2012/02/11

Starplaza news

W dzisiejszych nowościach pojawiło się kilkanaście nowych ciuchów. Wszystkie pochodzą ze sklepu RIO. Ceny wahają się między 35 sm, a 19 sd. Polecić Wam mogę złotą torebkę od Alexandra McQueen'a za 5 stardollarów, kremowy płaszczyk za 16 stardollarów, beżowy pasek za 42 starmonety, brązową sukienkę HB w różowe, geometryczne wzorki za 19 stardollarów, futrzasty szalik za 4 stardollary, beżowe szorty za 46 starmonet i ewentualnie czerwoną sukienkę za 15 stardollarów. Co myślicie o dzisiejszych nowościach? Kupicie coś?

34 komentarze:

  1. Na pewno kupię torebkę McQueen'a za 5 sd. Przeraża mnie to "coś" za 9 sd...wrr. To jest takie.. wulgarne ;D Ale co kto lubi ;)

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  2. druga ! :D mam zajawkę na torebkę od Mc'Queena . *o*

    luuthien.

    OdpowiedzUsuń
  3. No może coś kupie. Nie jest rewelacyjna ta dostawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. paseczek jest fajny i nie drogi ,a po za tym czerwona sukienka i płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz i rękawiczki są świetne

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten płaszcz i sukienka za 19 sd są rewelacyjne ;)
    natalalalaLove

    OdpowiedzUsuń
  7. płaszczyk jest boski. Muszę go mieć! Dlaczego nie jestem ss?

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, płaszczyk jest genialny. Na pewno kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej nic nie kupię .Może torebkę za 5 sd

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nic nie kupię.To za 9 sd co to jest?

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebkę ! <3 i możliwe ,że płaszczyk :D
    Misskarolay15

    OdpowiedzUsuń
  12. torebke i hmm może coś jeszcze kupię

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już kupiłam torebkę i płaszczyk : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic mi raczej nie przypadło do gustu, no ew. płaszczyk i sukienka HB.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupię torebkę, czarne-gorseto-coś bo jest to inspirowane McQueenem i tyle. Szary, futrzasty szalik jest bardzo ładny jednak wygląda jak broda :c

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się tylko torebka, jest bardzo dopracowana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupię torebkę ♥
    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się: torebka, pasek, sukienka z hb i rękawiczki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. yyy Bluzka(?) za 9 sd jest yyy.... dziwna i do cego to służy :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tej dostawy podoba mi się jedynie płaszczyk i sukienka HB. Nic nie kupię, bo mam mało kasy.

    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupiłam torebkę Alexandra McQeen'a, szare futerko i "to dziwne" za 9 sd. Wbrew pozorom, myślę że jednak może się przydać..

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń