2018/02/01

Sposób na Weekly Superstar Gift


Yeah! W końcu post z tej serii! :D Stardoll tak długo katował nas jakimiś dekoracyjnymi lub po prostu brzydkimi rzeczami, że już z Soxo zdążyłyśmy zatęsknić za Sposobem na Weekly SS Gift ;)
Dzisiaj na tapecie mamy sukienkę z najnowszej kolekcji RIO, która moim zdaniem jest prześliczna, Soxo natomiast jest sceptycznie nastawiona. Co do trudności stylizacji hmm... sukienka jest na tyle strojna, że nie trzeba do niej wiele, bo sama "robi" stylizację. Jednak jest to zarówno jej plusem jak i minusem, w zależności jak na to spojrzymy. Minusem może być to, że własnie przez jej kolor, bufiaste rękawy, pasek i falbany możemy mieć kłopot z zrobieniem czegoś więcej niż zwyczajnej stylizacji, bo łatwo jest przedobrzyć. Mimo to cieszę się, że mam ją w szafie i myślę, że raz na jakiś czas będę po nią sięgać :)
Koniecznie dajcie znać myślicie o naszych stylizacjach!






Soxo_: kolczyki - Fendi, top - Tingeling Halloween Couture, sukienka - Rio, pasek - YSL + Mark Fast, torebka - Nelly, buty - LE

cherry9713: kolczyki - Fallen Angel, top - Subcouture, sukienka - Rio, pasek - DKNY + YSL, torebka - Versace, buty - Subcouture + MSW

18 komentarzy:

  1. Dużo bardziej podoba mi się stylizacja cherry, moim że soxo tez super sobie poradziła. Sukienka jest prześliczna.
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne obie! Nie umiem wybrać lepszej!

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie średnio sukienka przypadła do gustu xd jeśli chodzi o stylizację to tym razem wybieram propozycję Soxo :) poza tym dla mnie ta sukienka przypomina szlafrok xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Brakowało mi tej serii, obie stylki super, prezent super, tylko szkoda że nie dodawali do tego podszewki

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam zdania. Po prostu ta sukienka według mnie jest okropna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje są świetne :) i propsy dla cherry za dodanie "tyłu" sukienki xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylizacje są super, a sama sukienka też bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sukienka jest taka piękna *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. mimo, że ta sukienka w ogólne mi się nie podoba to stylizacje jak najbardziej ! :) Cherry duży plus za dodanie 'podszewki' z tyłu sukienki :) Soxo - świetne te paski ! <3

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem bardzi zadowolona z giftu bo zamierzałam ją kupić. Bardziej pidoba mi sie stylizacja soxo choć wymieniłabym buty

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 jest super :) ten pasek jest mega do tej sukienki
    a ja jak zobaczyłam tą sukienkę to mi się bardzo spodobała kolor złotawy żółty ! ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. aaa właśnie ! skąd ta podszewka :P nie zauważyłam duży plus za to :) teraz i 2 stylizacja mi się spodobała. Zapłon mam jakkkkkk .. xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sukienka wygląda lepiej na czarnoskórej doll. Pasek też bardziej podoba mi się na pierwszej dollce. Ogólnie fajne zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja cherry - How to do it damn right!
    Stylizacja Soxo - How not to do it :p

    OdpowiedzUsuń