2012/02/03

Plaza news

W Starplazie możemy już kupić rzeczy, które wczoraj pokazywałam Wam na spoilerach. Muszę przyznać, że całkiem spora ich część przypadła mi do gustu, więc zamiast opisywać - zaznaczyłam na obrazku rzeczy, nad którymi wg mnie warto się zastanowić. Najbardziej podoba mi się futrzana torebka, buty za 4 sd i liliowa bluzka za 11 sd. A Wam coś się spodobało? :)


EDIT: Ubrania są już w sklepie Voile - mamy do dyspozycji dwa nowe piętra. Teraz chyba chętniej będę odwiedzać ten sklep :)



49 komentarzy:

  1. Kupię coś na bank.
    Olcia90000

    OdpowiedzUsuń
  2. Już szykuję kasę, a bedzie jej sporo bo rzeczy są na prawde ciekawe;)))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  3. Futrzana torebka jest śliczna i do tego za starmonety :)
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta futrzana torebka jest naprawdę meeegaa ! Na 100% ją kupie i nie tylko ,sukienka w ''liście '' też jest ładna ... oraz oksy HB !

    adazielona

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow,ta torebka jest za Sm..Na pewno kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam okularuy hb oraz skuszę sie na torebki za 53sm z Voile praz 61sm z Voile.A reszta nawed jeszcze pasek za 32 sm mi się podoba,ale się zastanowie:)

    Katttusia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaram się butami z Voile :3
    Możliwe,że kupię torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dużo rzeczy mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się wszystko podoba ;)
    natalalalaLove

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej to podoba mis ie ta futrzana torebka i rękawiczki, paski też są git.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ta czarna sukienka z kokardą, zobaczę jak na doll wygląda ;3
    Moim zdaniem będzie można ją wykorzystać do stylizacji ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie podobają się niebieskie buty ( kupię ) oraz okulary HB ( kupiłam ).

    OdpowiedzUsuń
  13. jest sporo ciekawych rzeczy a obie torebki zadziwiają precyzja wykonania grafiki zważywszy że są za sm

    OdpowiedzUsuń
  14. Lecę coś kupić ^^

    Kinia1718

    OdpowiedzUsuń
  15. mmm fane
    zapraszam na mój blog ;
    http://stardollowe-naglowki-mn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już kupiłam dosyć sporo :okulary hb , apaszkę , paski z kokardka , futrzana , futrzana torebkę , diademy

    OdpowiedzUsuń
  17. niektóre rzeczy nawet ładne..

    Poli115

    OdpowiedzUsuń
  18. oo buty i futrzana torebka faktycznie ladne :> ale oprocz tego paski sa jeszcze ok i kupie je na pewno ;)

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba coś kupię, doszło wiele fajnych ubrań ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie bardzo mi się podobają ;)

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  21. nawet nawet :) ale jest jest sliczne

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaraz zajrzę na stardoll i powybieram co nieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapewne kupię futrzaną torebkę i kilka innych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. faajnie że są już w sklepiee : )

    adazielona

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno coś kupię :)

    natalciaoraczek

    OdpowiedzUsuń
  26. Kupiłam but za 4sd i okular hb
    kikadobkowska13

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tylko pasek różowy :)
    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  28. nie wiem czy coś kupie

    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  29. Widziałam. Nie kupię nic. No może z 2 sukienki i jakieś buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Okulary,pasek biały z kokardką,sukienka z paskiem kokardą,fioletowa tunika i biała bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo bardzo mi sie podoba ta na koncu taka kremowa sukienka koronkowa!!! jest mega,i pare innych ciuszkó tez jest super i torebki

    OdpowiedzUsuń
  32. Większość ubrań jest ładna.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kupiłam okulary HB, futrzaną torebkę, dwa paski, niebieskie buty i spódnicę za 13sd. Jeszcze zastanawiam się nad fioletową bluzką za 11sd, ale chyba nie kupię bo jest przeźroczysta :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładne rzeczy.Właśnie w stylu Voile.Gdyby była zagadka z jakiego sklepu one pochodzą to raczej bym zgadła.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zaraz lecę na zakupy, ale najpierw trzeba uzbierać trochę kasy, bo te rzeczy bardzo mi się podobają. No i tak w ogóle to myślałam, że będą dopiero na wiosnę, a tu taka niespodzianka.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  36. A niewiem , niewiem :D




    Lady_majusia_xD

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja już kilka rzeczy kupiłam .

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne są te ubrania , na pewno coś kupię

    OdpowiedzUsuń