwatorem
    NSS Jagoda1985
    PONCZO BUTY I ŻAKIET BIAŁY

    OdpowiedzUsuń
  67. ZG
    SoneyS, jestem SS

    najbardziej podoba mi się:
    1. czarny pasek
    2. buty

    OdpowiedzUsuń
  68. Izabelinka
    Nss
    Dwa ostatnie dkny <3
    Obserwuję, kliknęłam.

    OdpowiedzUsuń
  69. 2 sukienki
    obserwuje i kliknęłam :D

    Pati_98

    OdpowiedzUsuń
  70. zgłaszam sie :)
    Nss
    Patunia7

    Chciałabym 100sd i biały żakiet z czarnymi paskami

    OdpowiedzUsuń
  71. omg, omg, pewnie i tak nic nie wygram.
    zgłaszam się. oczywiście chciałabym dkny lub stardollary.

    mam czapę z hb ;3
    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  72. zgłaszam sie jestem ss chciałąbym dostać raczej kwoty pieniężne

    OdpowiedzUsuń
  73. niqua_
    od jutra nss
    najbardziej chciałabym ponczo i różowy żakiecik xD

    OdpowiedzUsuń
  74. ponczo i 200 sd, jestem ss, kliknęłam w baner, jestem obserwatorem, irtaaa

    OdpowiedzUsuń
  75. IchiRuki-love SS stardolary :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się, jestem ss.
    Najbardziej zależy mi na sd

    Alicja98-89

    OdpowiedzUsuń
  77. zgłaszam się, jestem ss.
    chciałabym sd, bo wszystkie te ubrania już mam ;)

    anubis566

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się, jestem obserwatorem mój nick na sd kitka1311, NSS ale mogę się stać SS jeśli coś wygram, Chciałabym albo nagrody spc. lub stardollary :)

    kitka1311

    OdpowiedzUsuń
  79. Obserwuję bloga :]
    Katttusia,w tej chwili nie jestem ss,ale niedługo będe :]
    Chciałbym wygrac najbardziej sweterek Hot Buys,sukienke Donna Karen New York lub stardollary :)

    katttusia ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. zgłaszam się, jestem ss. najbardziej chciałabym dostać ten ciemny płaszczyk i sukienkę dkny :)
    Vanessa1372

    OdpowiedzUsuń
  81. WikaMiss13
    nie jestem ss
    szary i rozowy plaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Zg. się
    Jestem SS.
    Chcę żółtą sukienkę i czapkę : )

    ..Kolorowa

    OdpowiedzUsuń
  83. Jestem SS
    Chciałabym wygrać sd
    Z ubrań chciałabym: sukienkę DKNY i czarny płaszczyk
    Obserwuje bloga : ))

    Mój nick na stardoll: EwelinkaMalwina

    OdpowiedzUsuń
  84. zgłaszam się
    karolinkaaa24 ( jestem ss ale tylko jeszcze przez 3 dni , moze pozniej sobie doladuje ) najbardziej chce dostac bluzke hb z 3 kokardkami =]

    OdpowiedzUsuń
  85. Ostatni płaszcz różowy lub ten czarny pasek HB ,jestem superstar.I zaraz kliknę w banner.
    zmzia1

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się. Jestem SS. Chcę wygrać szary płaszcz oraz legginsy

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się. : )
    SS, kliknąłęm, rzeczy z DKNY (bo tylko tych nie mam)

    19magda96

    OdpowiedzUsuń
  88. 2 ostatnie rzeczy
    jestem ss
    Miss_Kasia98129

    OdpowiedzUsuń
  89. zgłaszam się .
    obecnie jestem NSS

    zalezy mi na wszystkich Hb i sukience DKNY .

    taylorowa13

    OdpowiedzUsuń
  90. obserwuję bloga :)
    jestenm NSS
    najbardziej chciałbym dostać przedostatni płaszczyk , białą bluzkę z kokardkami lub sukienkę :)
    w baner kliknęłam

    nick: klaa.

    OdpowiedzUsuń
  91. nie jestem ss, ale mogę kupować rzeczy w sb. nie mam żadnego z tych ubrań, a najbardziej chciałabym wygrać buty, białą bluzeczkę z kokardkami i ponczo.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  92. zgłaszam się ;)
    jestem ss najbardziej zależy mi na tych dwóch sukienkach ;)

    Vampirzyca_XF

    OdpowiedzUsuń
  93. jestem NSS .

    chciałabym .. :
    -ponczo ,
    -czarny płaszczyk ,
    -buciki .

