2012/02/06

Spoilery

37 komentarzy:

  1. Zbyt kolorowe, ale czerwone szpilki jeszcze przejdą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się ciuchy podobają :D

    Melisa272

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się bardzo bardzo podobają : )

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się granatowa sukienka i niektóre z butów :D


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te ciuszki ;D

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się wydaje że to część spoilerów Young Hollywood! ;D seviper99

    OdpowiedzUsuń
  7. Moję pierwsze wrażenie,że to wardzo kolorowo.Najlepsza jest torebka z frenzlami,Kolorowe koturny,bluzka różowo biała NAJ!
    <<<<<33333

    KATTTUSIA<<<<<33333

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mogę się doczekac tych ciuszków :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Za bardzo kolorowe,ale fajne niektóre rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. NIe w moim stylu,ale nie najgorsze.Jak ktoś tutaj napisał moze to być YOung Hollywood.Czerwone buty są fajne ,ale wolałabym bardziej uniwersalny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  11. Young Hollywood ! Szykuję sd: ) Ubranka są dosyć ładne. ; ) Może dojdą kolejne spoilery

    OdpowiedzUsuń
  12. Young Hollywood? Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne kolorowe ubrania ;D czyżby stardoll wprowadzał nas już w wiosenną modę? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty są ładne ^^
    natalalalaLove

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne rzeczy :D Są takie zwiewne. Kiedy wchodzą do sklepów?

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się dwie torebki i niebieska sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się niektóre rzeczy podobają ;)

    zbietka

    OdpowiedzUsuń
  19. kompletnie nic mi nie przypadlo :p

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  20. O tak zwane "neonówki" . Yyy ... jakoś nic za bardzo mi nie przypadło do gustu . No ewentualnie 2 rzeczy ale nie wiem czy je kupie .

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne sukienki i niektóre buty :)

    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  22. nareszcie moda wiosna/lato ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tam wolę żeby były kolorowe niż wszystkie czarne lub szare!
    Podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  24. Te neonowe buty przypominają mi trochę LE albo Antidote. Ogólnie rzeczy dosyć fajne, najbardziej podobają mi się te sukienki z pierwszego obrazka, admini już szykują się na wiosnę :)
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  25. i zapewne coś kupię ;**

    luuthien

    OdpowiedzUsuń