2012/02/10

Plaza news

W Starplazie pojawiło się kilka ciuchów i dodatków, z czego polecić Wam mogę czerwoną bluzkę za 9 stardollarów, pasek za 3 stardollary i fioletowe buty na platformie za 6 stardollarów. Całkiem nieźłe prezentują się też czarne rękawiczki za 34 starmonety, granatowe futro za 5 stardollarów i różowo-czarna kurteczka/marynarka za 12 stardollarów, mogą przydać się do ciekawych stylizacji. Wszystkie ciuchy pochodzą ze sklepu RIO. Ceny wahają się między 3 sd, a 12 sd. Co myślicie o ubraniach? Kupicie coś?

33 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna jest marynarka za 12 stardollarów i pantofelki za 6 sd reszta kicz...


    katttusia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rękawiczki *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. kupię te buty i może jeszcze coś

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie same rzeczy dla ss. Może spódnica by mi się przydała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter na pewno, buty pomyślę : D

    OdpowiedzUsuń
  7. te buty są tak beznadziejnie wykonane ze nie kupiłabym ich nawet za 6 starmonet

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedyne ładne rzeczy to pasek za 3 sd oraz spódniczka za 5 sd.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kupię nic, nie podobają mi się te ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  10. mogą być te buty za 6 sd ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweter i pasek są bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  12. Za 9 sd fajna bluzka :_
    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba kupię czarną spódniczkę. Jest słodka.!

    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne te platformy za 6 sd ;)

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się tylko czarna spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się podoba czerwona bluzka za 9sd ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiem czy coś kupie ;D




    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  18. Za bardzo nic mi się nie podoba .

    OdpowiedzUsuń
  19. w sumie to nic nie wpadło mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  20. Raczej nic nie kupię, ew. rękawiczki za 34 SM, ale też nie mam pewności. Przynajmniej są tanie ;)
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna jest ta spudnica za 5 sd :DD Może kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  22. ja raczej też nic nie kupię , ale może rękawiczki ? bo są tanie , i kiedyś mogą się przydać :)

    luuthien

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobają mi się jedynie buty.

    OdpowiedzUsuń