2012/02/08

Spoilery


W spoilerach pojawiły się ubrania z Monster High. Podobają się Wam?

56 komentarzy:

  1. Bleh, no niezbyt ładne. Admini nie trafili w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne są Jak będą do kupna TO kupię Wszystkie będą leżeć w szafiexD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne są Jak będą do kupna TO kupię Wszystkie będą leżeć w szafiexD

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre już były w Plazie. Nie jestem pewna, ale już był taki sklep.

    OdpowiedzUsuń
  6. brzydkie, z monster high nic mi się nie podoba : p

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię. Jedynie czarna torebka ujdzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko torebki. Jak będą za sm, to są moje ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się torebki,te "rękawiczki" noi trochę pozostałe.

    Paula3114

    OdpowiedzUsuń
  10. szczeze mówiąc, najbardziej podoba mi się torebka z sercem, sukienka fioletowa i bolerko. nic więcej ;/

    ancurek33

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe w jakiej cenie będzie ta czarna torebka (NIE to serce) jest prosta ,ale mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki to jest numer spoilerów?

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się tylko czarna torebka serduszko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi podoba się różowe bolerko,czarno-biała sukienka z niebieskim paskiem i obydwie torebki(czarna i różowa, te zwykłe, nie serduszko)
    Polcia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne sa zapewne to będą darmówki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niektóre już w Starplazie były :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam tą Biało-czarno-niebiskom sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezbyt mi się podobają....
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się podobają tylko 2 torebki (czarne)... ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie za specjalne ;)

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  21. LadyViollent - od 39411 do 39424

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie sobie. Torebka serduszko jest super

    OdpowiedzUsuń
  23. parasolka była darmówką ;pp - mam ją;p

    OdpowiedzUsuń
  24. A jak można się zapisać do tego klubu na stardoll .?? ; p

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie podohają mi się takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Biała "sukienka" już była do kupienia.

    Wszystko tandetne -.-

    OdpowiedzUsuń
  27. nic mi się nie podoba ewentualnie duża czarna torba.



    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  28. Rękawiczki w miarę przejdą...

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka może i ewentualnie torebka.To jedyne co mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  30. Podobają mi się jedynie rękawiczki i czarna torba. Reszta wcale.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  31. nie zla czarna torba i ewentulnie buty 1 para

    OdpowiedzUsuń
  32. Jedynie zwykła czarna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham Monster High <3
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  34. Okropne, w dodatku brzydko wykonane i niedopracowane ;P

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  35. O nie ! O fuu ! O blee . OOoo całe Monster high w 3 słowach .

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi tam nie które sie podobają i napewno niegługo będą w zagranicznej starpalzie

    OdpowiedzUsuń
  37. Jedynie duża, czarna torba jest warta uwagi.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  38. sukienka i torebka , ewentualnie , a tak to nic -.-

    luuthien

    OdpowiedzUsuń