2018/02/23

Windows On The World

W Starplazie pojawiła się nowa dostawa do sklepu Windows On The World inspirowana Koreą Południową. Możemy w niej znaleźć tradycyjne kreacje, np. Koreański strój narodowy - sukienkę zwaną "Hanbok", jak i te bardziej nowoczesne ubrania. Przedział cenowy wynosi 10-50sd, co na pewno nie czyni tej kolekcji jedną z tańszych. Mimo to moim zdaniem jest naprawdę udana, ubrania są dobrze wykonane, a tło jest wprost cudowne! Kto wie, może pewnego dnia zobaczymy w dostawie nasze polskie stroje ludowe? ;)
Planujecie coś kupić?



12 komentarzy:

  1. Ładna ta kolekcja. Moim faworytem są czarna kurtka i spodnie z wyciętymi nogawkami. ;D Zastanawiam się jeszcze nad nerką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za tym sklepem, raczej nic nie kupię, chociaż niektóre rzeczy są ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt, jest fajnie wykonana, ale jakaś taka... Kupiłam tylko czarne spodnie w te pasy. Sukienka z przedostatniego manekina mi się podoba, ale dziwnie leży.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać te dostawy ale jakoś rzadko coś kupuje. W tym przypadku najbardziej kusi mnie wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Same ubrania mnie nie zachwycają. Jedynie wnętrze jest warte według mnie uwagi :D
    Ale nad tym się jeszcze zastanowię

    OdpowiedzUsuń
  6. Zbyt drogie są niektóre rzeczy. Raczej nie kupię nic.

    OdpowiedzUsuń
  7. szału nie ma,poza tym drogie ciuchy...mimo to podoba mi się bluzka z kokardą i nerka

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. TO WNĘTRZE, JEST MOJĄ DRUGĄ, NOWĄ MIŁOŚCIĄ ZARAZ PO KURTCE Z PRADY

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tym wnętrzu i raczej je kupię. Co do ubrań, to przyznam, że są ładnie wykonane, ale nic mi się nie spodobało

    OdpowiedzUsuń