2018/02/14

Walentynkowe makijaże

Walentynki to jeden z tych dni, kiedy staramy się ładnie wyglądać. Dlatego przygotowałam dla Was propozycję trzech makijaży, które niekoniecznie zawierają kolor czerwony. :)


Makijaż nr 1
Tu się zaczyna i kończy czerwień, którą postanowiłam użyć w Walentynkowym poście. Szczerze mówiąc, bardziej góruje pomarańcz z brązem. Co według mnie jest trafionym pomysłem, przy doll'kach z opaloną karnacją. Jest prosto i ładnie, a wykończenie stanowi złoty naszyjnik Versace.




Makijaż nr 2
Tutaj na odstrzał poszły kolory wpadające w róż, czyli mój faworyt. Samo oko jest bardzo mocne, dlatego na ustach pojawiła się pomadka w odcieniu nude. 


Makijaż nr 3
Kolor niebieski u czarnoskórych doll'ek wygląda obłędnie. :) W połączeniu z czarnym i szarym powstało bardzo ładne, kocie oko, które również może być ciekawym pomysłem na makijaż Walentynkowy. 

A jak Wy się malujecie? Stawiacie na klasyk? :)

17 komentarzy:

  1. Wszystkie propozycje mi się podobają, jednak ja umalowałabym rzęsy i postawiła na coś bardziej szalonego

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio mi się podoba.
    Ja pomalowałam się w odcieniach brązu i beżu.

    OdpowiedzUsuń
  3. drugi makijaż jest bardzo ładny :) w trzeciej propozycji zmieniłabym kolor kreski eyelinera na czarny,bo ten jasny jakoś mi tu nie pasuje :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. łał, ja kiepska z robienia makijaży takie dla ślicznie! wszystkie 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dlaczego są ludzie, którzy robią takie cuda na twarzach dollek, a ja nie umiem nic :(
    pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są. Mój faworyt to nr1 <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się pierwsza wersja :) Brakuje mi tutaj klasycznego smoky + czerwona szminka

    OdpowiedzUsuń
  8. makijaż nr. 3 to moja miłość <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie cudne, ale drugi mi się najbardziej podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. 1O jezu jakie śliczne te makijaże! w 3 to już w ogóle się zakochałam ♥ Ja doll nie maluję, bo nie umiem xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie piękne, ale 2 ah... cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są perfekcyjne, najbardziej podoba mi się jednak ostatni

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy mi się nawet podoba :) reszta to nie moje kolory, choć wykonane są idealnie ! :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń