2018/04/01

Aranżacje na Wielkanoc


Dla tych, którzy zainspirowali się postem callmeshady98 i chcieliby wprowadzić więcej wielkanocnego klimatu w ich wnętrzach przygotowałam kilka pomysłów, rad oraz mini aranżacje :)





Każdy z nas ma kilka bibelotów w schowku, prawda? Ja np. mam sporo kwiatów, które czekają na jakieś rozsądne wykorzystanie. Niech kwiaty staną się Waszą bazą, wybierzcie te, które Wam się najbardziej podobają. Żeby ułatwić sobie zadanie i nie przeszukiwać artykułów w poszukiwaniu ciekawych kombinacji, skupmy się na tym samym kolorze. Wyciągnijcie wszystko co uważacie, że może Wam się przydać i układajcie przedmioty ze sobą tak jak pasujące do siebie puzzle :) Małe akcenty kontrastujące z resztą będą mile widziane. Jeśli już stworzyliście kompozycję dodajcie do niej coś niewielkiego, co przypomina Wam święta - może to być króliczek, jajko czy kurczaczek. Wcale dużo nie trzeba, aby stworzyć klimat. Obie mini aranżacje stworzyłam z rzeczy, które znalazłam u siebie w schowku i co ciekawe są niemalże w całości za sm.

Dlaczego by nie przyozdobić ścian? Zwłaszcza, że do dyspozycji mamy dużo wariantów, które będą pasować do każdego wnętrza. Możemy pokusić się o kupno świątecznego wieńca, ale jeśli nie chcemy wydawać pieniędzy to idealnym rozwiązaniem będzie ramka, tło i jakiś symboliczny Wielkanocny przedmiot, który stworzy razem iluzję obrazka. Możemy też połączyć te dwie rzeczy - ramkę + wieniec. Ja zrobiłam tak w swojej mini aranżacji i jestem bardzo zadowolona z efektu.


Jeśli jednak nie chcecie ani dużo się napracować, ani wydawać pieniędzy, ani zmieniać wystroju wnętrza to idealnym rozwiązaniem będzie dla Was ta słodka tabliczka z napisem "Happy Easter!" z najnowszej kolekcji Kitsch. Zalety? Mało pracy? Mało. Wiadomo o co chodzi? Wiadomo. No to czego chcieć więcej! A no tak, może niskiej ceny. Na szczęście tabliczka kosztuje 115sm. Nic tylko kupować! No chyba, że nie jesteście fanami tak słodkich rzeczy - wtedy czarny królik wystarczy ;) 


Mam nadzieję, że coś Wam przypadło do gustu i może wykorzystacie dany pomysł w swoim wnętrzu :)

7 komentarzy:

  1. Raczej nie zmieniam wystroju na wielkanoc, te święta w mojej opinii nie mają takiej magii jak grudniowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również nie czynię z okazji Wielkanocy wielkich zmian w swoim apartamencie, ale pomysły ciekawe :)
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dekoruje kompletnie apartamentu. Jedyny detal wielkanocny u mnie to króliczki na schodach

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na post, ale niestety z porad nie skorzystam bo aranżacje to nie moja bajka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta Twoja mini aranżacja jest przepiękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne takie maciupkie aranżacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aranżacje ciekawe :) Ja osobiście nic nie zmieniałam w moim apartamencie

    OdpowiedzUsuń