2018/04/03

METAMORFOZA: GLAMSLODKA

Jak tam żyjecie po świętach? Ja kijowo, ale stabilnie. Zwykle dodaję metamorfozy w poniedziałki, ale tym razem poległam czasowo, co mam nadzieję zrozumiecie :) 


PRZED: Fajnie dobrane kolorki, włosy i w ogóle to wszystko mi się podoba. Twarz dollki też jest bardzo ładna, więc nie widzę potrzeby rozpisywania się :)

PO: Wybaczcie, że tym razem nie zmieniłam fryzury w stylizacji, ale użyłam prześwitującej sukienki, co mi to uniemożliwiło przez długość włosów. Jak zwykle przeciwieństwo stylizacji wyjściowej. Buzię troszkę przerobiłam, zmieniłam brwi i usta, bo nie pasowały do wybranej przeze mnie fryzury, a jakoś tak miałam ochotę zrobić jasną blondynkę z Twojej doll :)



Dajcie znać co myślicie o tej przemianie :)
 

17 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się stylizacja po, wygląda mega i widać tą przemianę :D W makijażu również, ślicznie pomalowane powieki. Drażnią mnie jedynie oczy, bo mam wrażenie lekkiego zeza, który był przykryty maskami haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha tak, ale już nie chciałam zmieniać oczu, żeby nie było, że to twarz kogoś innego :D

      Usuń
  2. Mi jakoś dzisiejsza metamorfoza nie przypadła do gustu... Do wszystkiego najchętniej bym się przyczepiła, chyba mam kiepski dzień xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja po- świetna, lepiej:D
    A makijaż akurat przed mi się bardziej podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja po jest bardzo ładna :) stylizacja przed też jest fajna,tylko nie lubie tych okularów....jeśli chodzi o twarz to jednak bardziej podoba mi się wersja przed,bo rzeczywiście doll po metamorfozie wygląda z lekka jakby miała zeza xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Buźka po metce jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka miła niespodzianka po powrocie z tych tortur XD Jeśli chodzi o twarz, to jednak wolę swoją obecną, ale stylizacja świetna <3 Szczerze mówiąc, nie pomyślałabym, że to ciuszki z mojej szafy XD
    Dziękuję!
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja "po" jest ładniejsza, ale twarz "przed" podoba mi się o wiele bardziej

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka śliczna twarz przed ♥. Mimo że po tez jest fajna to jednak ta wygrywa .Stylizacje są obie ładne, chociaż w moim guście jest bardziej 'po'

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się :)
    Twarz przed bardziej mnie urzeka

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wygląda po metamorfozie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. W stylizacji "przed" podoba mi się połączenie golfu ze spodenkami, chociaż zmieniłabym wszystkie użyte tu dodatki. Mam mieszane uczucia co do stylizacja po metamorfozie, niby jest okej, ale jakoś zbyt nudno, banalnie, choć kapelusz jest bardzo fajny i to zapewne pod niego została zbudowana cała stylka. Jeśli chodzi o twarz, to bardziej podoba mi się przed (pomijając tę maskę na twarzy), po zmianie nie podoba mi się makijaż oka, w nim oczy wydają się zbyt małe, za to wszystko jest starannie wykonane, fajnie też, że zmieniłaś fryzurę, bo ten projekt jest strasznie przytłaczający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nope, stylka była budowana pod sukienkę. A makijaży robić nie lubię, dodaję je na prośbę czytelników, więc proszę na niego przymykać oko ;)

      Usuń
  12. Po metamorfozie jest cudnie! Buźka kojarzy mi się z którąś z Olsenek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obydwie piękne, ale bardziej podoba mi się po metamorfozie.

    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń