2018/02/04

Dobry projektant - FadaDivapop i lolo4everMiss

Cześć wszystkim! Dziś niedziela, więc przybywam do Was z nowymi projektantami - tym razem same włoski.
Pierwszą projektantką jest FadaDivapop. Na Stardoll jest od 2010 roku i pochodzi z Brazylii. Wielokrotnie zwyciężała konkursy Gorącej Fryzury. Ceny za jej projekty wahają się od 83 stardollarów do ponad 150. Prezentują się one tak:







Drugą projektantką jest lolo4everMiss. Na Stardoll jest od 2013 roku, ma 23 lata i pochodzi ze Szwecji. Posiada również drugie konto - Florliakey. Niestety w swojej prezentacji nie uwzględniła cen za włosy. Możemy jedynie podziwiać jej wspaniałe fryzury - dostępne i usunięte:






Co sądzicie o dzisiejszych projektach? Podobają Wam się? Udacie się na zakupy? 
* Pytanie: Których projektantów chcecie najwięcej: włosów, biżuterii, ubrań, czy może dekoracji wnętrz?


20 komentarzy:

  1. Niektóre są naprawdę fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te rude fryzury są przepiękne!
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesują mnie tylko włosy:) Obie osoby mają talent i posiadałem ich włosy, nosiły się ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. na prawdę fajne projekty :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, ciekawe jak wyglądają na doll.
    Mogłabyś pokazać więcej ubrań. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie sądziłam, że polskie blogi o stardoll są wciąż prowadzone :) Miła niespodzianka

    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są i to nie jeden, ja znam chyba 8, które są aktywne w tym mój:D

      Usuń
  7. Jedne włosy od Lolo mam i są super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dzięki Tobie ją odkryłam! :D

      Usuń
    2. A to super, że przyczyniłam się do propagowania talentu projektantki, bo jest naprawdę świetna :D

      Usuń
  8. Włosy i biżuterię :p obie mają super projekty

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę zbierać kasę na te krótkie włoski... są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  10. O, bardzo lubię drugą projektantkę. Mam od niej pierwsze od prawej włosy z pierwszego rzędu. Urzekły mnie tym granatowym kolorem, marzę o takim w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jedną fryzurkę od lolo- tą samą co Cherry :D jej projekty są faktycznie fajne

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre fryzury mi sie podobają, ale większość jest nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne. Pewnie bym zbankrutowała gdyby były jeszcze dostępne...

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo to są fajniutkie fryzurki, od lolki myślę kupić te rudawo-czerwone z ost. zdjęcia :D bardzo ładne i dokładne, ja bym umarła na cierpliwość robiąc te fryzury, co do pytania włosy, projekty typu że ktoś odworował coś z włosów, niektórzy piękne rzeczy kombinują i warto o tym wspomnieć - może nie da się ich kupić bo to mega koszt (ten ktoś włożył)

    OdpowiedzUsuń