2018/02/01

Karnawał

W związku z trwającym karnawałem Stardoll postanowił obdarować nas możliwością uczestnictwa w różnych zabawach. Możemy wziąć udział w konkursie na Króla, Królową oraz zwierzątko karnawału. Nagrody wypadają naprawdę nieźle na tle innych konkursów (gdzie zazwyczaj do wygrania było parę sd lub rzecz z WL), tym razem możemy zdobyć miesiąc Superstar oraz 100sd, aby się zgłosić wystarczy tylko wysłać zdjęcie. Standardowo otrzymaliśmy promocję na doładowania, po dokonaniu płatności dostaniemy perukę w trzech kolorach, która coż... moim zdaniem jest niewypałem. Oprócz tego możemy wziąć udział w quizie, gdzie za uczestnictwo dostaniemy 6 karnawałowych masek, zorganizować imprezę z nowym tłem, oraz odebrać kotka do Apartementu, który jest zarezerwowany tylko dla osób ze statusem Superstar i Royalty. 
Osobiście cieszę się z tego, że nie jest to kolejne wyzwanie gdzie trzeba szukać jakiś zaginionych indyków czy innych rybek. Z tego co wyczytałam, admini wybiorą 3 doll z każdego z konkursów na króla/królową/zwierzątko, a później to my będziemy oddawać głosy na faworyta, co moim zdaniem jest na pewno ciekawsze niż inne, dobrze znane nam atrakcje. Aczkolwiek całość przedsięwzięcia i tak nie powala.
Co o tym myślicie? Weźmiecie udział w zabawach?




26 komentarzy:

  1. Wezmę udział, czemu nie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. W konkursie na karnawałowe zwierzatko trzeba przebrać doll za zwierzątko czy trzeba przebrać zwierzatko np z furry friends?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że "Party animal" odnosi się do szalonej imprezowiczki a nie dosłownie zwierzęcia

      Usuń
    2. I dodatkowo jak się wczyta w zasady to trzeba zrobić zdjęcie w tym nowym pokoju imprezowym

      Usuń
    3. Faktycznie może o to chodzić. Przyznaję, że nie wczytałam się w treść tego konkursu, zobaczyłam słowo "animal" i od razu skojarzyłam z tym przebranym kotkiem, który możemy dostać w prezencie i myślałam, że o to własnie chodzi :D

      Usuń
  3. Nic specjalnego, po za tym zlikwidowali doładowanie przez telefon komórkowy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa.. właśnie! to już przesada... zostało z daopay a 9,99 pfff niby coś ale raz mi nie doładowali bo źle wpisałam kod jakiś czy się nawet mi rozłączyło lipa i dno

      Usuń
  4. Fajny pomysł.
    Wezmę udział w quizie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, iż opcja doładowań przez SMS zostanie wkrótce wznowiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde:( Też mam taką nadzieję, zawsze tylko przez sms doładowuje, zaczynam się martwić. Wie ktoś coś o tym więcej?

      Usuń
    2. zapewne admini gdy dodawali nową promocję to przez pomyłkę usunęli opcje robienia SS przez sms

      martusia-16

      Usuń
    3. Mam nadzieję że będzie możliwość doładowania przez sms, bo w innym przypadku kończę z doładowaniami

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. No to może pora skończyć ze stardoll skoro to usunęli?

      Usuń
    6. :| myślałam ze tylko u mnie coś się odwaliło a tu O, znów się popisali xd oby to był błąd

      Usuń
  6. Odebrałam maski może kiedyś się przydadzą.
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  7. Wezmę udział. Co mi szkodzi?:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Smutno, wczoraj doładowałam superstar xDDD
    Wezmę udział, co mam do stracenia xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Dopiero co się doładowałem, a tu darmowe prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tam brać udziału nie zamierzam xd zresztą i tak pewnie znowu wygra jakas laska z Turcji czy kto tam xd będzie zapewne duże spamowanie :p

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kupić ss, ale sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odebrałam maski, a do konkursu zawsze można się zgłosić. Nic do stracenia :)
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzięłam maski i kotka. Fryzury za ss są totalnie beznadziejne a jeśli chodzi o konkurs to nie biorę udziału.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kotki są zawsze spoko :D te maski tak średnio w sumie :/ raczej ich nie wykorzystam. co do samego pomysłu - faktycznie fajnie, że nie trzeba szukać żadnych dziwnych rzeczy, średnio z resztą potrzebnych :D także no niby wszystko fajnie ale meeh :D

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  15. ja wzięłam udział w jednym konkursie, przygarnęłam kotka i odebrałam za quiz te graty :P ale spoko są mimo że brzydko maski na doll leżą plusem są te sprężynki :D spoko bo zawsze to jakaś atrakcja

    OdpowiedzUsuń