2018/02/19

METAMORFOZY - KOLEJKA


Cześć, tu Rocka! Od dzisiaj postaram się poprowadzić dział z metamorfozami, więc jeśli chcecie zobaczyć swoją doll w innym wcieleniu koniecznie dawajcie znać! Zgłoszenia przyjmuję pod tym postem. Wystarczy wpisać swój nick. Dodam, że będę starała się robić totalne stylowe rewolucje. Obiecuję, że nie poznacie własnych lalek ]:-> 

Moja natomiast wygląda tak:


Jeśli chcecie się dowiedzieć o mnie czegoś więcej to po prostu zapraszam do mojego apartamentu w odwiedzinki, na herbatkę, pogaduszki w księdze gości i tak dalej :3 

A póki co zbieram się na salkę, żeby trochę pograć i zostawiam Was z moim ulubionym zespołem, któremu Rocka zawdzięcza swoje stardollowe imię --> KLIK

Czekam na Wasze zgłoszenia! I pamiętajcie o otwartej szafie! Nie jestem niestety absolwentką Hogwartu ;)

66 komentarzy:

  1. soxo_ :D gdzie kupiłaś opaskę z pierwszej stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to nie jest pasek z jakiegoś tribute?? xd

      martusia-16

      Usuń
    2. Zrobiłam ją z paska z Fendi :D

      Usuń
  2. Piękna przemiana! Z chęcią się zgłaszam ^^
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że się rozwijasz, kochana! Powodzonka♥

    Marta32222- zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. metamorfoza - prze genialna ! świetna ta Twoja doll ♥

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się! > Sindragosa < Ależ jestem ciekawa Twoich pomysłów! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się, b.e.a.t.k.a

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się! Uwielbiam metamorfozy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna twarz. Zgłaszam się do metamorfozy, jestem ciekawy co wymyślisz z moją doll :P
    WspanialyNick

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się
    MajkaStar1999
    Skąd jest sukienka z pierwszej stylizacji? Pierwszy raz ją widzę

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi bardzo zachęcająco :D Druga stylizacja świetna!
    Zgłaszam się :3 Popstarka

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne
    Zgłaszam się Kalosz4 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się ------> crystalwaters.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. chętnie zobaczę swoją doll w wydaniu kogoś innego :)
    Angel369x

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się! :)
    monikakuchejda

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się
    Girlewelina

    OdpowiedzUsuń
  18. no oki,zgłaszam się bo aż ciekawi mnie co wykombinujesz z moją doll :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejka długa, ale też się chętnie zapiszę: zamisa

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się misslala3735

    OdpowiedzUsuń
  21. O, ja też się zgłaszam :)
    olao373

    OdpowiedzUsuń
  22. hej, zgłaszam się! /directionerka92
    (petycja do sd o zmianę nazwy użyszkodnika bo mi szkoda 68 lvl)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się! Ciekawe co wykombinujesz dobrego z mojej niestylowej szafy :)
    kitttly

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się,zobaczymy co sie stanie :d
    rocksensation01

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś nieziemska! Zgłaszam się :D

    takasezexd

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się raz jeszcze
    aguuniek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To ja też zgłoszę się drugi raz xD
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawi mnie bardzo metamorfoza u mnie, zgłaszam się!
    anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  29. ZGŁASZAM SIĘ <3 Elizunia347

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się :D

    celeb112

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się
    StarMartusia...

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się Nataliaaa11

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się! .igutka

    OdpowiedzUsuń