2018/04/06

Jedna rzecz, trzy sposoby


Zakochałam się w tych butach od pierwszego wejrzenia! A pierwszy raz je zobaczyłam w stylizacji na naszym blogu stworzonej przez Wiktora. Cieszę się, że dzięki Tobie je znalazłam. :) Nie wiem czemu wcześniej nie natknęłam się na nie w Plazie, gdyż uwielbiam obuwie w tym stylu. (Choć niezbyt często występuje w moich stylizacjach.) Buty można nabyć w PopShop za 13 sd. 
Nie poszalałam kolorystycznie, jeśli chodzi o dzisiejsze stylizacje. Za każdym razem, gdy próbowałam użyć jakiegoś ciekawego koloru, coś mi nie wychodziło i w konsekwencji wkradały się barwy, które ostatecznie widzicie w moich stylizacjach. Mimo wszystko mam nadzieję, że któraś z propozycji przypadnie Wam do gustu. ;)


18 komentarzy:

  1. Te buty są piękne.
    Druga jest fajna :)
    Nie widzę tylko tych "trzech sposobów" spodnie+marynarka. No, druga ma spódnicę, ale uważam, że są zachowane w tym samym klimacie. Nie czepiała bym się, gdybyś przemyciła też sukienkę. A tak no to właśnie brakuje tego... No tego czegoś do tych "3 sposobów" bo po prostu widzę tu 3 podobne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Probowalam skomponować te buty z sukienką, ale po prostu mi nie wyszło. A stylizacji tworzonych "na siłę" nie będę publikować. Nie wszyscy są takimi świetnymi stylistami jak Ty. ;)

      Usuń
    2. Jedno sobie wyjaśnijmy :) Nie jestem świetną stylistką :)

      Usuń
    3. Soxo troszkę niepotrzebna ta zaczepka tutaj ;)

      Usuń
  2. pierwsza i trzecia stylizacja mi się podoba :) ja jakoś nie przepadam za tego typu butami,bo zawsze gdy próbuję zrobić stylizacje z tego typu obuwiem to odnoszę wrażenie,że doll ma skrócone nogi xd więc bardzo rzadko ich używam,ale może twoje propozycje mnie przekonają by coś z nimi kombinować :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty same w sobie mi się nie podobają, ale stylizacje świetne (trzecia najlepsza!). Nie pomyślałabym, żeby połączyć je z czerwienią.
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są piękne, ale trzecia najbardziej przypadła mi do gustu. Też nigdy nie natknęłam się na te buty, a szkoda, bo są naprawdę bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty takie sobie. Stylizacje ładne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie trzy są ładne, a trzecia to juz w ogóle KC ;D mogłabym się tak ubrać nawet w realu 👌

    OdpowiedzUsuń
  7. Standard, trzy wersje budowane na tej samej zasadzie. Nie rozumiem po co zabierać się za rzecz z którą nie potrafi się stworzyć różniących się od siebie stylizacji, a pokazuje się coś zrobione na zasadzie "byleby było co pokazać". Jak dla mnie stylki robione na szybko, jakby autorka po pierwszej miała już dość i wyłączyła swój mózg, stąd powtarzający się schemat. Po prostu dla mnie to jest śmieszne, srebrne buty z czarnymi dodatkami i aż tak ciężko było dobrać do tego inny kolor? Kabaret. Z wszystkich trzech, moim zdaniem najlepsza jest pierwsza, natomiast druga to totalna słabizna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są przepiękne, muszę je chyba kupić :) co do stylizacji to najbardziej podoba mi się pierwsza, reszta ujdzie

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej przypadła mi do gustu stylizacja numer 3, chociaż zmieniłabym bluzkę. Co do butów, lubię obuwie w takim stylu mimo iż te, moim zdaniem, niczym się nie wyróżniają.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne stylki, ale buty ochydne

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobne martensy w tym stylu i na żywo robią wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam się nie będę czepiać bo podoba mi się twój styl, mimo, że różni się od mojego. Wszystkie stylizacje są udane, a najbardziej podoba mi się trzecia :3 buty też mi się całkiem podobają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgodzę się z Charmed, stylizacje mają prawie identyczny schemat budowy, a szkoda. Na dobrą sprawę to nie podoba mi się żadna, ponieważ w każdej są elementy które bym albo wymieniła, lbo całkowicie z nich zrezynowała

    Sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsza i ostatnia są cudne! Buty muszę nabyć, też wcześniej nie zwróciłam na nie uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne dollki choć w drugiej dałabym jednak bardziej prostą i minimalistyczną torebkę, a w ostatniej marynarkę która trochę bardziej pasowała kolorystycznie do spodni i była ciut prostsza.

    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń