2018/02/14

3 wersje na strój walentynkowy + konkurs

Witam Was w ten pełen miłości dzień! Dla tych z Was, które jeszcze nie wiedzą jak ubrać się (lub swoją doll ;)) na dzisiaj, przygotowałam 3 propozycje w odmiennych stylach. Wszystkie looki łączy ten sam kolor - czerwony, który od razu kojarzy się z walentynkami.
Romantyczna stylizacja jest doskonała na każdą randkę, kwieciste wzory są bardzo dziewczęce, a torebka w kształcie serduszka w bezpośredni sposób nawiązuje do tego święta. Drapieżny outfit to propozycja dla tych z Was, które nawet dzisiaj nie chcą dać się ponieść tej całej cukierkowej otoczce. Skórzana kurtka, kabaretki czy torba z ćwiekami na pewno nie kojarzą nam się z walentynkową atmosferą, ale za to czerwona spódnica to moim zdaniem strzał w 10, jest niebanalna, seksowna i na pewno przykuwa wzrok. I ostatni, zmysłowy look, co tu dużo mówić, to bardzo elegancka propozycja na wielkie wyjście, w małej czarnej każda kobieta będzie wyglądać zniewalająco. Jedynym czerwonym elementem w tej stylizacji jest czerwona szminka na ustach, ale hej, czy może być coś bardziej zmysłowego od niej? ;)
Która z propozycji podoba Wam się najbardziej? Ubrałybyście się tak dzisiaj?
Na końcu posta czeka na Was konkurs!

1. choker - Saint Laurent, bluzka - Subcouture, spodnie - It Girls, pasek - Bonjour Bizou, torebka - YSL, buty - Runway
2. opaska - Nelly, top - Subcouture, kurtka - Subcouture, spódniczka -  Fallen Angel, torebka - Velvet Orchid, bransoletka - Velvet Orchid, rajstopy - Fallen Angel, buty - Balmain
3. naszyjnik - MSW, szal - Callie's Picks, sukienka - no name, torebka - Callie's Picks, buty - LE

KONKURS
Ubierz swoją doll w stylu jednym z przedstawionych w poście propozycji: romantyczna, drapieżna lub zmysłowa. W stylizacji musisz koniecznie zawrzeć jakikolwiek czerwony akcent - co oczywiście będzie nawiązaniem do walentynek :)

Gotowe i podpisane prace (nick + wybrany styl) możesz zalinkować w komentarzu lub wysłać na adres sim.konkurs@gmail.com

Do wygrania 30sd, przewidujemy także wyróżnienia!

23 komentarze:

  1. najbardziej podoba mi się drapieżna wersja :) dobrze znów widzieć Twoje stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. btw, masz pomieszane opisy sklepów do stylizacji :P

      Usuń
    2. no faktycznie źle ponumerowała xD

      martusia-16

      Usuń
    3. Poprawione, dziękuję za czujność :)

      Usuń
  2. Dla mnie zmyslowa najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi się podobaja wszystkie,o :p choć środkowa jest bliższa klimatom które w realu lubię,może prócz spódnic mini i kozaków xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie fajne. Ale sam bym osobiście wskoczył w trochę dłuższą sukienkę czy spódnicę, zeby zakryć krzywe kończyny dolne. xD stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. ALe cudne stylizacje! Najbardziej podoba mi się środkowa-sama bym się tak ubrała no może pomijając kabaretki :))
    Zabieram się więc za robienie swojej stylizacji!
    miss_hannah260

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej mi się podobają te ślady po pazurach w napisie "drapieżna". stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  7. Na wstępie powiem, że Twojej doll jest pieknie w tym blondzie i fryzurze :)
    Stylizacje podobają mi się wszystkie, jednak najbardziej przemawia do mnie wersja "drapiezna" :) Jeżeli coś znajdę w szafie to prześlę jakąś stylizację, choć cudów nie ma co oczekiwać :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno coś podeślę.
    Ze stylizacji, pierwsza do mnie najbardziej przemawia, choć wszystkie są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Drapieżna to moja faworytka!
    Może coś podeślę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się zdecydować, ktora mi się najbardziej podoba :D
    A co do konkursu, coś się może wyśle :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo ta drapieżna jest mega udana ! mimo, że sama bym się tak nie ubrała to jakoś najbardziej przypadłą mi do gustu ! dobra robota ! :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  12. Romantico: https://prnt.sc/ieoqqg

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze ale mi się podoba i nie wiem która najbardziej :) mega pomysłowe i nie nudne :3 spróbuję coś sklecić x)

    https://imgur.com/a/92NWc

    OdpowiedzUsuń
  14. drapieżna
    https://prnt.sc/ierq05

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie są świetne i podobaja mi się tak samo ale stylem najbardziej do mnie przemawia zmysłowa opcja. Do kiedy konkurs trwa? Nie wiem czy zdążę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeszcze spokojnie możesz wysyłać, wyniki będą dziś późnym wieczorem, albo jutro :)

      Usuń
  16. Wszystkie 3 są super. Pierwsza jest najlepsza, te spodnie są mega!

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się :)
    Romantico'
    https://prnt.sc/if1ata
    ladyulla

    OdpowiedzUsuń
  18. Druga przypadła mi do gustu najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsza spoko, chociaż puzderko i szpilki to taki lazy choice i nawet nie wiem, czy do końca udany. Dwie pozostałe to mniej Walentynki, a bardziej Pod Latarnią :p

    OdpowiedzUsuń