2018/02/01

Stylizacja jedną marką #4

Voile
Cześć, przychodzę do Was z kolejnym postem tej serii. Tym razem stworzyłem total look Voile. W wybranym przeze mnie sklepie znajdziemy głównie wieczorowe kreacje, dlatego moja stylka też taka jest. Nie wiedziałem, którą wersję Wam pokazać, więc pokazuję obie. Wykorzystałem spodnie, które kupiłem od razu gdy weszły do plazy, ale mam je ubrane pierwszy raz. Do spodni dobrałem tego złoto-niebieskiego ptaka(?), ale był za mały, powiększyłem go i ubrałem jako pasek. Na koniec powstały dwie wersje, bo obie góry które stworzyłem podobały mi się i nie umiałem wybrać.
Jak się Wam podobają stylizacje, która lepsza?

PS: Mam dla Was jeszcze dwie wiadomości. Rozumiem, że komuś się mogą tatuaże nie podobać, jednak moja doll je ma i będzie miała. Jak posiadasz tatuaż w prawdziwym świecie to na zawsze i nie przejmujesz się, że wzór na tatuażu gryzie się z wzorem na sukience, bo tatuaż jest tak jakby częścią ciała a nie stylizacji. Druga przykra sprawa jest taka, że niestety w tej serii nie pojawi się sklep Basic, przepraszam Was bardzo, jednak po kilkunastu próbach zakończonych niepowodzeniem stwierdziłem, że nie jest to dla mnie. Mam nadzieję, że nie będziecie na mnie źli, może kiedyś, ale nic nie obiecuję.
Artykuły dostępne w Starplazie: Body, Sukienka, Spodnie, Torebka, Kolczyki, Broszka
Artykuły dostępne w Starbaazarze: Rękawiczka

21 komentarzy:

  1. Zdecydowanie druga wersja, w pierwszej nie podoba mi się ta rękawiczka i brakuje jakiejs torebki

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszej urzekł mnie pomylpna wykorzystanie kolczyków :)
    Co do tatuaży - mi tutaj nie pasujai bedeo tym pisać, bo to jednak prawdziwe zycie nie jest :) W prawdziwym zyciu większości z nas nie stać na Diora, Chanel czy Laurenta, ale w grze jednak to kupujemy. Takie jest moje zdanie w tym temacie i mam nadzieję, ze Cię nie uraziłam, bo tego bym nie chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. druga stylizacja mi się podoba :) w pierwszej wywaliłabym tą rękawiczkę,co do tatuaży to w realu je lubię u kogoś (bo sama bym sobie nigdy nie zrobiła),poza tym jednak czasami te tatuaże zamiast dodać uroku to mam wrażenie że nagle w stylizacji za dużo się dzieje i panuje lekki chaos,czasami może jednak z nich zrezygnować albo dawać w umiarze xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga podoba mi się zdecydowanie bardziej <3 Biel przełamana tą niebieską broszką i innymi elementami wygląda bardzo elegancko :) Jeśli chodzi o tatuaże, te delikatne komponują się całkiem nieźle, ale ten rękaw mi się nie podoba :/ Nie to, że z elegancką stylizacją - jakoś po prostu mnie nie przekonuje jego design :P Ale ogólnie jest bardzo spoko :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie same zdanie na temat tatuaży jak Ty. Nie ściągam moich od 2lat. W pierwszej nie podoba mi się ta rękawiczka, druga jest zdecydowanie lepsza. Piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tatuaże to ja mam w realnym świecie i rzeczywiście mam wywalone czy pasuje do ubrania czy nie. Ale Stardoll to tylko zabawa, można je dobierać do stylizacji, albo w ogóle zdejmować i ja z tego korzystam. To przecież tylko gra, a dollki to nie boli xD Kurczę szkoda, że nie wyszło z Basics, wbrew pozorom to całkiem fajny sklep i ma kilka perełek. Trzymam kciuki, żeby w przyszłości się udało:) A tymczasem obie wersje mi się podobają, chociaż w pierwszej kolor rękawiczki szkoda, że nie jest ciemniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez tatuaży byłoby pięknie. One psują wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje bardzo ładne :)
    Zupełnie nie zgadzam się z Tobą co do tatuaży. Na Stardollu tatuaże nie są permanentnie, możesz je w każdej chwili zdjąć, więc według mnie to naprawdę ma się nijak do porównania tatuaży w realnym świecie. Na Stardollu dziarki mogą uzupełniać stylizację, albo wręcz przeciwnie, zaszkodzić jej. Moim zdaniem dzisiaj stanowczo zaszkodziły. Dlatego nie warto traktować ich tak poważnie i nauczyć się je dobierać do stroju, tak żeby całość była spójna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że w końcu poruszyłeś temat tatuaży - zgadzam się z tobą w 100%.
    Stylizacje są mega, ale bardziej do gustu przypadła mi ta druga. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, że tatuaże to część doll.
    Dryga wersja jest doskonała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga wersja bardziej mi się podoba, jakoś wszystko tak ładnie i gładko razem wyglada. Co do tatuaży - ja uważam, że jeżeli w grze jest możliwość sprawienia żeby tatuaż po prostu się nie gryzł ze stylizacja to warto to wykorzystać.
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że nie odniosłeś się do tego że w niektórych zawodach (w tym często w modelingu) rzadko kto przyjmuje modelki z tatuażami. :) Wręcz dostają tylko zlecenia (jeśli wgl) to w prezentowaniu ubrań które im je zrywają.

