2012/02/06

Nowa dostawa - GLAM'RUS

W Starplazie pojawiła się nowa dostawa do GLAM'RUS. Do sklepu doszły niecałe 2 piętra nowej biżuterii (kolczyki i naszyjniki), którą kupić można za stardollary jak i starmonety. Kilka rzeczy jest godnych polecenia. Mi osobiście najbardziej do gustu przypadły 3 naszyjniki – z serduszkiem za 10 stardollarów, Diamond Necklace za 9 stardollarów i w odcieniach niebieskiego/fioletu z motywem kwiatów i liści za 10 stardollarów.
Co sądzicie o nowej kolekcji? Kupicie coś?

37 komentarzy:

  1. Mi ta kolekcja się nie podoba .
    Pierwsza.
    nata0316

    OdpowiedzUsuń
  2. Może coś kupię .
    Druga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecia :3.

    Nie kupię, nie podoba nu się ta kolekcja.
    Mam pytanie - jak zrobiłaś takie rozmazane w ostatnim obrazku ?

    dominika2323423

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne , ale raczej nic nie kupię .

    OdpowiedzUsuń
  5. dominika2323423 - efekt mozaiki. Ja osobiście zrobiłam to w PhotoScape, można zrobić też np. w Gimp'ie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Mi najbardziej przypasował naszyjnik koloru niebieskiego/fioletu z motywem kwiatów i liści za 10 sd oraz długie niebieskie kolczyki za bodajże 6 sd :)) Niestety nie mam SD na ich zakup ;c

    Pozdrawiam, 88marionetka88

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet ładne te naszyjniki za 9 i 10 sd.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka sobie ta kolekcja, zastanowię się nad zakupem czegoś.

    OdpowiedzUsuń
  9. o.O może coś kupie

    zelkaaa___

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka sobie. może następnym razem będzie fajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Średnia. Nie w moim stylu.

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic mi się nie spodobało,nic raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  13. nawet nawet lae nic nie kupię...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawed nawed mozę się skusze na naszyjnik <3

    Katttusia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. upatrzyłam sobie 2 pary kolczyków

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie to za dużo w nich tego przepychu . Niczym wyjęte z baroku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem ładna wizualnie kolekcja, ale na lalce jest zdecydowanie za duża!

    OdpowiedzUsuń
  18. zajrze, moze mnie cos zaciekawi.

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  19. Wreszczie coś nowego ;) Zajrzę i możę coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nareszcie te rzeczy ze spoilerów. Ja nic nie kupuję, bo ta kolekcja mi się nie podoba.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  21. raczej nic nie kupie


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  22. Może coś kupię. Nawet, nawet...
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie podoba mi się, raczej nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  24. no no, fajnie.
    dobrze, że chociaż kilka za sm ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. No cóż, może coś się kupi.. : )

    OdpowiedzUsuń