    Patrycja-love

    OdpowiedzUsuń
  94. zgłaszam się
    jestem obserwatorką
    jestem ss
    chciałabym bardzo jedną z 2 ostatnich rzeczy ponieważ od dawna ich szukam
    kliknęłam baner

    OdpowiedzUsuń
  95. angel_s_9 SS

    chciałabym wygrać różowo-białe legginsy i białą koszulę z czarnym paskiem.

    OdpowiedzUsuń
  96. Obserwuję bloga
    Suakieem,jestem ss ;]
    Chciałabym najbardziej stardollary oraz sukienke dkny i bluzke hb.
    Kilknełam :DDDDDD

    Suakieem

    OdpowiedzUsuń
  97. chciałabym buty hb lub 200 sd.
    Jestem ss,

    rodzyneq

    OdpowiedzUsuń
  98. MoDnA_DiVa14
    jestem ss
    chce ten szary żakiecik lub ponczo

    OdpowiedzUsuń
  99. Zgłaszam się
    Jestem ss
    Najbardziej chciałabym wygrać sukienkę DKNY, czapke HB i sd


    werko40

    OdpowiedzUsuń
  100. Zg się
    nie jestem ss
    chiałbym dostac buty i czarny płaszcz
    jusia21

    OdpowiedzUsuń
  101. mary-lynn49
    Jestem ss.
    Chciałabym wygrać szary płaszcz lub różowy żakiet.

    OdpowiedzUsuń
  102. sampsonek12
    jestem ss
    Różowy żakiet lub czarny płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  103. Zgłaszam się !! < 333
    Z rzeczy chciałbym ostatnie ;)
    Ale najbardziej to chciałabym SD.
    Są mi teraz bardzo potrzebne bo zbieram na brązowe i czarne platformy więc będzie to mnie trochę kosztować.
    Proszę :33

    Nick:cccmamba5

    PS. jestem ss

    OdpowiedzUsuń
  104. nie jestm ss najbardziej chce sukienke i żakiet różowy

    lola_1baby

    OdpowiedzUsuń
  105. Wszystkie warunki spełnione :)

    Jestem ss.

    I najchętniej stardollary lub czarny płaszcz DKNY :)

    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  106. Na stardoll: karolcia2873

    Nie jestem SS.

    Ja chcę dostać tą sukienkę na ramiączkach DKNY lub czarne ponczo
    lub szary płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  107. Zgłaszam się :)

    Najbardziej chce nagrody specjalne (szary płaszcz, różowy żakiet)

    Nie jestem ss, ale mam stardolary

    Nika256

    OdpowiedzUsuń
  108. Zgłaszam się jestem SS




    Kociara100 ;)))

    OdpowiedzUsuń
  109. 2 ostatnie rzeczy
    Alexa203
    Jestem Royal (SS)

    OdpowiedzUsuń
  110. Zgłaszam się

    Zizi009
    jestem ss

    sweter (szary-zielony) hb
    buty hb

    OdpowiedzUsuń
  111. Kliknęłam w reklamę już i się zgłaszam.Jestem obserwatorem,rzecz jasna.
    Hmnnn..Chciałabym szary płaszcz,lub sukienkę z DKNY.

    OdpowiedzUsuń
  112. Jestem nss
    zrobiłam co trzeba
    chcę 200 sd, sukienkę na ramiączkach DKNY, czarne ponczo
    lub szary płaszczyk. :)

    jestem missskara3000

    OdpowiedzUsuń
  113. Najbardziej bym chciała Sukienkę, oraz buty, ponczo też jest bardzo fajne <3 Też chciałabym je dostać. :3
    Jestem SS
    Mój nick na stardoll to MissGosz. :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Zgłaszam się ;]
    Jestem NSS.
    Chciałabym różowy żakiecik, szary żakiecik, czarne ponczo, czapkę.

    Kliknęłam w ten banner.