    W tym przypadku ponownie w stylizacjach przeszkadzają mi tatuaże a takto było mega.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie w tym nie ma nic dziwnego (odnoszę się tylko do modelingu). Dziary skutecznie odwracają uwagę od ubrań, które to modelki mają eksponować. W modelingu alternatywnym za to ich tatuaże to jedna z największych zalet :)

      Usuń
  13. Bardziej podoba mi się stylizacja po prawej. Co do tatuaży, to ja się nigdy ich nie przyczepię, moja doll też je ma i nie ściąga :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli chodzi o tatuaże, to Cię zdecydowanie popieram. A z tym porównaniem do reala, to myślę, że w szczególności chodziło o podkreślenie tego, że i na stardoll tatuaże potrafią być silną i ważną częścią dollki, bardzo charakterystyczną i nawet nierozłączną, dlatego nie widzę przesłanek, żeby z nich rezygnować. Nasze dollki to w pewnym sensie nasze alter ego. Poza tym w jaki sposób niby tatuaże mogą pasować do stylizacji, chcesz mieć tatuaże = musisz zacząć robić tylko jakieś punkowe stylizacje?
    Eh, moim zdaniem bardzo dobrze uargumentowałeś swoje zdanie w tym temacie, a niektórzy i tak swoje.

    Co do stylizacji, to są przecudowne! Obie niesamowicie mi się podobają, idealnie dobrany makijaż i fryzura. Super to wygląda i bardzo fajnie, że zdecydowałeś się pokazać obie wersje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, tatuaże nie muszą pasować tylko do punkowej stylizacji.
      Poza tym "niektórzy i tak swoje"? Ja naprawdę czasem nie rozumiem dlaczego niektórym ludziom jest tak ciężko pojąć, że każdego gusta są inne, poglądy są inne, upodobania są inne i w tym nie ma nic zupełnie złego. Można się zgadzać, ale uwaga, NIE TRZEBA. Szok. Nawet jak postawisz swoje argumenty to nikt nie ma obowiązku Cię w nich popierać. Nikt nie ma wyłączności na jedyną słuszną rację i póki swoimi przekonaniami nie krzywdzisz drugiego człowieka to dyskutowanie o poziomie gustu jest ultra dziecinne.

      Usuń
  15. Obie stylizacje są fajne, druga podoba mi się bardziej. Wydaje mi się że nie zawsze tatuaż pasuje do wszystkiego a zwłaszcza taki w formie rękawa i tak na przykład gryzie mi się taki tatuaż z piękna wieczorową suknią.

    OdpowiedzUsuń
  16. a mi się tutaj wszystko podoba nawet i tatuaże pasują ;) i bardzo podoba mi się ten pasek ! rękawiczka, widać tu pomysły 10/10

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje argumenty dotyczące tatuaży do mnie nie trafiają i nigdy trafić nie będą. Nie da się skupiać na stylizacji, w której jest pełno tatuaży, i to niedopasowanych. Tym lookom mówię nie właśnie przez te tatuaże.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tatuaże ok, ale nie do tej stylizacji, skoro można je w każdej chwili zdjąc. Właśnie tu bym je zdjęła. Jeden symboliczny ok. Cały rękaw? Tutaj jestem na nie.

    OdpowiedzUsuń