2012/02/11

Walentynki: jak się ubrać, jak się umalować?

Na samym początku chciałabym Was wszystkich tutaj serdecznie przeprosić, że tak długo już nie udzielam się na blogu. Ale sami rozumiecie, nie nadążam za postami, "wybiłam się z rytmu" po prostu. Nowe redaktorki i ogólnie. Chciałabym Wam to wynagrodzić artykułem dotyczącym nadchodzącego "święta", za którym grzecznie mówiąc nie przepadam. Tak romantycznie, serduszka, zakochani itp, ale ja tego nie czuję.. Mimo tego odważyłam się napisać artykuł o tym, jak się ubrać, a jak umalować. Pewnie pierwszy kolor, jaki kojarzy Wam się z walentynkami to różowy, może potem nasunie się czerwień i odcienie. W takich toteż kolorach będą dzisiejsze stylizacje i makijaże, zacznijmy od tego drugiego:

Ania...8: Bardzo dziewczęco, spodobało mi się połączenie fioletowego z tym różem, wszystko równo, idealnie, Do tego muszę również pochwalić kolor ust, świetnie pasuje do reszty.
xylogelena: Czas teraz na mnie, starałam się zrobić coś akurat na walentynki, z bliska to trochę gorzej wygląda, ale z dala się bardzo uroczo prezentuje. Oczy podkreśliłam różową i białą kredką.
Natatalia98: To jest taki bardzo prosty, nieskomplikowany makijaż (nie przepadam za tymi oczyma) oczywiście tradycyjnie musiał znaleźć się tu róż, ale jak Wy sobie wyobrażacie walentynki bez przynajmniej odrobiny czegoś różowego? No ja sobie nie wyobrażam..

Teraz druga kategoria, czyli stroje: Ja już się nie mogę doczekać kolekcji sklepu, który był też w poprzednim roku, w tym na pewno też będzie Pretty in Heart Shop. Prezentował on niemałą kolekcję ubrań w sam raz na walentynki. Do dzisiejszych stroi użyjemy głównie ubrań, prezentów z oferty walentynkowej. Na pierwszy ogień idzie stylizacja z bordowymi rękawicami:
Jest to stylizacja w eleganckich klimatach. Ja tam myślę, że na walentynki się nadaje, inni mogą mieć odmienne zdanie. Buty i blazer można zamienić, jak się nie posiada, pozostałe, prawie wszystkie rzeczy są do kupienia w starplazie. Przekonuje Was do siebie? Teraz stylizacja z wykorzystaniem czerwonego kompletu - topu i spódniczki. Będzie czerwono..:

Wykorzystałam tutaj Wasze ulubione platformy. Mogę je sprzedać, jeśli ktoś jest chętny, to proszę złożyć w mojej księdze gości poważną ofertę. W tej stylizacji najbardziej podoba mi się szalik, nie myślałam, że kiedyś wykorzystam taki szalik ze stardesign, a tu proszę. Podoba Wam się?

Teraz to na co czekaliście, czyli stylizacja w kolorach różowych (?).. no miała być taka, ale troszkę się plany zmieniły. Wielbię tą dżinsową kamizelkę i zakolanówki. . Co sądzicie o moich stylizacjach? Podoba Wam się artykuł?

__________________________________________________________________
Reklama
Zapraszam Was serdecznie na bloga http://www.barwnystardoll.blogspot.com/ aktualnie odbywa się tam konkurs na komentowanie, gdzie do wygrania doładowanie ss za 30.75 oraz 200 stardollarów. http://www.barwnystardoll.blogspot.com/

44 komentarze:

  1. Makijaż - Ania...8
    Strój nr. 1

    Super :)

    STALOWYSZCZURek

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, pierwsza stylizacja najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe stylizacje. Ogólnie podobają mi się. Wracając do makijażu - są świetne ! Bardzo podoba mi się połączenie tych kolorów.


    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja najbardziej mi się podoba. ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaże bez tuszu nie wygladaja ładnie, ale ujdą.
    Stylizacje 1i3 ładne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaże naprawdę godne podziwu ale co do stylizacji to bym się nad tym podziwem zastanowiła .

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna pierwsza i ostatnia :)
    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się 2 pierwsze stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się nie podobają makijaże .Ostatni jest nawet,nawet.Stylizacja tylko 1 mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Artykuł fajny i ja też nie lubię za bardzo walentynek... Dwie pierwsze stylizacje są świetne ale ostatnie... niee.. sorry. Mi się jednak walentynki bardziej kojarzą z czerwonym niż z różowym.. :)

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń
  11. JAJAJAJJAJAJA proszee
    ja kupie te platformy błagam cena do uzgodnienia

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne stylizacje, najbardziej podoba mi się ta ostatnia. No i świetne makijaże. Fajnie , że znowu piszesz :)
    Pozdrawiam, Vaneska99

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne stylizacje ;> Możesz powiedzieć z jakiego sklepu są te zakolanówki z 3 stylizacji? *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. slicznie lae ja się nie bede na welentynki ubirala

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacje są fajne, ale mam prośbę: pisz w jakich sklepach to kupiłaś ;)
    awrin

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne ! tylko nie ma tych super butów w starplazie
    Super.Cute.

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się 1 i 3 strój :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny artykuł! Makijaże bardzo ładne, jedynie nie przekonał mnie ten Twój. Stroje są śliczne, drugi najlepszy :)

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacje, po prostu świetne.!

    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne, ale ta pierwsza stylizacja jakoś nie pasuje mi do walentynek. Trudno, to tylko moje zdanie.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  21. Makijaże są ładne, ale wydług mnie proste. Stylizacje jednak sa perfekcyjne. Zakochałam się w trzeciej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne wszystkoo :)

    sylwiaa112

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki za radę, 3 strój najlepsy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. 1 i 2 stylizacja najlepsza




    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne i wynagrodzenie ogromne bo artykuł ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  26. tylko pierwsza podoba mi się, chociaż nie do końca wydaje mi się ,że jest w konwencji walentynkowej

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham stylizację nr.1 i trochę 3 ;p Makijaże są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Stroje nie za bardzo przypadły mi do gustu, natomiast makijaże (zwłaszcza numer trzy) mi się spodobały, tylko ładniej by wyglądały z tuszem do rzęs.

    jesiccastar

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnia najlepsza. ;D

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  30. pierwsza stylizacja najlepsza ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie, fajnie ale w pierwszej stylizacji nie podobają mi się te rękawiczki. XD

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  32. Druga stylizacja jest okropna. POdobają mi się makijaże Ani i Natatalii. Pierwsza stylizacja podoba mi sie najbardziej, trzecią zniosę

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie są cudne a szczególnie pierwsza.Ahh,chciała bym mieć ten blazer ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny artykuł. Ale w 3 stylizacji to nie jest kamizelka, tylko raczej kurteczka etc. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. kto pisał ten artykuł?! Bo Wika pisała, że ona, a, że ty ją wyręczyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  36. jakoś mi się to nie podoba.. nic..

    OdpowiedzUsuń