2012/02/14

Walizka Hot Buys

W Starplazie pojawił się nowy HB - walizka ze sklepu RIO za 16 sd. Wg mnie jest niezła i może się przydać, ale troche za droga. Admini znowu wrócili do kosmicznych cen hot buysów ze stycznia i lutego zeszłego roku... Cóż, jeśli historia się powtórzy, to marcowe HB powinny być w zamian za to trochę tańsze. Raczej ją mimo wszystko kupię, ale mam nadzieję, że później będziemy mogli trochę zaoszczędzić na HB. A Wy ją kupicie? Co o niej sądzicie?

Z komentarzy wylosuję dwie osoby, które otrzymają stardollary na jej zakup :)
ROZLOSOWANE

119 komentarzy:

  1. śliczna !! Chce ją mieć : D

    EwelinkaMalwina

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna jest. Bardzo lubię panterkowe rzeczy, tylko tutaj źle dobrali kolory. no i cena jest kosmiczna.
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  3. Z
    G
    Ł
    A
    S
    Z
    A
    M


    S
    I
    Ę

    PAULA01225 JESTEM SS

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga trochę, ale bardzo ładna.

    misia_753

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    Sweeti210

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest naprawdę świetna. Kupię, jak tylko będę mieć kaskę :)

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście trochę droga, ale jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. taka egzotyczna, kolorowa, nawet ciekawa jest. szkoda tylko, że taka droga :/

    adasiek116

    OdpowiedzUsuń
  9. raczej ją kupię ;)
    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna lecz trochę droga

    .Sascha.Srunin

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest cudna.Szkoda że tylko taka droga:(.Nie mam tyle kaski

    OdpowiedzUsuń
  12. Na stardoll jestem Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna ja ją musze mieć :) heheh

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie urządzam lotnisko-na pewno kupię!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna, super kolorki takie jesienne;)))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękna ta walizka bardzo chciała bym ją mieć
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna. Naprawdę chciałabym ją kupić, ale nie mam kasy :((
    RockyDanceCece

    OdpowiedzUsuń
  18. ładna . fajne ma kolorki .

    na Stardoll .. - missfrancja .

    OdpowiedzUsuń
  19. droga, ale ładna.

    OdpowiedzUsuń
  20. także moim zdaniem jest trochę za droga , ale ładna : ) .

    OdpowiedzUsuń
  21. jest śliczna ale trochę za droga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna :)
    Z chęcią bym kupiła jakbym miała kaskę.
    Bardzo podoba mi się to w jakich kolorach ją zrobiono :D

    npmg

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna, tylko kolorki lekko bym zmieniła ;)
    goldenavon

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupiłam. Świetna jest !


    xMisiaqx3

    OdpowiedzUsuń
  25. Walizka jest całkiem niezła, tylko cena nie taka, jaka powinna być... Troszkę droga.

    .Mio.

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie kupiłam, boska jest!!!

    Misia11000

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładna, szkoda że nie mam kasy:(

    OdpowiedzUsuń
  28. mogli zrobić pomarańczową w czarne "ciapki"

    OdpowiedzUsuń
  29. nie kupię bo nie mam kasy ale jakbyś mnie wylosowała to na pewno

    OdpowiedzUsuń
  30. chce ją *.* ale kasy nie mam ;/

    luuthien

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne ,ale niestety droga ;((
    Oto_Ja_x

    OdpowiedzUsuń
  32. taka sobie, mogłaby być lepsza ..

    OdpowiedzUsuń
  33. Całkiem, całkiem. Trochę droga i nie jestem pewna, czy się przyda..

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładnie pasują do siebie te kolory . Faktycznie tak jak napisałaś- cena kosmiczna ; D Skoro zwykła ,,torba,, kosztuje 16 std.. to prawie 20 , to co dopiero piękna sukienka- pewnie z 50 :O!!! Masakra;D Ale torba mi się podoba. Lubię panterkowe wzory (ale oczywiście bez przesady)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładna walizka, na pewno mi się przyda :) Szkoda trochę że ma tą panterkę, bez niej byłaby bardziej uniwersalna, ale i tak jest super :3

    av-lavinge

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna ale droga ;/
    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  37. Jest śliczna,ale za droga.Wolę kupić jakąs fajną sukienke ,ktorą będę nosiła,a torby raczej nosić nie będe bedzie tylko w apartamencie.Gdyby była tańsza zastanowiłabym się nad nią,ale to ją przekreśla-cena.

