2018/02/02

MS.TQ

Dzisiaj, późnym popołudniem w Starplazie pojawiła się nowa karnawałowa kolekcja MS.TQ. Dostawa obejmuje dwa piętra, a znajdują się w niej nakrycia głowy, makijaże, usta, biżuteria, oczy, maski oraz usta. Ceny wahają się od 18(16)sd do 5sd w kolekcji znajdują się również dwa artykuły w fioletowej walucie: niebieskie brwi za 80(72)sm oraz gotowy makijaż za 110(99)sm. Mi kolekcja nie przypadła do gustu i zrobiłem w niej małe zakupy, kupiłem rzeczy za sm.
Jak się Wam podoba, kupicie coś?
 


15 komentarzy:

  1. Po namyśle pdooba mi się makijaż za smxd

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie jest koszmarna.....jakieś owoce na głowie xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Te owoce na głowie



    XDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. O co z tym chodzi ja się pytam? Okej, karnawał. Ale kuźwa kto normalny będzie stylizował lalke z owocami na głowie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż za sm może się kiedyś przydać, cała reszta wypadła bardzo słabo.
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę się przyjrzeć, choć nie sądzę żebym zrobiła tam spore zakupy :/

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet nie zauważyłam tych niebieskich brwi w sumie nie użyję pewnie :P poza tym nie podoba mi się takie coś, bo brzydko wyglądają na doll

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak! Zawsze chciałam, aby moja dollka miała owoce zamiast włosów <3
    Żenada

    OdpowiedzUsuń
  9. Brazylia może i jest zachwycona. Jeżeli dodadzą temat "Fruits % head" do the vote to na pewno się przyda xD

    OdpowiedzUsuń