2018/02/11

Dobry projektant - galagony, bruunafurtado i nikol67

Cześć. Pobuszowałam ostatnio po projektantach, aby znaleźć kogoś godnego uwagi. Niestety, nie każdy ma w jednym miejscu zebrane swoje projekty. Mimo to, trafiłam na bardzo ciekawe osoby! :)

Pierwszą z nich jest galagony. Pochodzi ona z Węgier, na Stardoll jest od 2016 roku. Zajmuje się głównie tworzeniem masek, cieni. Cena za np. nos wynosi 89 stardollarów.



Kolejną osobą jest bruunafurtado. Na Stardoll jest od 2010 roku i pochodzi z Brazylii. Wielokrotnie zwyciężała konkurs na Gorącą Fryzurę. Ceny za jej włosy zaczynają się od 80 stardollarów.











Ostatnią osobą jest nikol67. Na Stardoll jest od 2015 roku i pochodzi z Bułgarii. Zajmuje się ona projektowaniem głównie włosów. Ceny za nie wahają się od 60 do 70 stardollarów. Za usta i serduszka 40/60 stardollarów.









Co sądzicie o dzisiejszych projektantkach? Udacie się na małe zakupy?

💙💙💙






12 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te projekty!
    Jeśli będzie u mnie lepiej z sd na pewno coś kupię

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie szukam jakiegoś noska, więc na pewno zajrzę do galagony, choć wolałabym delikatniejszą wersję niż te, które są przedstawione tutaj.
    Włosy raczej nie w moim stylu, podobają mi się może 2 projekty tych dziewczyn

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się parę projektów, zwłaszcza 5 projekt od nikol.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne są projekty od bruunafurtado.

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadna jakoś mnie nie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię sztucznych nosów ale oczka są całkiem ładne. jesli chodzi o fryzury to ostatnia od drugiej projektantki najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza projektantka wygrała.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podobają mi się projekty pierwszej i drugiej dziewczyny :) najmniejsze szczegóły są dopracowane - świetnie to wygląda <3

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  9. mam połówkę włosów od nikol67 ta różową fryz u niej po 89s u mnie tylko 33sd - u niej zakupić można drugą część może komuś się przyda

    ogólnie mi nie przypadły do gustu te projektantki, chociaż mają talent :)

    LuxAeterna

    OdpowiedzUsuń
  10. Włosy ostatniej projektantki są w porządku reszta do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  11. te serduszka są bardzo urocze ;p

    OdpowiedzUsuń