    OdpowiedzUsuń
  38. kurde , śliczna no ale jestem
    spłukana . ;/





    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolory zaskakują, motyw panterki jest przeuroczy, cena odstrasza, dlatego jeśli uzbieram kase to skuszę się! :D

    dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładna i chciałabym taką nawet w realu.Kupię jak wygram, bo oszczędzam :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo bym chciala,jest przecudowna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ciekawa , ale jak zwykle drogo .
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo droga, ja bym dała za nią 10sd, ale wtedy zwykła torebka musiała by kosztować z 7-8sd, a ten pokrowiec na telefon niebieski z 5-6sd ;/
    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajna :) Chciałabym ją kupić ale nie mam sd. :(

    Angellaa114

    OdpowiedzUsuń
  46. no , w tym miesiącu HB's są niezłe :> Niestey z tymi cenami przesadzaja no coś.. możliwe że kupię ale n kurde.. droga trocę, no coś poradzić ;)

    klaa.

    OdpowiedzUsuń
  47. Jest świetna ! Bardzo podoba mi się jej krój oraz kolorystyka !

    OdpowiedzUsuń
  48. super chciałabym ją mieć :]

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam!
    Śliczna jest, przydałaby mi się do kilku ciuchów, jest bardzo kolorowa ;p Super, chciałabym ją mieć ale mnie nie stać, może uda się w loterii :))

    Pozdrawiam, 88marionetka88 :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Troszeczkę tandetna jak cała kolekcja oprócz brązowych spodni,nie kuoię jej.

    OdpowiedzUsuń
  51. nie podoba mi się, nie jestem fanką "ciapowatych" wzorów :D

    OdpowiedzUsuń
  52. podobają mi się kolory, ale jest za droga...

    FunnyLuthier

    OdpowiedzUsuń
  53. Sweet!
    emma9101

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczna jest, ale droga...
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  55. ojej prześliczna ! ale strasznie droga ;(
    Ashley_dzul1999

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ładne, szczególnie spodobały mi sie kolory :)

    Mormolyke

    OdpowiedzUsuń
  57. HB zawsze są trochę droższe od zwykłych ubrań, zastanowię się nad jej kupnem, bo niewiem do czego mi się przyda

    OdpowiedzUsuń
  58. Hm, fajne kolorki, ale szczerze mówiąc nie mam pojęcia do czego może się przydać ;P Może do wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  59. ładna kupiłam już ją ma ładne kolorki :DDDDD

    Katttusia ;D

    OdpowiedzUsuń
  60. fajna i kolorki też super :P ale trochę droga :P
    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  61. Super ! ale droga ;/
    MoDnA_DiVa14

    OdpowiedzUsuń
  62. myślę, że mi się przyda..

    OdpowiedzUsuń
  63. Droga, nie mam kasy, nie kupię.....

    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  64. Może kupię, jest całkiem niezła. Trochę droga, ale cóż.
    ZawszeThe

    OdpowiedzUsuń
  65. Bossska i do tego te kolory uwielbiam takie połączenia *__*
    lilian567

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczna, ale faktycznie droga :) <3
    Szowi

    OdpowiedzUsuń
  67. Jest urocza ;) I bardzo oryginalna, ale rzeczywiście troszkę za droga. Zastanowię się na kupnem, bo baardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  68. To HB, nie może być tanie -.-
    Mi się bardzo podoba, już ją kupiłam *_*

    OdpowiedzUsuń
  69. podobam mi się ale nie mam kasy ;//

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się
    nastolatka-lol

    OdpowiedzUsuń
  71. Genialna! ;)
    Ale fakt, za droga ;/

    OdpowiedzUsuń
  72. Śliczna jest ale droga jak nie wiem co ale i tak kupie ... kiedyś ;p może wygram sd ;-)

    AliMakkartnej

    OdpowiedzUsuń
  73. Jest troche droga, ale za to bardzo oryginalna i myślę że ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  74. Mnie się nawet podoba, może ją kupię.

    jesiccastar

    OdpowiedzUsuń
  75. Jest naprawdę świetna .Jeszcze w mój ulubiony wzór ;)
    I love panterka ;*
    haha
    natalalalaLove

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo mi sie podoba tylko mnie nie stać na nią ...

    OdpowiedzUsuń
  77. 16 sd to sporo ale fajna jest ta walizka
    Majka025

    OdpowiedzUsuń
  78. no ładna, ale nie wiem czy ona mi się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  79. ładna,zg sie do losowania AniesDesing

    OdpowiedzUsuń
  80. nie podoba mi sie ;/

    OdpowiedzUsuń
  81. fajna ! :)
    ostatnio część hot boysów jest w panterkę..:)
    fajnie.

    gubiszusmiech

    OdpowiedzUsuń