2018/04/27

Runway

Przed chwilą dosyć niespodziewanie w Starplazie pojawiła się nowa limitowana kolekcja Runway. Obejmuje dwa piętra, a ceny wahają się w granicach 20-112sd. Możemy zobaczyć kreacje takich domów mody jak Zuhair Murad, Alexander McQueen, Balmain oraz Raisa & Vanessa.
Moim zdaniem kolekcja nie powala. Wypada szczególnie słabo w porównaniu z poprzednimi dostawami. Kupiłam jedynie marynarkę, spodnie oraz naszyjnik z ostatniego manekina, ale nawet i te ubrania nie wzbudziły we mnie większego zachwytu. Jedynie męską część manekinów uważam za naprawdę udaną.
A Wy co myślicie? Zrobiliście zakupy?



15 komentarzy:

  1. To wełniane coś na drugim męskim manekinie mnie rozwaliło XDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. ble,wieje trochę tandetą-nic nie kupię

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. oprócz męskiej kolekcji kompletnie nic mi się nie podoba XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam kolczyki, pasek i wisiorki. Ciuchy w ogóle mi nie wpadły w oko. :/

    OdpowiedzUsuń
  5. kolekcja jest słaba, ale kupiłam o wiele za dużo (jak zawsze) i aktualnie żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik jest ładny ale już nie zdążyłam.
    PS. Mial ktoś może taką sytuacje że wykupił ss ale potwierdzenie zakupy przyszło 10h później a sd z zakupu wcale? Wiecie może co powinnam zrobić w tej sytuacji? :/ Bo jeśli ma tak to wyglądać to dziękuję ja bardzo za taką grę...
    Postępowałam zgodnie z instrukcjami, no ale sorry 10 godzin nie będę siedziała i czekała z panelem zakupu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam taką sytuację, napisałam do adminów i kazali czekać... Sd przyszły parę godzin później.

      Usuń
    2. też tak miałam, płaciłaś sms czy przelewem?

      Usuń
  7. Kupiłam lańcuszki, a kolekcja jest słaba na maksa. Nie lubię zbytnio tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ble, nic nie kupiłam i nie kupię:/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic mi się nie podoba w sumie. Zbyt udziwione. Myślałam nad czerwoną sukienką, ale w sumie jej nie kupiłam bo dziwnie leżała na dollce.

    Anime-Girlxd

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic nie przypadło mi do gustu. Nie wiadomo co jest większą porażką, te ciuchy czy ceny
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń