2018/02/04

Polowanie na ubranie

Cześć, dzisiaj przygotowałem dla Was dwie stylizacje inne niż zwykle. Tym razem chciałem zaszaleć całkowicie i bardzo możliwe, że mi się udało. Pierwszy outfit powstał w oparciu o niebieskie okulary narciarskie, które kupiłem za 8sd w Tommy Hilfiger Tribute. W stylce postawiłem na klasyczne dopasowanie kolorystyczne czyli: czerń, czerwień i biel. W tym looku zaszalałem jednak z warstwami i krojami. Drugą zdobyczą, może nie najtańszą, ale w dobrej cenie jest puchowa kurtka ozdobiona piórami z Marc Jacobs Tribute, kosztowała 27sd. Dobrałem do niej długą spódnicę z ostatniej kolekcji Young Hollywood, przezroczysty top z Subcouture i moje ulubione kabaretki. Wszystkie elementy tej stylizacji są tak bardzo charakterystyczne, przez co miałem problem z doborem butów. Ostatecznie postawiłem na dziwne kaczuszki z Museum Mile. Cała stylka jest bardzo teatralna i zrozumiem jeżeli komuś się nie spodoba.
Jak się Wam podobają moje zdobycze oraz moje stylizacje?

PS: Nadal możecie zgłaszać swoje perełki.
1. Okulary-Tommy Hilfiger, Kołnierz-Off-White, Bluzka-Balmain+Bonjour Bizou, Pasek-Melbourne Minimalism, Spodnie-LE, Falbana-Young Hollywood, Buty-Callie's Picks

2. Top-Subcouture, Kurtka-Marc Jacobs, Spódnica-Young Hollywood, Kabaretki-Young Hollywood, Buty-Museum Mile 

25 komentarzy:

  1. Stylizacja z kurtką, to mistrzostwo! Trochę taka "zła", no mega! Żałuję, że nie mam tej kurtki. Ta z TH mi się nie podoba, te okulary wszystko psują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadna ze stylizacji mi się nie podoba, do tego zdanie ze skrótem "stylka" zamist całego słowa "stylizacja" źle mi się czytało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że gdybym napisał "stylizacja" miałabyś problem, że za dużo razy powtórzyłem ten sam wyraz:)

      Usuń
    2. Nie sądzę, wtedy mogłabym napisać, że są zdania gdzie to słowo czy jego synonim można pominąć, a z lekką pacyfikacją zachować sens.

      PS. Nie, nie mam problemu. Jednak mam prawo do wyrażenia opinii nie tylko o tym co prezentujesz, ale również w jaki sposób to robisz - budowa posta.

      Usuń
    3. Mówiąc o problemie, od jakiegoś czasu cały czas, pod każdym postem, na każdym blogu masz problem do mnie. Zawsze coś ci nie pasuje, nie wiem co musiałbym zrobić żeby cię zadowolić. Może odejść? A jak nie masz się do czego przyczepić to czepiasz się jednego słowa, albo wyglądu mojej Doll.

      Usuń
    4. Czyli według Ciebie mam udawać że mi się podoba? Ok, nie ma problemu. Mistrzowskie stylizacje i zdobycze.

      Nie, dlaczego miałbyś odejść? To, że mi się coś nie podoba, nie jest równoznaczne z tym, że robisz źle. Xd Gusta są różne, Ty z tego co widzę preferujesz artystyczne stylizacje, ja wole proste. Rozbieżność gustów, czy tam gust.

      Co do wyglądu Twojej doll, tatuaże przeszkadzają akurat nie tylko mi. Xd

      Usuń
    5. To słowo znaczy to samo, więc, o co chodzi?! Istnieje takie słowo, to jaki problem...

      Usuń
    6. Nie musisz mówić, że wszystko ci się podoba, nie o to mi chodziło. Mam wrażenie, że ty wyszukujesz najmniejsze błędy, niedociągnięcia tylko po to żeby mi to wypomnieć. Nie bronię ci mieć własnego zdania, ale nie wytykaj mi wszystkiego na siłę. Ja na temat tatuaży się wypowiedziałem i przeczytałem wszystkie opinie, jednak nie zmienię doll.

      Usuń
    7. Ja zgadzam się z GirlEweliną, każdy ma prawo do robienia jak chce, jak ma ochotę niech pisze skrótami :)

      Usuń
    8. @kalosz4 w jakim słowniku można znaleźć takie słowo, a raczej skrót? Xd

      @girlewelina Wiktor, nie wytykam Ci nic na siłę. Jak coś mi się podoba to, to napisze, jednak jeśli nie podobają mi się Twoje stylizacje czy coś mi przeszkadza (tatuaże) to, to mówię. Nie każe Ci zmieniać doll, ale mam prawo to powiedzieć. Ty też możesz powiedzieć co w mojej Ci się nie podoba i ok. Nie mam nic do tego.
      Co do tego tekstu, no po prostu nie lubię tego, o ile w komentarzach takie skróty mi jeszcze mocno nie przeszkadzają, o tyle w dłuższym, serio DOBRZE napisanym tekście już tak.

      Usuń
  3. To dziwne, ale obie mi się podobają xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię stylizacji teatralnych, całkowocie o tym wiesz, ale jak już pisałam 2 jest boska!

    W pierwszej nie podobają mi się te okulary, przez co cały odbiór stylizacji się "psuję".

    OdpowiedzUsuń
  5. W pierwszej wymieniła bym bluzkę i byłoby ok, natomiast druga jest niesamowita; bardzo przypadła mi do gustu.
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczy mi się nie podobają,ale jeśli chodzi o stylizacje to druga przypadła mi do gustu :) w pierwszej to te okulary nijak się mają do stylizacji,są zbędne

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega podoba mi się twój makijaż twoja doll wygląda w nim cudownie, stylizacje boskie, tylko te okulary w jednej stylizacji mi przeszkadzają, reszta mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawe stylizacje ! :) mimo, że w tej pierwszej nie podobają mi się te okulary totalnie, to cała reszta jest całkiem ciekawa !
    stylizacja z kurtką jest świetna :) chociaż zmieniłabym buty, bo średnio wyglądają :/ :p

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga stylizacja mi się bardzo podoba. Pierwsza w sumie też jest ok, ale nie odnajduję się w niej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga stylizacja... https://media3.giphy.com/media/12KiGLydHEdak8/giphy.gif CUDO i ten makijaż, ah! Zdecydowanie Twoja najlepsza!

    Pierwsza też piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie są totalnie w moim stylu, niemniej jednak widać Twoją kreatywność i za to wielki plus :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie rzeczy użyte do obu stylizacji bardzo mi się podobają ale połączone ze sobą w ten sposób nie przemawiają do mnie, sorki ale to nie mój styl

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacje godne pokazów mody zwłaszcza ta druga :) Fajnie, że robisz także makijaże tematyczne. Na pwno pochłania to dużo czasu za co podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dwie rzeczy przychodzą mi na myśl - zbyt mocno i zbyt dużo.

    OdpowiedzUsuń