2018/04/30

Rozpoznaj stylistę


Ta dam! Witam Was serdecznie w ten poniedziałkowy-majówkowy poranek! :) 

Na wstępie zacznę, że ze względu na ilość zajęć naszej cudownej redakcji, posty będą ukazywane w różnym odstępie czasowym, oraz w przeróżnym składzie. Mam jednak nadzieję, że rzadziej niż raz w miesiącu, stylisty nie zobaczycie.:)

Oto wyniki zeszłego typowania: 

Gratuluję! Zgłoś się w mojej księdze gości po prezent - w ciągu 48h. 

A tu możecie zobaczyć poprzednie stylizacje: KLIK

I znów macie okazję obstawić nasze stylizacje! 
Bez podziału na grupy, trochę trudniej, ale myślę, że dacie radę. Powodzenia!



Dajcie też znać, która stylizacja wypadła według Was najlepiej!

10 komentarzy:

  1. lol, znów za trudne :< ale niech będzie
    Wiśnię stylizowała Soxo
    Najkę - Wiśnia
    Nicka - Najka
    Rocke - Nick
    Soxo - Rocka

    ale niczego nie jestem pewna XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje są oszałamiające! Nie mam pojęcia kto, kogo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wezmę udziału, bo to mnie przerasta XD Ale stylizacje oszałamiające, najbardziej spodobała mi się 1 <3
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto spróbować. Nagrody czekają!:))

      Usuń
  4. Cherry wystylizowana przez Soxo
    Najka przez Cherry
    Nick przez Rocke
    Rocka przez Nicka
    Soxo przez Najke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Jak klika się w link wyskakuje teraźniejszy post.
      PS2. Stylizacja Najki i Soxo wypada najlepiej.

      Usuń
    2. dzięki, poprawione

      Usuń
  5. Łatwo nie będzie ;/
    cherry przez najkę
    najke przez cherry
    nick przez soxo
    rocka przez nicka
    soxo przez rockę

    OdpowiedzUsuń
  6. Cherry przez Najkę
    Najka przez Soxo
    Nick przez Karolę
    Karola przez Cherry
    Soxo przez Nicka

    OdpowiedzUsuń
  7. Cherry przez Soxo
    Najka przez Cherry
    Nick przez Rocke
    Rocka przez Nicka
    Soxo przez Najkę
    zamisa

    OdpowiedzUsuń