2018/04/04

Polowanie na ubranie

Witajcie, dzisiaj zaprezentuje Wam dwa stroje biurowe, pierwszy jest klasyczny i elegancki, a drugi jest bardzo nietypowy i nie każdy by się na niego odważył. Na bazie pereł kupionych za 9sd, okularów za 6sd oraz torby za 11sd powstał pierwszy look. Chciałem zrobić coś klasycznego, ale nie nudnego. W tej stylizacji użyłem również kupionych na wyprzedaży dla Royalty butów z Runway, kosztowały 18sd i moim zdaniem są piękne. Drugi outfit zawiera dwie perełki: pasek za 11sd i koszule za 9sd. Początkowo miał to być kolejny typowo elegancki zestaw, ale jakoś mi to nie grało. Postanowiłem zrobić jasny i delikatny look z przełamaniem w postaci paska i kozaków. W tym zestawie dodatkową perełką są kolczyki z wyprzedaży za które zapłaciłem 18sd.
Jak się Wam podobają  stylizacje i moje kolejne zdobycze?
1. Okulary-PPQ, Perły-Callie's Picks, Marynarka-LE, Bluzka-Apres Ski, Pasek-Fendi, Bransoletka-Callie's Picks, Spodnie-Dolce&Gabbana, Torebka-Fendi, Buty-Runway

2. Kolczyki-Young Hollywood, Koszula-Callie's Picks, Body-It Girls, Pasek-Pretty n' Love, Spódnica-Fallen Angel, Torebka-Chanel, Rajtuzy-Active, Kozaki-Balmain

*Kolor czarny- ubrania kupione w regularnych cenach, w Starplazie lub kupione w Starbazarze za duże kwoty
*Kolor bordowy- ubrania kupione na wyprzedażach w Starplazie
*Kolor czerwony- ubrania kupione w niskich cenach w Starbazarze

19 komentarzy:

  1. pierwsza stylizacja jest ładna,tylko zmieniłabym buty,a druga mi nie przypadła do gustu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ten pasek jest śliczny! Stylizacje też mi się podobają (!), chociaż nie wiem, czy drugą nazwałabym biurową xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga jest przepiękna! ;D Chociaż do biurowych bym jej nie zaliczyła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z komentarzem najki - druga jest wspaniała, choć raczej nie kojarzy się ze stylem biurowym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten pas i spódnica kojarzą mi się ze stylem pirackim xD

      martusia-16

      Usuń
  5. Druga skradła moje serduszko, może to z miłości do tych kozaków

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza jest naprawdę ładna, ale druga w ogóle mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. czarne spodnie i torebka wyglądają jak z jednego zestawu, dobre połączenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylki bardzo ładne! 2 jest taka śliczna <3
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie fajne, ale druga wygrywa *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza jest zbyt zwykła i nie widzę w niej żadnego fenomenu czy to z perłami, czy bez. Druga jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga ideał, w pierwszej inne buty bym dała.

    OdpowiedzUsuń
  12. ta druga stylka to jest jedna z najlepszych które zrobiłeś, ale buty+torebka+kolczyki ją zniszczyły

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga stylizacja C U D O, chociaż tak jak powiedziała Najka, do biura to ona raczej nie jest. Pierwsza okej, nic odkrywczego, a te buty są śmieszne. XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza wypada nudno. Niby jest klasyczna ale jest strasznie schematyczna. Brakuje mi jakiegos urozmaicenia.
    W drugiej pasek niszczy mi tę stylkę. Jest jak taka krecha w połowie. Natomiast bez niego byloby super. Podoba mi sie polaczenie kozakow i ten spódnicy

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza mi się nie podoba - nie lubię tych butów, nie lubię tych spodni, nie lubię tych korali. Po prostu mnie to nie przekonuje. Druga jest lepsza, ale nadal coś mi tam nie pasuje. Dodatkowo jak dla mnie nie są to stylizacje do pracy w biurze, tym bardziej zważając że w POWAŻNIEJSZYCH biurach trzeba się ubierać albo swobodnie, ale nadal według zaleceń, albo ma się całkowicie narzucony zestaw do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiktor!! Piękne stylizacje, Ty chyba nie umiesz zrobić złych. Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy ja wiem czy do biura, bardziej na fashion week jak dla mnie :D Piękne stylizacje!

    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń