2018/04/10

stylizacja


15 komentarzy:

  1. Większą uwagę od stylizacji przykuwa makijaż oczu, a konkretniej przeciągnięcie kreski eyeliner'em w wewnętrznych kącikach. Ale ogólnie stylizacja jest ok, choć odcień złota na naszyjniku z tym przy nerce mi się gryzie, ale mniejszość

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba,a makijaż jest ciekawy i oryginalny, więc jak najbardziej na plus

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadzam się z komentarzami wyżej - makijaż cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najka... makijaż to wisienka na torcie jakim jest stylizacja. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :)
    Mam pytanie - to są dwie pary butow nalozone na siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedne :D znajdziesz je w Pretty N' love :)

      martusia-16

      Usuń
  6. stylizacja jest bardzo ładna :) ale mi się nie podoba makijaż oka :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna, pastelowa :)
    Do makijażu nie będę się odnosić bo tak jakby.. Go nie zauważyłam, dopiero, gdy przeczytałam komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! Wszystko mi się bardzo podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba, zwłaszcza w połączeniu z makijażem

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne użycie nerki :) Stylizacja jak i makijaż cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna choć dollka bardziej opiera się na twarzy i makijażu niż stylizacji, ale podoba mi się :)
    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń