2012/02/09

Spoilery

Do spoilerów trafiło jeszcze 11 rzeczy. Co o nich myślicie?

32 komentarze:

  1. Krój ciuchów jest słaby, ale zestawienie kolorów bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może jedynie buty są Ok. Podobają mi się wszystkie na platformie XD

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie wejdzie jakaś nowa kolekcja mebli o czym świadczy helikopter i to okropne zwierze .

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie wejdzie jakaś nowa kolekcja mebli o czym świadczy helikopter i to okropne zwierze .

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic ciekawego, tak na pierwszy rzut oka.

    OdpowiedzUsuń
  7. intrygują mnie te granatowe frędzle

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet ładne :) Może coś kupię

    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic mi się raczej nie podoba, no ew. ten helikopter. Jestem ciekawa, do czego będzie ta jaszczurka.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się najbardziej podobają buty i ta kurtka (?) w ciemno różowe wzory. Moją uwagę przykuł także sweter (ma bardzo ciekawy nadruk) oraz podarta narzuta. Myślę, że kupię te cztery rzeczy. ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre ładne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeden sweter (?) ładny :)
    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  13. nic mi nie przypadło do gustu

    OdpowiedzUsuń
  14. jedynie czerwona bluzka i sukienka ta z delkatnym paskiem
    -Zikkistar

    OdpowiedzUsuń