2012/02/02

Sweet 1600th

W spoilerach pojawiły się gadżety z napisami Sweet 1600. Szukałam na ten temat informacji i udało mi się wyczytać, że Draculaur, jedna z bohaterek Monster High będzie wkrótce obchodzić swoje tysiąc sześćsetne urodziny. Zajrzałam do klubu MH i zastałam tam napis "Closed for refurbishment!", co znaczy: zamknięte na czas remontu. Najprawdopodobniej więc uczestnicy klubu wkrótce zaczną otrzymywać poniższe darmówki z tej okazji. Jak tylko pojawi się więcej informacji na ten temat, dowiecie się o tym na blogu :)


40 komentarzy:

  1. różowe, ale nawet fajne :) zapiszę się jak będzie to możliwe.
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie SWEET ♥♥♥
    Kocham Monster High ;*

    magi2645

    OdpowiedzUsuń
  3. różowo xDD Nawet fajne.
    Olcia90000

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę za różowo. Nie wiem czy przydałyby mi się do czegoś :D

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  5. O, Boże, ale różowo. Szczerze to przyznam się, że oglądałam jeden odcinek monster high i wcale nie takie głupie. ; P I właśnie draculaure najbardziej polubiłam. 'D haha. Ale to takie troszkę... krótkie? I jakoś nie wciąga. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Łooo..jakie sweet rzeczy.Jak będe je miała ubiorę się tak będzie śłitaśnie.A jaki torcik musi byc pyszny ;D


    katttusia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie podobają mi się rzeczy z MH.

    OdpowiedzUsuń
  8. To Monter High? Przypominają mi to te ubranka; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Monster High..
    Aż się zapiszę jak będzie szło ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie to darmówki ;)
    natalalalaLove

    OdpowiedzUsuń
  11. takie sobie, nie mój styl..

    Poli115

    OdpowiedzUsuń
  12. super
    zapraszam na mój blog ;
    http://stardollowe-naglowki-mn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. No mogą być, choć nie wiem czy mi się do czegoś przydadzą

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezłe ; p .
    a jak się zapisać do tego klubu .???

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiem czy się przydadzą ;p


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm plastic,goth ? Pomieszane...
    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  17. tez bym chciała mieć 1600 lat

    OdpowiedzUsuń
  18. Spójrzcie na wykonanie.. To moim zdaniem są rzeczy dla plastików ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet nie takie najgorsze. Tylko dziwnie zrobione, jak 'rysunek'. Nie lubię tu takich ciuchów, ale te ujdą ...

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie RÓŻOWE xD Ale sukienka mi się podoba ;p

    Kinia1718

    OdpowiedzUsuń
  21. strasznie sztucznie wykonane, a w dodatku za duzo różu. chociaz w sumie jak to maja byc darmowki to nie sa zle.

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  22. to chyba darmówki będą bo na pewno nic z tych rzeczy bym nie kupiła

    OdpowiedzUsuń
  23. KICZ.
    Nie lubię darmówek z klubów, ale to jest już okropne.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  24. Kicz , kicz jak powiedziała koleżanka nade mną .

    OdpowiedzUsuń
  25. Czytałam obydwie części xd
    Strasznie różowiasteee .
    Ashley_dzul1999

    OdpowiedzUsuń
  26. Chcę te buty :D Są najlepsze, a sukienka taka średnia i co racja, to racja za dużo różowego :\
    Ewa1992xD

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne rzeczy i muszę je mieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Mogą być :) Ale lepiej by było gdyby był inny kolor :) Podobają mi się jednak takie jakie są :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hura! Moja kochana Draculaura <3
    Ja się muszę do tego klubu zapisać! Muszę mieć te buty... tą sukienkę... ahh <3

    OdpowiedzUsuń