2018/02/18

Dobry Projektant - ale.chave2

Cześć kochani!  💗
Dzisiejszą projektantką jest ale.chave2. Na Stardoll jest od 2014 roku, ma 22 lata i pochodzi z Argentyny. Posiada również inne konta: Nabeehaah, nair67, alechave2.1 i alechave2.. Na wszystkich kontach wielokrotnie była zwyciężczynią Gorącej Fryzury. Nie przedłużając, zobaczcie sami jej projekty:

(brwi, usta i cienie z Nabeehaah)



(włoski od nair67)



(włoski od alechave2.1)





(włoski od alechave2.)




I na samym końcu projekty z jej głównego konta - ale.chave2. Dostępne i usunięte:





Co sądzicie o projektach? Podobają Wam się? 
Gdyby nie mój pusty portfel na Stardoll, kupiłabym wszystko 😂😂




15 komentarzy:

  1. Marzyłam o rudych od alechave2, ale już mam nową miłość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym mogła to też wykupiłabym wszystko, ma świetne projekty (z przykrością wystawiłam jedną z usuniętych fryzur). Kuszą mnie brwi, ale jakoś nie jestem jeszcze przekonana :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesli ktoś ma rozowe wlosy od alechave2., to chetnie odkupie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś średnio do mnie przemawiają te projekty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te krótkie brązowo-fioletowe są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  6. No świetne są, jedne z nich chętnie bym kupila

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś żadne z ust czy włosów mi się nie podobają, ale ro dlatego że trudno mi dogodzić w tej kwestii. Brwi za to piękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre rzczywiście są super, podziwiam ją za to, że jej sie chce nad tym tyle siedzieć i to na kilku kontach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko jest takie piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. usta średnio mi się podobają :/ ale włosy są cudne ♥

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba kupię te blond włoski póki jeszcze ich nie usunęła :3 A te czerwone.. Marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyna ma talent, piękne projekty

    OdpowiedzUsuń