2018/02/28

Callie's Picks

W Starplazie pojawiła się nowa kolekcja Callie's Picks, obejmująca trzy piętra, utrzymana w niebieskich barwach. Przedział cenowy zaczyna się od 4sd i 180sm, a kończy na 36sd oraz 280sm. Podejrzewam, że niektórzy mogą być niepocieszeni, bo dostawa zawiera kilka cennych ubrań, które zapewne będą miały niższą cenę w bazaarze, chociaż dla innych może być to też świetna okazja na zakupy w oryginalnych metkach. Osobiście metką się nie przejmuję, ważny jest dla mnie sam ciuszek i wypatrzyłam już kilka perełek, które muszę koniecznie kupić.
A Wy upatrzyliście coś dla siebie?




33 komentarze:

  1. ja kupiłam tylko dwie rzeczy,cekinową spódnicę i jeansy z drugiego piętra-drugi manekin

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też patrzę na ciuchy a nie na metki. Upatrzyłem sobie sukienkę z 1 manekina, torebkę z drugiego, cekinową spódnicę. Fajna kolekcja. Fajny sklep. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie przeglądam kolekcję i upatrzyłam sobie kilka rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam niebieski! Chyba nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, komentuję po raz drugi, ale może ktoś znalazł się w podobnej sytuacji i wie co trzeba zrobić. A więc kupiłam superstar i chciałam kupić nowe włosy w bazzarku. Wyświetla mi się, że aby kupić cokolwiek trzeba mieć albo ss albo 17 level. Nie wiem o co chodzi bo mam 37lvl :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do adminów w tej sprawie :) Nigdy nie spotkałam się z takim błędem.

      Usuń
    2. Może to ma związek z tymi darmowymi dniami ss które dostaliśmy jakieś 2 miesiące temu?

      Usuń
    3. Nie zmieniałaś ostatnio hasła czy co? stardollowy10

      Usuń
    4. Albo może być tak jak mówi Girlewelina.

      Usuń
    5. Po zmianie hasła jest 2 albo 3 dni blokady na bazar i utylizacje:(

      Usuń
    6. To musisz poczekać 48 godzin lub na e-mail przyszła Ci wiadomość, że zmieniłaś hasło. Wejdź w nią i tam będzie link do usunięcia kwarantanny (: To wszystko, powinno zniknąć

      Usuń
    7. I to nie jest błąd, to nowe zabezpieczenie stardolla w sprawie kradzieży. W sumie fajna opcja, nie da się sprzedawać nic. Nawet rzeczy ze Stardesign :D

      Usuń
    8. Jeju dzięki, bo się przestraszyłam xD :D

      Usuń
    9. A faktycznie, nawet nie przyszło mi do głowy, że to może być przez zmianę hasła, bo od razu zawsze potwierdzałam maila :D

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak w kit... Chętnie się dowiem jakie są tu perełki, bo jedynom, która wyłapałam jest body..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedyną* :)
      Za większą kwotę możemy kupić/sprzedać gorset z szóstego manekina na pierwszym piętrze, oraz sweterek z napisem "Chanel" z ostatniego manekina na trzecim piętrze. Nie jestem w 100% pewna, ale myślę, że jeszcze sukienka z pierwszego piętra na pierwszym manekinie, cekinowa spódniczka lub biało-błękitny top w kratkę mogą być coś warte, bo nigdy wcześniej nie spotkałam ich w bazaarze.

      Usuń
    2. Dodam od siebie, że buty z męskiego manekina, z oryginalnego sklepu chodzą po 1k sd... ;)

      Usuń
    3. To już nie będą po tyle chodzic :D

      Usuń
    4. Jak można chcieć 1k sd za głupie buty w dodatku męskie. Ludziom naprawdę odwala. stardollowy10

      Usuń
    5. dokładnie,spódnica cekinowa jest dużo warta,ja ją ze 2-3 razy znalazłam w bazarze po 400-500 sd ;x

      martusia-16

      Usuń
    6. Ja bym nawet za jakiś must have nie dała 1k sd xD Ludzie na stardoll chyba serio nie mają co z pieniędzmi robić xD

      Usuń
    7. Stardollowy a co to za różnica czy męskie, czy damskie? To jakiś gorszy gatunek ubrań? Powinny być mniej warte tylko dlatego, że nie są dla kobiet? Litości...

      Dodam, że męskie ubrana są droższe od damskich, ze względu na to, że są po prostu trudniejsze do zdobycia, jest ich zwyczajnie mniej. Ale zgadzam się, ludzie przesadzają z cenami i to grubo.

      Usuń
  8. Kupiłam sukienkę niebieską, sweterek i dżinsową kurtkę wiązaną ;p
    Kolekcja może być, kolorystycznie mi się podoba, może jeszcze coś znajdę

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieski to nie mój kolor, jednak dostawa jest wyjątkowo ładna i może coś kupię

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam parę rzeczy. Poczekam na lookbooki i wtedy możliwe, że coś dokupię :) No, chyba, że znajdę coś na bazarze i stwierdzę, że coś skleję

    OdpowiedzUsuń
  11. Część rzeczy, które mnie interesują już mam. Może dokupię ewentualnie z dwie rzeczy xd

    OdpowiedzUsuń
  12. może się na coś skuszę, ale jeszcze nie wiem :D

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze dla mojego portfela, że większość rzeczy posiadam. :) Muszę poprzymierzać

    OdpowiedzUsuń
  14. kupiłam o wiele za dużo rzeczy, jak na to, że miałam oszczędzać XD

    OdpowiedzUsuń
  15. tributy z tamtego lata już u callies

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam dwuwarstwową spódnicę.
    Muszę kupić granatowe body i może kupię tę spódnicę w cekiny ;P

    OdpowiedzUsuń