2018/02/27

Other World




Witajcie, po długiej przerwie w pisaniu postanowiłem wrócić na bloga i od czasu do czasu podzielić się z Wami tym co tworze. Mój dział odrobinę się zmieni, nie będzie już zwykłych, standardowych stylizacji jak dotychczas. Natomiast pojawi się trochę awangardowych i nietypowych outfitów. Dodatkowo, niektóre z nich będą tworzone w stylu bajkowofantasy.


A to mała zapowiedź tego co będę dla Was wrzucał:





Dajcie koniecznie znać co myślicie o pomyśle na dział i czy podobają Wam się stylizacje ;) 

13 komentarzy:

  1. ło matko,pierwsza wymiata :o ja tam lubię takie i to pewnie dlatego,że noszę ciuchy z szatanami i pentagramami xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, zawsze to coś nowego niż można znaleźć na innych blogach! Druga wymiata, pierwsza jest dla mnie trochę za mocna jeśli chodzi o postać, aczkolwiek tło bardzo mi się podoba. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że będziesz publikował coś innego niż wszyscy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrz Aleks, chociaż ktoś się cieszy na Twój widok. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje jak stylizacje, ale całokształt to majstersztyk! Bardzo się cieszę z twojego powrotu, miło będzie zobaczyć jakieś inne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ciekawie :) Reszta oczywiście wyjdzie w praniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie klimaty! <3 Fajnie, że wróciłeś do blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mega podoba mi się drga stylizacja i wnętrze ! dobra robota ! :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń