2018/02/22

Lookbook Subcouture


Zapraszamy do obejrzenia stylizacji z użyciem ubrań z najnowszej kolekcji sklepu Subcouture.




Soxo_



1. kolczyki - Subcouture, top - Tingeling + Rio, sukienka - Subcouture, spodnie - YH, kurtka - Subcouture, torebka - Chanel, buty - Nelly
2. kolczyki - Rio, top - Subcouture, pasek - Special Offer, spodnie - Subcouture, torebka - Special Offer, buty - Callies Pick's

cherry9713


1. kolczyki - Callie's Picks, okulary - Rio, T-shirt - Subcouture, spodnie - Young Hollywood, torebka - Callie's Picks, bransoletka - Mr., buty - Subcouture

2. kolczyki - Saint Laurent, sweter - Pretty n' Love, nerka - Subcouture + Original Future, spódnica - Saint Laurent, buty - Saint Laurent

3. okulary - Subcouture, kolczyki - Fallen Angel, top - Callie's Picks, spodnie - Young Hollywood, pasek - YSL, torebka - Versace, buty - PPQ

18 komentarzy:

  1. U soxo_ coś nie gra mi w pierwszej stylizacji, za to druga jest bezbłędna :D U Cherry podobają mi się wszystkie, ale trzecia jest totalnie najlepsza *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 Soxo to miłość! Reszta mi się nie podoba:(
    Ale widzę, że kolczyki się nosi dobrze?:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacje, jednak nie mam swojego faworyta ;p
    Kolekcja i tak była średnia

    OdpowiedzUsuń
  4. oo świetne stylizacje ! zakochałam się we wszystkich ♥♥♥

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  5. obie Soxo i ostatnia Cherry są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylizacja od cherry jest zdecydowanie najlepsza jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie mi się podobają, ale najbardziej druga Wiśni. ;) Chyba za swoją prostotę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie mega, ale 2 i 3 Cherry rzadzą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Soksio po lewej, Czeriś w środku stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  10. a mi spodobały się tylko stylizacje Cherry

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga Soxo jest fantastyczna, uwielbiam ten top! Od Cher wszystkie są totalnie w moim guście, mega!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnia od Cherry jest dla mnie najlepsza! <3

    OdpowiedzUsuń