2012/02/05

Trudny wybór

Witajcie :) Pamiętacie może jeszcze ten mini konkurs KLIK? Mam duży problem z wybraniem zwycięzcy. Wasze pomysły są śmieszne, realistyczne i pełne fantazji. Nie mogę się zdecydować, więc proszę Was o pomoc. Umieszczam tu kilka najciekawszych według mnie pomysłów, a Was zapraszam do głosowania w ankiecie :)

Gabrysia1339
Mi to przypomina pojemniczek z ziarenkami kawy w środku ;>Gdyby nie ten dziwaczny element u góry , to bym na to nie wpadła i byłaby to dla mnie najzwyczajniejsza ...hmm doniczka do kwiatków.

missjuliet200
zbiornik odkurzacza napchany włosami (wiem, że dziwne)

Iglastymen
Hmm Gdyby to odwrócić do góry nogami na stówkę jest to brązowe jajko, z którego środka wydostaje się specyficzna maź, z której robi się naggetsy z Mc'donalda, zamknięta w szklanym pojemniku dla zachowania świeżości. To moja interpretacja tej wspaniałej darmówki.

Zwiezdana
Płyn do kapieli o zapachu czekolady ;)

Niunia_60
wino z korkiem w dziwnym opakowaniu haha :D

majowa_pani
Jest to niewątpliwie maszyna do wykluwania się muffinek. Jak każde dziecko wie, muffinki wykluwają się z jajek. Do wydostania się na świat potrzebują dużo ciepła i światła. Urządzenie skonstruowane jest następująco: na dole jest podgrzewacz do utrzymywanie stałej optymalnej temperatury dla muffinkowego jajczka, a na górze znajduje się kuliste okienko dla odpowiedniego wyprofilowania muffinki i potrzebne do kumulowania światła. Jak widać, akurat ta muffinka (czekoladowa z posypką orzechową) już się wykluła. Teraz musi jeszcze trochę urosnąć. ;)

PannaSelena99
To musi byś statek kosmiczny który zjada zmutowanego ziemniaka z makaronem

julia4466
To musi być maszynka z której wyskakują ciastka !

No.. To chyba tyle najbardziej wartych uwagi prac. Jestem zadowolona, bo było dużo różnych pomysłów. Niektóre były kosmiczne i tak na prawdę czytając niektóre komentarze i przyglądając się tej darmówce nie widziałam żadnego podobieństwa, ale cenię Was za wyobraźnię :) 




OGŁASZAM WYNIKI!
10sd wygrywa.. majowa_pani! Gratuluję :) Po nagrodę zgłoś się na konto MissPaulaa1112 w ciągu 24h


31 komentarzy:

  1. hehe, ludzie maja wyobraznie :D

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  2. iglastymen podziwiam twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. głosuje na iglastymen


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  4. Iglastymen ma wspaniałe pomysły,zagłosowałam na nią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie, to pojemnik na ciastka, więc głosuję na julia4466

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha :) Nie mogę !! :)
    Zagłosowałam na najśmieszniejszą wypowiedź :) haha

    natalciaoraczek

    OdpowiedzUsuń
  7. hHhahha,wszystkie odpowiedzi są śmieszne.

    OdpowiedzUsuń
  8. I tak uważam, że to obierak do ziemniaków ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosowałam na missjuliet200 ;D

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  10. ja musze się zastanowić jeszcze na kogo zagłosuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Zagłosowałam na Iglastymen,ponieważ jej wersja jest moim zdaniem najbardziej prawdopodobna.

    OdpowiedzUsuń
  12. popieram przedmówczynię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zagłosowałam na majowa_pani, bo jej pomysł jest najoryginalniejszy.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Many free items: OFFICIALSTARDOLL.BLOGSPOT.COM(Top, skirt, mask);)

    OdpowiedzUsuń