    Misia031

    OdpowiedzUsuń
  115. ponczo lub żakiet szary na samym końcu



    cartman98

    OdpowiedzUsuń
  116. jestem obserwatorką karcia70 nss -chciałabym brązowo niebieską sukienkę/różowe spodnie/poncho :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  118. zgł się
    kliknęłam
    najbardziej podobają mi się różowe getry HB oraz czarny i różowy żakiet
    jestem ss

    miss_miley_van

    OdpowiedzUsuń
  119. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  120. zgłaszam się,jestem ss
    chciałabym 200sd lub różowy żakiet

    OdpowiedzUsuń
  121. zg się :) ja chciałbym dostać Flannel Jacket lub 100 sd :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Siema
    Ja bym poprosiła pomarańczową bluzkę z czarnymi kokardami ponieważ od dawna ją już poszukuje lecz niestety nikt nie chce mi jej odsprzedać :(

    Czarną sukienkę w brązowe niebiesko białe paski ponieważ jest fajna i lubie chodzic w sukienkach lecz jest w mojej szafie troche mało :P

    nie wiem co to jest ale takie zielonkawe taki z guzikami i fredzlami poniewaz mam nadzieje ze jest cieply i od czasu do czasu pod jakas bluzke by fajnie to wygladalo

    Czapeczka z czerwonymi pomponikami ponieważ jest sweet i mam w realu podobną :p mam już dobrany strój do niej

    Albo poprostu stardollary które by mi się najbardziej przydały bo mam ostatnio dużo wydatków i małyych długów do spłacenia :P

    Jestem super star

    Pozdrawiam mam nadzieje ze bede miala szczescie ^^

    PunkAlice125

    OdpowiedzUsuń
  123. zgłaszam się
    obserwuję
    jestem SS
    kliknęłam
    chce 100sd, lub 50sd
    lub różowy żakiet czy co to tam jest

    OdpowiedzUsuń
  124. jestem SS

    2 ostatnie plaszcze DKNY lub sukienke DKNY

    bifa2961

    OdpowiedzUsuń
  125. zgłaszam się jestem nss ; ) I chciałabym dostać : 200 lub 100 sd lub szary żakiet albo ponczo ; >
    TrendyBella...

    OdpowiedzUsuń
  126. zgłaszam się.


    Jestem ss, oraz obserwatorem bloga
    najbardziej zależy mi na płaszczykach DKNY. :))

    mychorek1

    OdpowiedzUsuń
  127. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  128. Chciałabym dostać 2 ostatnie ciuchy i stardollary hehe :)

    zakochanaaxd

    SS

    OdpowiedzUsuń
  129. stardollary lub te buciki *.* ale wszystko mi się podoba , obojętne .

    fioliola , jestem ss

    OdpowiedzUsuń
  130. Zgłaszam sie
    Jestem SS
    najbardziej zależy mi na płaszczykach DKNY ale mogą być też stardolary

    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  131. zg się

    nss

    Bym chciała najbardziej 100 sd lub 200 sd


    MissEdka1

    OdpowiedzUsuń
  132. Zg się :) Stokrotka98
    nss, najlepiej to by było hm .. różowy płaszc, legginsy , lub którąś z sukienek <3

    OdpowiedzUsuń
  133. zgłaszam się.
    Chciałabym ponczo, czapkę.
    karolusia22

    OdpowiedzUsuń
  134. zg się
    *KLIK*
    obserwuje
    Chciałabym dwa ostatnie płaszczyki. :)

    Juliewolf

    OdpowiedzUsuń
  135. Wiolcicia , jestem ss , szary i różowy żakiet DKNY, buty

    OdpowiedzUsuń
  136. Ann0026
    Jestem SS :)
    a najbardziej to sd i szary i rozowy płaszczyk :)))))

    OdpowiedzUsuń
  137. Cullenka123

    SS

    Kliknęłam

    Większość z tych ciuszków mam, ale jeśli mam wybierać to ten przedostatni szary żakiecik lub stardollary, które zawsze się przydają ;)

    OdpowiedzUsuń
  138. Nick: kotka888MxD, jestem SS.
    Chciałabym wygrać:
    1. Ciemnoszary płaszcz DKNY
    2. Różowy płaszczyk.
    3. Stardolary
    I ewentualnie jeszcze tą sukienkę bez rękawów z pierwszego obrazka. HB nie chcę, bo wszystkie je mam.

    OdpowiedzUsuń
  139. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  140. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  141. Zgłaszam się ;]
    Andzia013
    Jestem NSS
    Chciałabym :
    Czapeczkę z czerwonymi pomponami
    Tę narzutkę obok czapki
    I dwie ostatnie narzutki i buty ;D
    StarDollary też by się w sumie przydały ;P

    OdpowiedzUsuń
  142. Zgłaszam się.
    Jestem ss

    Chciałabym dostać:
    - szary płaszczyk DKNY
    - stardollary


    jesiccastar

    OdpowiedzUsuń
  143. Zglaszam sie.
    Klikalam na reklamy.
    Jestem NSS.
    Chcialabym bardzo: sukienke, bluzke, ponczo.


    AleksaPL

    OdpowiedzUsuń
  144. Zgłaszam się ;)
    - jestem obserwatorem bloga
    - jestem ss
    - kliknęłam w banner
    - najbardziej chciałabym wygrać czarny płaszczyk lub żółtą sukienkę w czarne kokardy ;)

    BellaQul

    OdpowiedzUsuń
  145. Sharon_13
    jestem SS
    bardzo bym chciała białą bluzkę lub to cos rózowe ;d

    OdpowiedzUsuń
  146. MissLaiunia
    SS
    płaszczyki :)
    kliknęłam

    OdpowiedzUsuń
  147. Zgłaszam się. jeszcze jestem ss. Chciałabym czapkę i kasę...

    Sandrusia1496

    kliknelam

    OdpowiedzUsuń
  148. zg się
    2 ostatnie rzeczy :P
    Hsppylemon1997

    OdpowiedzUsuń
  149. zg się
    spełniam wszystkie warunki
    jestem ss
    chciała bym 200 sd lub Sukienkę DKNY.

    weronika075

    OdpowiedzUsuń
  150. Zgłaszam się

    - jestem obserwatorem bloga
    - jestem NSS
    - kliknęłam w banner
    - najbardziej chciałabym wygrać:
    1.białą bluzkę z 3 kolorowymi kokardkami.
    2.Różowe leginsy.
    3.Czapkę ;d

    Miss_ka_

    OdpowiedzUsuń
  151. luuthien

    zgłaszam się .
    - jestem ss
    - jestem obserwatorka
    - kliknelam w ten obrazek


    chciałabym :
    - stardollary { obojętnie ile }
    - sukienke z dkny
    - legginsy z hot buysa .

    OdpowiedzUsuń
  152. zg się
    jestem SS
    mam pasek, buty,spodnie hb oraz sukienkę DKNY
    MegaNieznajoma

    OdpowiedzUsuń
  153. 2 ostatnie rzeczy
    jestem SS
    LadyPrincesslov
    kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  154. Jestem obserwatorem, najbardziej bym chciał 2 ostatnie rzeczy, ale stardollarami, czy spodniami HB inspirowanymi McQueenem bym nie pogardził. Jestem SS. Kliknąłem w banner.

    Ninka_Doll

    OdpowiedzUsuń
  155. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  156. Przedostatni płaszczyk mi się podoba. Stardollary tez by się przydały :D
    Jestem ss.

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  157. Polka_62, NSS
    i chciałabym te 2 ostatnie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  158. feelthemagic_03 - NSS
    chciałabym płaszczyk, ten przedostatni i stardollary ; )

    OdpowiedzUsuń
  159. Zgłaszam się
    Jestem SS
    1995Marcia1995
    -Różowy żakiet DKNY (kocham ten żakiet)
    -Bluzka z HB z trzema kokardkami

    OdpowiedzUsuń
  160. Albo 100 sd nie zauważyłem pieniężnych nagród (głupi ja)

    OdpowiedzUsuń
  161. Patuti1721
    Chciałabym czarny płaszczyk, 200 lub 100 sd ;)

    OdpowiedzUsuń
  162. Zgłaszam się :) Jestem ss :) A co do nagrody to obojętnie...
    myszka964

    OdpowiedzUsuń
  163. anula21
    jestem SS
    dwie ostatnie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  164. Zgłaszam się
    nie jestem ss
    obserwuje
    kliknełam
    chciałabym dwie ostatnie rzeczy
    wiciakicia

    OdpowiedzUsuń
  165. Zgłaszam się!
    - Obserwuję jako MichowskaEmilia
    - Jestem ss
    - Nic z tego nie mam więc mi jest obojętne
    - kliknęłam

    MichowskaEmilia

    OdpowiedzUsuń
  166. lililola223 ss różowy płaszczyk i bluzka z kokardkami chyba hb .

