2018/02/14

Walentynkowe wnętrza

Cześć kochani. Dziś dzień zakochanych, a ja do Was przychodzę z małą dawką walentynkowych wnętrz. Mam nadzieje,  że dobrze spędzacie ten czas - jeśli nie z chłopakiem/dziewczyną, to z przyjaciółmi! Nie przedłużając zapraszam do oglądania. 💜

Pierwsze wnętrze należy do ruthlly. Na Stardoll jest od 2012 roku i pochodzi z Brazylii. Jej pokoik przedstawia zakochaną parę, chłopaka grającego na gitarze oraz kobietę przesyłającą wszystkim z okazji walentynek - buziaki. Cała ta sytuacja odgrywa się w mieście.


Kolejną osobą jest Parisbleu. Na Stardoll jest od 2007 roku i pochodzi z Wielkiej Brytanii. Wnętrze przedstawia ją i jej chłopaka na randce w parku. Jest pięknie i romantycznie :)


Trzecią osobą jest madmadeleine. Pochodzi ona z Wielkiej Brytanii, a na Stardoll jest od 2008 roku. Pokój udekorowany jest w jasnych, różowych kolorach - idealnie pasujących do walentynek. W tle widzimy adoratora naszej koleżanki, który zabiera ją na romantyczną randkę. 


Ostatnią osobą jest doogieH. Pochodzi ona z Wielkiej Brytanii i na Stardoll jest od 2009 roku. W całym pokoju 'latają' serduszkowe balony, a w powietrzu wisi miłość.





Co sądzicie o wnętrzach? Podobają Wam się?
A może sami udekorowaliście wnętrze z okazji walentynek? Pochwalcie się w komentarzach!



10 komentarzy:

  1. Ładne wnętrza, ale takie słodkie rzeczy to nie w moim stylu :D Ja jedynie co zrobiłam, to ubrałam doll w miarę walentynkowy strój

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się tylko trzecie wnętrze.
    Reszta według mnie za bardzo "przepchana"

    OdpowiedzUsuń
  3. Noc nadzwyczajnego. Ostatnie zdjęcie jest okropne, a pierwsze przeładowane.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi nr 2 i 3 się podoba :) klimatycznie i bez przesady

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety ale nie podobają mi się te wnętrza :( mało w nich walentynek

    OdpowiedzUsuń
  6. Dość ciekawe wnętrza. Aczkolwiek nic mnie nie powaliło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są ciekawe,ale najbardziej podoba mi się to słooodkie :)) Pierwsze też jest genialne

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 i 3 ♥♥ pozostałe są takie hmmm... niepoukładane? taki trochę chaos :/

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń