2018/02/26

METAMORFOZA: AGUUNIEK

Cześć! Czas na pierwszą metamorfozę mojego autorstwa. Jak widzicie nie będę robić osobno stylizacji i osobno makijażu, ponieważ nie przepadam za robieniem tego drugiego, aczkolwiek nie wykluczam, że czasami będę ingerować w twarze dollek. Najprawdopodobniej w programie graficznym, ale z wykorzystaniem tego, co macie w salonach piękności, ewentualnie tego, co jest dostępne w Plazie. Mam nadzieję, że tego typu metamorfozy przypadną Wam do gustu :) 


 


Przed: Moim zdaniem stylówka jest super! Wszystko fajnie ze sobą współgra. Zmieniłabym może tylko buty, ale i bez tego mi się mega podoba, bo lubię ciemne kolory. Włosy i twarz doll też są ładne, chociaż nie przepadam za tym kształtem ust, bo jakakolwiek szminka na nich wygląda jak błyszczyk, a nie jestem fanką błyszczyków. Ale to już takie moje osobiste obiekcje ;)

Po: Skoro "przed" było na ciemno, to w "po" trzeba było zrobić coś jaśniejszego, wesołego itp.  Wpadły mi więc w ręce te spodnie, pasek i pomarańczowa marynarka, którą dałam dollce do ręki, a drugą połówkę zakryłam panelem ze stardesign:D W makijażu poważniejszych zmian nie dokonywałam, poza zmianą kształtu i koloru ust, które też delikatnie obniżyłam. 


Co myślicie o takiej formie metamorfoz? Przypadła Wam do gustu dzisiejsza przemiana?
Koniecznie dajcie mi znać! :)

 

18 komentarzy:

  1. Twarz doll po wygląda niesamowicie!!
    Megaa metamorfoza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udana metamorfoza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Mega! Zdecydowanie lepiej moja doll wyglada po :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda. W końcu ładne użycie tych pasków! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja po o wiele bardziej mi się podoba :) w tej pierwszej jakoś nie przepadam za tą kurtką i spodniami,a i pasek mi tu jakoś nie pasuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. O mój Boże druga stylizacja to sztos! (Naprawdę rzadko kiedy używam tego słowa, więc serio jest super :D)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnba metamorfoza, aczkolwiek ta doll podoba mi się zarówno przed jak i po :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie, metamorfoza jak najbardziej na plus, ale przed doll wyglądała również pięknie

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie dajesz zbliżenia twarzy po, bo ja lubię popatrzec z bliska.
    Metamorfoza jak najbardziej udana, choć doll przed nie wyglądała tragicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w tej serii nie chodzi o to, żeby z "brzydkiej doll robić ładną", tylko po prostu totalnie inną niż była:) A nad zbliżaniem twarzy w takim razie pomyślę:))

      Usuń
  10. Świetna! Jestem zaskoczona i nie mogę doczekać się zmiany mojej dollki :3

    OdpowiedzUsuń
  11. W OBYDWÓCH wersjach jest boska

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wygląda! I przed i po :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga jest PRZECUDOWNA!
    Przed zmianą doll też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie ! powiem Ci, że dobra w tym jesteś :D :D dobra robota :) :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za wszystkie pozytywne komentarze! Dajecie mi mega motywującego kopa do dalszego działania :))

    OdpowiedzUsuń