    OdpowiedzUsuń
  167. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  168. KochamSiebiex3, jestem super star, najbardziej chciałabym dostać szary płaszczyk DKNY i różowy blazerek DKNY :)

    OdpowiedzUsuń
  169. zgłaszam się
    jestem ss
    chciałbym dostać oczywiście sd i:
    -sukienkę DKNY
    -ponczo hb
    -buty hb
    żakiety czarny i różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  170. ponczo, szara koszula, przedostatnia. Edyta.b. kliknęłam, jestem nie ss

    OdpowiedzUsuń
  171. zgłaszam się, jestem ss i chciała bym najbardziej kosze i różowy żakiecik


    agaciad-_-b

    OdpowiedzUsuń
  172. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  173. szary płaszczyk i poncho ;) jestem ss


    kicusia_3

    OdpowiedzUsuń
  174. Zgłaszam się. Jestem ss. Najbardziej chciałabym wygrać Sukienkę DKNY bądź kasę.

    Milqa666

    OdpowiedzUsuń
  175. szary płaszczyk , stardollary :)
    Jestem ss.
    myszkafikimiki

    OdpowiedzUsuń
  176. Zgłaszam się, jestem ss, obserwatorem i kliknęłam w reklamę. Podoba mi sie różowy żakiet, lub szary płaszczyk, mogą być też stardollary;)))

    ChicZuzka0

    OdpowiedzUsuń
  177. stardolary,ponczo lub różowy płaszczyk
    London_xDD
    jestem nie ss ale jak wygram to kupię ss więc liczcie mnie jak ss :D

    OdpowiedzUsuń
  178. zg się poki02eliena
    chciałabym stardolary i żółtą sukienkę z kokardkami

    OdpowiedzUsuń
  179. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  180. zg sie , zdechlarybka.
    najbardziej chcialbym rozowy żakiet , sukienke w kokardki lub stardolary :)
    jestem SS

    OdpowiedzUsuń
  181. zgłaszam sie do loterii
    jestem obserwatorką
    AniesDesing jestem ss
    i chcę kasę ;p bo nie podoba mi sie nic z tych ubrań

    OdpowiedzUsuń
  182. Alisssa98 NSS
    Chciałabym brązową sukienkę, czapkę, białą bluzkę z kokardkami.

    OdpowiedzUsuń
  183. Lady_Madzia95 SS

    Najbardziej podobają mi się:
    Buty HB, ciemny płaszczyk i sukienka DKNY oraz wszelkie nagrody pieniężne :)

    OdpowiedzUsuń
  184. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  185. Hej..jestem barbi.b
    jestem SS
    tak jak większość najbardziej chciała bym wygrać różowy żakiet DKNY, lub szary płaszczyk DKNY
    Pozdrawiam *-*

    OdpowiedzUsuń
  186. Zgłaszam się
    jestem ss
    najbardziej chciałabym nagrode specjalną albo sd

    OdpowiedzUsuń
  187. Chciałabym którąś z nagród specjalnych SS mój nick Kicia_micia2210

    OdpowiedzUsuń
  188. zgłaszam się
    jestem obserwatorką
    jestem ss
    najbardziej chciałabym dostać 2 ostatnie płaszczyki i oczywiście sd :P
    kliknęłam na baner :)

    BlackPinkdoda

    OdpowiedzUsuń
  189. zgł. się Kliknęłam. ;) Nja bym chciała sukienę (jest 3) i tą czapkę.
    madlen2001-NSS

    OdpowiedzUsuń
  190. zg się
    kliknęłam
    jestem ss
    chciałabym sd oraz płaszczyki z ostatniego zdjęcia
    kemi14

    OdpowiedzUsuń
  191. zgłaszam się

    ss


    martnap28


    dwie ostatnie rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  192. Olcia473 jestem SS.
    Najbardziej chciałabym sd lub te płaszczyki .;) kliknełam ;p.

    OdpowiedzUsuń
  193. Hej . Chciałabym najbardziej dwie ostatnie rzeczy .. A jak nie to granatowe ponczo ...
    Nie jestem ss .
    Na stardoll :

    wiktorianawoj

    OdpowiedzUsuń
  194. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  195. - obserwuje bloga
    - nie jestem SS
    - chciałabym dostać czapkę HB i sukienkę DKNY

    dominisiapelc

    OdpowiedzUsuń
  196. natalia..27
    SS

    Sukienka DKNY i szary płaszczyk

    OdpowiedzUsuń