2018/04/27

Stardoll alternatywnie


Hej! Póki mam czas będę starała się dodawać posty co tydzień, ale zaznaczam, że może to ulec zmianie w zależności od ilości czasu jaki będę posiadała i tak dalej :) Na razie spoko, zdążyłam ogarnąć post przed majówką, więc... miłego czytania!
Dziś będzie o butach. Ale nie byle jakich! Mowa o marce Demonia. Większość Was jeżeli w ogóle słyszała o tej marce pewnie kojarzy ją z glanami, poozdabianymi mnóstwem klamerek i metalowych elementów. Słusznie! Ale nie tylko. W ofercie jest mnóstwo wzorów - oczywiście glanów, ale też butów na obcasie, sandałów, botków i w zasadzie każdego rodzaju butów, zrobionych w tym jednym konkretnym stylu - gotyckim, czyli na potężnych platformach i masywnych obcasach. Tego typu buty potrafią nieźle wydłużyć i wysmuklić nogi. Stopa na tak wysokiej platformie wygląda niezwykle seksownie. Gdybym mogła to bym cały sklep wykupiła :D Zwłaszcza, że w ofercie mają także świetne ubrania, których fotki również wstawiam poniżej:

Prawda, że odjazd? :D W stylizacjach skupiłam się głównie na butach. W pierwszej chciałam stworzyć coś a'la genialne sandałki z paskami ułożonymi w kształt pentagramów. Zrobiłam je więc w stardesign hair. W drugiej są to ultra wysokie kozaki za kolano, oczywiście na wielkiej platformie z metalowymi klamerkami, czyli to z czym każdemu kojarzy się nazwa Demonia.


1. sukienka - Marc Jacobs, kapelusz - PPQ, torebka - Fendi, rajstopy - Vinyl, buty - Stardesign hair + Fallen Angel, skarpetki - Runway
2. sukienka - Fallen Angel, buty - Stardoll feat, biustonosz - Basics, szorty - B. Bizou, torebka - YH, czapka - Royalty, pasek - Voile


 
Podobają Wam się takie buty? A co myślicie o stylizacjach? 
 

15 komentarzy:

  1. W realu uwielbiam takie buty, są wysokie - a ja uwielbiam obcasy, platformy... choć mam 177cm wzrostu... Na sd też mam kilka par, choć nie za bardzo umiem ich użyć. Twoje stylizacje są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza stylizacja jest świetna,fajnie wyglądają te wzorki a'la pentagram :D jeśli chodzi o markę to znam,ale buty takie nie są dla mnie,nie potrafię chodzić na obcasach,więc ja bym połamała nogi niż zrobiła kilka kroków xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże te pierwsze buty ze zdjęcia są życiem 😍 reszta taka sobie, bo niezbyt przepadam za platformami. A pierwsza stylizacja to cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam parę par i bardzo je cenię choć zapomniałaś wspomnieć i wkleić zdjęcie najbardziej kultowego modelu- Demonia Trashville. Mam jedne klasyczne, czarne z klamrami i drugie w kolorze holograficznym też z klamrami tylko, że z ćwiekami na nich.

    Co do stylizacji- obydwie są obłędne, ale w pierwszej jak zrobiłaś te buty to jest mistrzostwo świata <3

    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg kiedyś prowadziłam nawet fp o butach Demonii, Buffalo i Creepers XD Buty są przepiękne, ale mimo że nie jestem jakaś nadzwyczaj wysoka, bo mam 170cm to jednak w wysokich butach czuję się przy innych niekomfortowo, jak jakaś wieża...
    1. stylizacja jest fajna chociaż nie do końca jestem przekonana co do ułożenia torebki, no ale wiem, że w inny sposób się po prostu nie dało. 2. stylizacja to dla mnie takie połączenie perwersji z elegancką panią z kotkiem w ręku xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo Rocka to Domina 😂😂😂 ale już nie chciałam przeginać, więc dałam słodkiego koteczka dla odwrócenia uwagi :D xD

      Usuń
  6. Mi się te buty nie podobają. Jeszcze jak dziewczyna potrafi się ubrać to super, ale jak zakłada te platformy do kusych spodenek i topu, to wygląda przekomicznie. :p Jednak wolę założyć standardowe trampki.
    Co do stylizacji, żadna tym razem nie wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Twoich stylizacji spodobała mi się pierwsza. Markę znam, ale nie posiadam żadnej rzeczy. Glanów nie lubię, a platformy tej firmy są w większości za wysokie. Zastanawia mnie, czy w niektórych butach da się w ogóle normalnie chodzić.
    lalka566

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście nie znoszę platform, więc buty nie przypadły mi do gustu.
    Szanuję za kota w drugiej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG, pierwsze buty ze zdjęć podobają mi się tak bardzo.... potrzebuję ich w mojej szafie :O. A tak, zapomniałam, że nie mogę nosić wysokich butów, bo jestem wtedy wyższa od mojego faceta i czuję się dość niekomfortowo... :<
    Szczerze nie znam tej marki, ale z chęcią się jej przyjrzę. Ogólnie raczej wysokie platformy nie są moimi ulubionymi, chociaż kiedyś dałabym się za nie pokroić (kobieta zmienną jest :D).
    Podoba mi się to jak poradziłaś sobie z butami w pierwszej stylizacji, mimo, że pentagramy to nie moja bajka (nie lubię ściągać do siebie "zła" poprzez taki rzeczy, bo miałam już trochę dziwnych sytuacji.) Stylizacje są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wierzę w takie rzeczy. Dla mnie to tylko fajnie wyglądający wzorek, chociaż wiem co ludzie myślą kiedy widzą pentagram i jakie znaczenie się mu przypisuje. Wolę jednak interpretację o symbolu dualizmu świata, bo na świecie panuje zarówno dobro jak i zło, które moim zdaniem może pochodzić tylko od ludzi, a nie duchów czy innych widziadeł. Aczkolwiek szanuję opinię i nie staram się jej zmieniać. Ja nie miałam tego typu sytuacji, dlatego być może uważam tak jak uważam :)) Super, że jednak mimo tego stylki Ci się podobają :D

      Usuń
  10. Te buty sa przekozackie xD Ale oczywiście tak samo jak ich ceny. Post jak zwykle fajny, a twoje stylizacje uwielbiam więc nie mam co więcej pisać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje cudne jak zwykle! Pierwsza to mistrzostwo <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry dzial, stylizacja druga jest ladna :)
    anulcia345

    OdpowiedzUsuń