2018/02/07

Fiolet - nie taki straszny


Z braku pomysłu na stylizację, postanowiłam przyjść do Was znowu z aranżacją za starmonety. Tym razem jest w energetycznym wydaniu, na pierwszy plan wybija się kontrastujące połączenie niebieskiego i żółtego. Jak na razie mam naprawdę mało artykułów za sm, bo nigdy nie tworzyłam z nich aż tak rozbudowanych aranżacji, ale mam nadzieję, że będę to sukcesywnie nadrabiać, a moje następne wnętrza będą coraz lepsze. 
Jako dodatek, który był za stardollary użyłam szpilek (6sd) oraz czarnego kwadratu ze StarDesign jako tło do stworzenia obrazu z papugą (4sd). 
Mam nadzieję, że wnętrze przypadnie Wam do gustu :)


16 komentarzy:

  1. Bardzo podobaja mi się połączenia kolorystyczne oraz to ze artykuły są za sm :)
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  2. te buty chyba tu nie potrzebne:P
    Jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze się staram żeby rzeczy za sd były opcjonalne, więc może faktycznie nie są tu potrzebne :D

      Usuń
  3. Prosto, ale ładnie. Podoba mi się taki minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega podoba mi się połączenie tych ciemnych kolorów z tym żółtym stolikiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest ładnie. Najbardziej podoba mi się obraz, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. aż się nie chce wierzyć że to (prawie) wszystko jest za sm ! :) bardzo dobra robota :) fajnie to wszystko ze sobą wygląda ;)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, świetne! Ja bym tylko trochę bardziej odsłoniła okno/ddzwi

    OdpowiedzUsuń
  8. Chodź urzadzisz mi mieszkanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyzwoicie. Buty postawiła bym bliżej lustra

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie, ale ja nie lubię rzeczy za sm

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, lubię takie kontrastowe zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Woo, piękne! uwielbiam żółty we wnętrzach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, ładnie. Wszyscy noszą buty pod kolor torebki a Ty masz pod kolor stołu. :) ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń