2018/02/23

Jedna rzecz, trzy sposoby

Po tej dłuuuugiej przerwie na pierwszy ogień wzięłam kurtkę hot buys inspirowaną projektem Prady. Kurteczka budzi mieszane emocje - jedni są zachwyceni, inni uważają ją za totalną klapę. Ja, o ile na Stardollu uważam ją za cudo, o tyle realnie nie kupiłabym jej za żadne skarby świata (dodam, że kosztuje jedyne 1200 euro). Myślę, że stardollowi graficy wykonali fajną robotę rysując tę kurtkę. Moim zdaniem jest na prawdę ciekawym elementem garderoby i może urozmaicić zwyczajną, prostą bazę. Oczywiście nie wszystko do niej pasuje, ale generalnie jej wystylizowanie nie jest jakieś mega trudne. Jak pokazują moje, kurtkę można łączyć ze spodniami, spódnicami jak i sukienkami. Mnie fajnie się z nią pracowało, dlatego gorąco polecam zakup. :)




17 komentarzy:

  1. Nie mam jej i raczej nie zamierzam kupować. Z propozycji podoba mi się tylko pierwsza, reszta jest zbyt oczywista.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bym z chęcią ubrała taką kurtkę w realu :D Ale co jest naprawdę dziwne - bardziej podoba mi się jej stardollowa wersja XD
    Ze stylizacji najbardziej przypadła mi do gustu trzecia, połączenie kurtki ze szpilkami z podobnym futerkiem/piórkami wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na pierwszą stylizację mogłabym ją kupić. Niestety przy pozostałych wypada co najmniej słabo bo inne jeansówki wyglądałyby podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecia jest świetna, podoba mi się to, jak zbyt oczywiście się ubierasz. :) That's the point!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam mieszanie uczucia co do tej kurki, podoba mi się pierwsza stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja mi się podoba najbardziej. A do samej kurtki jakoś nie mogę się przekonać

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza i trzecia są bardzo udane, druga taka sobie, ale też nie jest zła.
    Kupię ją kiedy będę miała czas żeby zasiąść przed kompem, jest super.
    1200€ to nie jest tak na prawdę dużo jeśli chodzi o światowe marki.

    OdpowiedzUsuń
  8. ta kurtka byłaby ładna gdyby nie te paskudne futerko xd choć kurtka mnie nie zachwyciła to stylizacje z nią są nawet fajne,zwłaszcza ostatnia :) druga też jest ok,ale zmieniłabym buty :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza jest odzwierciedleniem mojej duchy, w której podobne ptaszki latają. XD I LOVE IT! <3

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna kurtka i fajne stylizacje, moim faworytem jest ta nr 1 . W realnej wersji kurtka mi się również podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta na żywo mi się bardziej podoba, ale fajne te styliacje

    OdpowiedzUsuń
  12. Na sd ta kurtka wygląda lepiej. Też ją kupiłam, ale jeszcze nie ogarnęłam z nią żadnej stylki:D Pierwszy outfit to złoto <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba wlasnie przekonalas mnie do tej kurtki! Świetnie wyglądają Twoje stylizacje, w ostatniej podoba mi sie polaczenie spodnicy z torebka i jak juz Cherry wspomniala, futerko na butach świetnie współgra z tym na kurtce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zakochana w pierwszej!! <3 skąd ta sukienka? :)

    OdpowiedzUsuń