2018/04/15

Dobry projektant - smilledark

Cześć wszystkim!
Dzisiejszą projektantką jest smilledark. Pochodzi z Irlandii, ma 23 lata oraz na Stardoll jest od 2012 roku. Jej lalka, według mnie bardzo przypomina Avril Lavigne.



 
Zajmuje się ona projektowaniem tylko włosów, wielokrotnie wygrywała statuetki Gorącej Fryzury. 
Cena za włoski to 89 stardollarów lub 178. Poniżej przedstawiam Wam jej projekty - dostępne i usunięte:



Co sądzicie o projektantce? Udacie się na zakupy? :)
Czekam na Wasze komentarze i życzę udanej niedzieli 💝




14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i dopracowane włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ewidentnie większosć jest inspirowana Avril :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja kochałam Avril ;D
    Włosy są śliczne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Średnie, drugi oraz trzeci projekt od końca są okej, mogłabym kupić, bo ceny ma fajne, a co do Avril, to nigdy nie przepadałam za jej piosenkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. niektóre są naprawdę super, ceny nie są wygórowane, mogłabym coś zakupić, gdyby nie to, że raczej wolę ciemne włosy :P. Avril bardzo lubiłam jako dzieciak, ale szybko mi przeszło :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako że kiedyś byłam wielką fanką Avril i nadal mam sentyment do jej muzyki, to doll mi się podoba.Projekty też ma całkiem fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie trochę podobna do Avril xD ale fryzury jakoś mnie nie porwały

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest okej, może w przyszłości się skuszę jak będę miała trochę więcej zbędnych stardollarów, ale fryzury wydają się trudne do założenia.

    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń
  9. Same blondy XD więc nic od niej bym nie kupiła raczej.
    Mi też przypomina Avril, ale jakoś specjalnie fanką jej nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Avril jak żywa! Projekty ciekawe ^^
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  11. Włosy są nie w moim stylu, ale na pewno nie można odmówić talentu projektantce :)

    OdpowiedzUsuń