2012/02/14

Spoilery


Co myślicie? :)

23 komentarze:

  1. Czerwona sukienka mi się strasznie podoba i pare innych rzeczy też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się prezentują te ubranka.

    OdpowiedzUsuń
  3. zakolanówki<333

    OdpowiedzUsuń
  4. zakolanówki i te czarno białe buty są super :)




    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się jedynie torebka i zakolanówki.

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś nic specjalnie nie zaciekawiło mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie zachwyca na pierwszy rzut oka, ale zobaczymy jak te rzeczy będą leżeć na lalce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Średnie, jeśli mam coś wybierać to: biało-czarna torebka, zakolanówki i fioletowy żakiet.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc to nic mi nie przypadło do gustu, ew. czarno-białe buty. Te bikini też jest spoko, ale kolor mi nie odpowiada.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta sukienka jest już w sklepie film theory za 17sd.

    OdpowiedzUsuń
  12. Okulary, czerwona sukienka, niektóre buty i zakolanówki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kilka rzeczy mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. zakolanówki mi się podobają

    OdpowiedzUsuń