2018/04/08

Dobry projektant - Roqerio

Cześć wszystkim! Jak Wam mija niedziela? U mnie pracowicie, pełno mam nauki... :>
Dzisiejszą projektantką jest Roqerio. Pochodzi ona z Belgii, na Stardoll jest od 2011 roku i ma 19 lat. Zajmuje się projektowaniem włosów. Niektóre są naprawdę dobrze wykonane, np. te w odcieniach blondu. Całościowa cena za (dostępny) projekt wynosi 249 stardollarów. Uważam, że nie jest to dużo, jak za 3 częściową fryzurkę. Jej projekty przedstawiam ponizej: 










Co sądzicie? Przypadły Wam do gustu projekty?
Czekam na Wasze komentarze. 😍😍



10 komentarzy:

  1. Pierwsza fryzurka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, niektóre są naprawdę śliczne! No i doll sama w sobie też jest piękna <3
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  3. Fryzury bardzo fajne, ale twarz doll momentami mnie przeraża

    OdpowiedzUsuń
  4. jej twarz mnie przeraża, projekty są okej ale widziałam lepsze w tych cenach

    OdpowiedzUsuń
  5. Fryzury naprawdę dobrze wykonane, ale nie mają w sobie tego czegoś, co bym chciała. Za mniejsze kwoty można kupić ładniejsze włosy :) Ale są gusta i gusta, wiadomo. Podobają mi się tutaj dwa projekty. Ciemnobrązowe fale, pięknie "świecą" + blond zaczes do tyłu

    OdpowiedzUsuń
  6. Wykonanie spoko, ale osobiście podobają mi się tylko dwa projekty c;

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy są okej, ale te twarze są okropne. Jak ofiary nadmiaru botoksu.

    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń